Hostel Moontain

Geweldig hostel

Fam. Schipper
22-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel mooi hostel. Alles is mooi en netjes afgewerkt, zeker voor Franse begrippen.

We zijn zeer vriendelijk ontvangen door Marc en er werd goed Engels gesproken. Heel fijn!

De kamers zijn heel mooi en schoon. De bedden liggen prima.

Savonds prima gegeten voor weinig geld.

Leuke spullen ook voor kinderen: spelletjes, verkleedspullen en een glijbaantje in het restaurant.

Kortom: wij zouden hier heel graag nog eens komen.

Super

Phaedra
2-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel smaakvol ingericht. Overal is aan gedacht. Super relax om te zitten, hele mooie lounge ruimte op mezzanine. Je kunt er lekker ontbijten en ook 's avonds kun je er wat eten. Fantastische omgeving om te wandelen, fietsen. Het is er wat frisser dan in de toeristische oorden in het Zuiden, maar de omgeving, de uitzichten maken alles goed. En als de zon schijnt, brand je zo weg. Per toeval hier beland, en er gelijk 2 nachten gebleven. Als ik geen andere plannen had, bleef ik er nog veel langer. De foto's spreken voor zich: Super leuk en vernieuwend ingericht. Hele vriendelijke Franse uitbaters, die zich ook goed in het Engels redden. Ze zijn nog een beetje zoekend, maar allen daarheen! Dit vernieuwde hostel moet bekender worden. Alles is mogelijk, kamers voor 2, familiekamers, in je eentje, met vrienden. De jeugdherberg van weleer in een totaal vernieuwd kleedje. Mogelijke kamerindeling en inrichting kun je op de site zien.

Een aantrekkelijk nieuw accommodatieconcept !

Enfrance
28-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben twee heerlijke nachten doorgebracht in dit gezellige en originele design hostel, dat direct aan de piste ligt en bij de skilift. Er hing een gemoedelijke sfeer en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Zowel het ontbijtbuffet als het avondeten waren van goede kwaliteit. Deze zijn optioneel, maar zeker aan te raden. De moontainbedden hebben gordijntjes, dat heel fijn is als je kamer deelt met anderen. Wij zijn bij dit superleuke gekomen via Snowtime.

Leuk, eenvoudig, maar wel goed hotel. Rand dorp

heer Bolhuis
13-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Tegenover de oefenweide. Via sleeplift directe verbinding naar gondel

heerlijk verblijf gehad

heer Daan
31-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

door verkeersdrukte kwamen wij laat aan in het hotel. toen we belden stelde de eigenaar voor dat de kok nog een maaltijd voor ons zou bereiden zo zaten wij om half elf savonds nog aan het diner. Dit hebben wij zeer gewaardeerd. De kamers waren groot genoeg, schoon en netjes bij aankomst. het ontbijtbuffet was heerlijk. Als ook het diner 's avonds. Er wordt ook rekening gehouden met speciale wensen, zoals vegetarisch.

Altijd weer een aangename verrassing!

rianne
3-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk hotel voor wie van rustig gelegen en toch overal dichtbij houdt. Dit hotel ligt direct aan de piste waarvandaan alle pistes bereikbaar zijn: Op de skies het hotel in en uit en op steenworp afstand van de winkeltjes in het dorp. Goed verzorgde kamers en service. Voor wie niet in het hotekamer wil verblijven, dit hotel beschikt over chalets, met of zonder ontbijtservice. Geniet van een lekker drankje na het skieen of voor het diner in de bar. Geen zin om te koken of graag een diner vlakbij; het eten in het restaurant is een goede optie. Kortom voor ieder wat wils! Ik ben hier herhaaldelijke keren geweest en keer op keer een succes, in de winter om te skieen of snowboarden en in de zomer om te wandelen en fietsen! Kortom, een echte aanrader!

Volgend jaar weer!

angelaoostra
26-11-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Afgelopen winter op wintersport geweest in dit leuke, gezellige hotel.

Het personeel helpt je graag waar nodig, een paar meter lopen naar de eerste skilift en we hebben lekker gegeten. Onze kamer was netjes en schoon, met een fijne douche.

Na een paar minuten lopen was je al in het dorp, waar je overdag gewoon met de ski's doorheen kan.

Het totaal plaatje was perfect voor een weekje skiën.

Heerlijk hotel direct aan de piste!

laura_bouwmeester
7-11-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Le Hors Piste is een heerlijk hotel! Het ligt direct aan het geweldige ski-gebied van Oz-en-Oisans, in het hart van de d'Alpe d'Huez. De kamers zijn goed verzorgd, het eten heerlijk (hmmm, probeer vooral de heerlijke kwark met muesli bij het ontbijt) en het personeel heel gastvrij en vriendelijk! Ook de gezellige Ozzie bar maakt dat het heerlijk 'thuiskomen' is na een dagje skiën of snowboarden. Ik kom hier zeker terug!

Heerlijke plek

Anoukv
6-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Le Hors Piste is een klein maar heel gezellig hotel. Ik ben hier heengekomen met een vriendin en we hebben het meer dan naar ons zin gehad. Het personeel is behulpzaam en gezellig, het eten is goed en als ik door mijn allergie het dagmenu niet mocht eten werd er zo iets anders voor mij gemaakt. Topservice! Vanuit onze kamer hadden we een heel mooi uitzicht over de valei, en je loopt vanuit het hotel zo de piste op. Ja, wij komen zeker weer terug!

Heerlijke plek

Anouk
6-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Le Hors Piste is een klein maar erg gezellig hotel. Ik ben hier heengekomen met een vriendin en we hebben het tijdens het hele verblijf meer dan naar ons zin gehad. Het personeel was behulpzaam en gezellig, het eten was lekker en als ik het dagmenu niet mocht eten door mijn allergie, werd er zo wat anders voor mij gemaakt. Topservice! Onze kamer had een prachtig uitzicht over de valei, en vanuit het hotel loop je zo de piste op. Ik ga zeker weer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Moontain in Oz-en-Oisans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Moontain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.