Chalet Tetras

Top catered chalet!

Sabina
26-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hier verbleven met een grote groep vrienden en een aantal kleine kinderen. Prima kamers en ruim voldoende badkamers. De jacuzzi & sauna in de kelder zijn veelvuldig gebruikt na een lange dag skiën. De verzorging wat betreft het eten en drinken wat uitstekend. Elke dag een heerlijke maaltijd en niet alleen maar pasta of vette hap. Chef Marie is een fantastische kok! Het enige kleine nadeel is de bank. Er is geen hele relaxte bank om lekker op te hangen als je bijvoorbeeld een dagje thuis blijft. Verder een hele fijne plek!

Gereisd Met vrienden in maart 2013

Niks mis mee

Tom
29-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het chalet ligt bovenop een heuveltje, ongeveer 10 minuten lopen van het centrum van Oz en Oissans. Met skischoenen aan is het even een klimmetje. Van buiten ziet het er leuk uit, niks mis mee en ben je direct in wintersportsfeer. Het chalet van binnen is OK. Niet superluxe en niet splinternieuw maar de meest basic dingen zijn er. We hebben wat storingen gehad met fornuzien die het niet deden en afvoeren die niet doorspoelden maar dat was allemaal redelijk snel verholpen (binnen 1 dag) door de overigens vriendelijke en behulpzame staf. Inrichting is zoals gezegd wel redelijk basic; prehistorische TV , geen wifi, maar wel een vaatwasser. AF en toe hangt iets op half elf. Mooi groot balkon!

Gereisd Met vrienden in januari 2014

TOP DIT!!!

R.M. Post Uiterweer
3-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fantastische plek met een onwijs mooi uitzicht over het gebied. Vooral jacuzzi en openhaard waren top.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

karin
5-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes2
  • Ligging t.o.v. pistes2

Als je van luxe houd moet je hier beslist niet zijn. Als je van oud en aftands houd is het een prima adres. Zelfs een toiletrol ontbreekt bij aankomst. (zeker categorie super de luxe)

Gereisd Met oudere kinderen in december 2009

Chalet info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Tetras in Oz-en-Oisans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Tetras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.