Géén boekingskosten

Hostel Moontain

FrankrijkRhône - AlpsOz-en-Oisans

We hebben de beste aanbieders voor Hostel Moontain voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 43 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hostel info

43 Reviews over Moontain

• 6Joek van Voorbergen07-03-2019

Great on the outside, missing all on he inside.

Room: 8/10: clean Breakfast: 7/10: Just cheese and ham. Dinner: 4/10: 25 euro for soup or pate, gratin and a piece of cake. pretty stingy. Service: 4/10 Can't be bothered to take your dishes. Location: 7/10 On the slopes but village without entertainment. Atmosphere: 6/10 Hostel/Hotel? Kids out of control and no quiet space. Wifi: 2/10 very poor

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8Dorien van Eijnsbergen30-12-2018

Relaxed hostel/hotel

The perfect cross-over between a hip hostel and a nice family hotel. We have been there for a week with 2 family’s with teenagers. Foof from the region, nice staff and good ambiance. Very relaxed mixture of guests and next to the slopes of Alpe d’Huez.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10Fam. Schipper22-09-2017

Geweldig hostel

Heel mooi hostel. Alles is mooi en netjes afgewerkt, zeker voor Franse begrippen. We zijn zeer vriendelijk ontvangen door Marc en er werd goed Engels gesproken. Heel fijn! De kamers zijn heel mooi en schoon. De bedden liggen prima. Savonds prima gegeten voor weinig geld. Leuke spullen ook voor kinderen: spelletjes, verkleedspullen en een glijbaantje in het restaurant. Kortom: wij zouden hier heel graag nog eens komen.

• 10Phaedra02-07-2017

Super

Heel smaakvol ingericht. Overal is aan gedacht. Super relax om te zitten, hele mooie lounge ruimte op mezzanine. Je kunt er lekker ontbijten en ook 's avonds kun je er wat eten. Fantastische omgeving om te wandelen, fietsen. Het is er wat frisser dan in de toeristische oorden in het Zuiden, maar de omgeving, de uitzichten maken alles goed. En als de zon schijnt, brand je zo weg. Per toeval hier beland, en er gelijk 2 nachten gebleven. Als ik geen andere plannen had, bleef ik er nog veel langer. De foto's spreken voor zich: Super leuk en vernieuwend ingericht. Hele vriendelijke Franse uitbaters, die zich ook goed in het Engels redden. Ze zijn nog een beetje zoekend, maar allen daarheen! Dit vernieuwde hostel moet bekender worden. Alles is mogelijk, kamers voor 2, familiekamers, in je eentje, met vrienden. De jeugdherberg van weleer in een totaal vernieuwd kleedje. Mogelijke kamerindeling en inrichting kun je op de site zien.

• 9Enfrance28-03-2017

Een aantrekkelijk nieuw accommodatieconcept !

Wij hebben twee heerlijke nachten doorgebracht in dit gezellige en originele design hostel, dat direct aan de piste ligt en bij de skilift. Er hing een gemoedelijke sfeer en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Zowel het ontbijtbuffet als het avondeten waren van goede kwaliteit. Deze zijn optioneel, maar zeker aan te raden. De moontainbedden hebben gordijntjes, dat heel fijn is als je kamer deelt met anderen. Wij zijn bij dit superleuke gekomen via Snowtime.

• 7heer Bolhuis13-02-2015

Leuk, eenvoudig, maar wel goed hotel. Rand dorp

Tegenover de oefenweide. Via sleeplift directe verbinding naar gondel

• 9heer Daan31-01-2015

heerlijk verblijf gehad

door verkeersdrukte kwamen wij laat aan in het hotel. toen we belden stelde de eigenaar voor dat de kok nog een maaltijd voor ons zou bereiden zo zaten wij om half elf savonds nog aan het diner. Dit hebben wij zeer gewaardeerd. De kamers waren groot genoeg, schoon en netjes bij aankomst. het ontbijtbuffet was heerlijk. Als ook het diner 's avonds. Er wordt ook rekening gehouden met speciale wensen, zoals vegetarisch.

• 9rianne03-12-2013

Altijd weer een aangename verrassing!

Heerlijk hotel voor wie van rustig gelegen en toch overal dichtbij houdt. Dit hotel ligt direct aan de piste waarvandaan alle pistes bereikbaar zijn: Op de skies het hotel in en uit en op steenworp afstand van de winkeltjes in het dorp. Goed verzorgde kamers en service. Voor wie niet in het hotekamer wil verblijven, dit hotel beschikt over chalets, met of zonder ontbijtservice. Geniet van een lekker drankje na het skieen of voor het diner in de bar. Geen zin om te koken of graag een diner vlakbij; het eten in het restaurant is een goede optie. Kortom voor ieder wat wils! Ik ben hier herhaaldelijke keren geweest en keer op keer een succes, in de winter om te skieen of snowboarden en in de zomer om te wandelen en fietsen! Kortom, een echte aanrader!

• 9angelaoostra26-11-2013

Volgend jaar weer!

Afgelopen winter op wintersport geweest in dit leuke, gezellige hotel. Het personeel helpt je graag waar nodig, een paar meter lopen naar de eerste skilift en we hebben lekker gegeten. Onze kamer was netjes en schoon, met een fijne douche. Na een paar minuten lopen was je al in het dorp, waar je overdag gewoon met de ski's doorheen kan. Het totaal plaatje was perfect voor een weekje skiën.

• 9laura_bouwmeester07-11-2013

Heerlijk hotel direct aan de piste!

Le Hors Piste is een heerlijk hotel! Het ligt direct aan het geweldige ski-gebied van Oz-en-Oisans, in het hart van de d'Alpe d'Huez. De kamers zijn goed verzorgd, het eten heerlijk (hmmm, probeer vooral de heerlijke kwark met muesli bij het ontbijt) en het personeel heel gastvrij en vriendelijk! Ook de gezellige Ozzie bar maakt dat het heerlijk 'thuiskomen' is na een dagje skiën of snowboarden. Ik kom hier zeker terug!

Hostel Moontain info

Het complex