Chalet Le Clos du Pré

• Kinderopvang
Meer chalet info

30 reviews over Chalet Le Clos du Pré

• 10norbit17-10-2007

wij komen er al 4jaar en het is gewoon fantasties. mensen die hier niet kunnen genieten van zowel accomedatie als gebied tja...... ligt toch aan jezelf dan hoor. wij gaan gewoon weer tweede week januari kan niet wachten succes verder allemaal en een fantasties seizoen gewenst.....................

groeten uit rdam

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 10famwes14-08-2007

Zeldzaam fijn vakantieparkje. Er ontbreekt bijna (diepvriesvakje in koelkast) aan de chalets. Internetten is mogelijke in de lounge van het hotel of in de Ozzie Bar. Parkeergelegenheid in overvloed. Fantastisch uitgangspunt voor wandelingen (ook vanaf het park met in bedrijfzijnde liften naar 2100/2700/3200 meter). En ook nog voor zeer billijke prijzen. Bedrijfsleiding en personeel staan altijd voor je klaar. Er is een prima restaurant met afhaalfunctie. Je mag gebruik maken van een binnenzwembad. Er is een tafeltennistafel aanwezig. Ook een tennisveld en een volleybalveld.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 9hedney26-07-2007

heb deze winter in een van deze luxe chalets verbleven. bij aankomst was het chalet erg schoon, en er stond zelfs een welkomstpakketje voor ons klaar!ontzettend goede en vriendelijke service van het personeel bij aankomst...ook onze hond was welkom! niets was hen te veel.we hebben ook een avond in het restaurant gegeten, heel lekker! en ook hier weer een goede service.een verblijf in een van de chalets kan ik iedereen aanraden!

Gereisd met familie in juli 2007

• 7Vincent de Heer05-05-2007

In voorj.vak 2007 bezetten wij met 10 volw, 2 kids (4+6 jr) en 1 baby een 12 p-huisje. Ruim huisje. Van de 6 sl.kamers zijn er drie geschikt voor bijplaatsing kinderbedje. Badkamers zijn prima (ruim en goede waterdruk). Was schoon bij aankomst.
    Sfeer: gezellig huisje. Ligging: in 1 minuut op ski's. Is wel piste aan 'rustige' zijde van de berg. Je komt met skiën overdags niet een paar keer langs je huisje, je moet er echt naar toe skiën. Na eerste opstap +sleeplift ski je naar cabinelift die je naar andere zijde van de berg brengt, waar het skiën echt begint (ca. 20 min. later). Uitrusting: prima keuken. Vier pits gasstel. Pannen echt te klein voor 12p, dus grote meenemen! Sneeuw lag tot aan 't huisje in dit slechte sneeuwjaar. Pistes redel. Boek evt. kinderskiklasjes snel (vwb voorj.vak)! Wij konden alleen nog terecht in Alpe d'Huez (aan andere kant van berg). Betekende voor pa+ma vroeg eruit, want les begon 9.00u. In Oz kan 't ook (vrijwel naast chalet), maar zat dus al vol.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2007

• 5timmer15-01-2007

Huisje lastig te breiken, via steile trap erg lastig als je voor 10 man babage moet in en uit laden. Niet aan te readen voor ouderen.Stoffig huisje, weken leeg gestaan, huisraad slecht afgewassen door slecht werkende afwasmachine!! Aan te raden is het water uit enige minuten goed warm te laten lopen, twee mensen uit onze groep hebben een legionella besmetting opgelopen!! Tot slot het restaurant is maar goed in een ding.... hoge prijzen rekenen en verbrand vlees serveren.Kortom slecht, wij hebben 1,5 uur zitten wachtten tussen voor- en hoofdgerecht en het was niet druk in het restaurant Wij hebben geen goede ervaringen opgedaan, prijs /kwaliteit was ver te zoeken. wat ons betreft geen aanrader

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in januari 2007

• 9Linda vd Elsen08-10-2005

Afgelopen pasen heerlijk een weekje nog geskied. We kenden de GrandAlpes chalets in Vallandry al, dus kozen we hier voor dezelfde organisatie. En terecht bleek. De chalets zijn mooi, verzorgd, goed gelegen en lekker ruim. Wij hadden een "klein" type 1, nog steeds bijna 100m2!, daarnaast zijn er ook grotere chalets voor 12 en 18p. Behulpzame receptie met veel Nederlandstalig personeel en leuke apres-ski bar in hotel hors-piste net naast de receptie.
    Oz....gewoon doen...

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in oktober 2005

• 9Joris van Schayk11-06-2005

Prachtig Chaletpark!!!!! De mooi gelegen chatels hebben allemaal een prachtig uitzicht. In het hotel is tevens een zeer goed restaurant aanwezig en de gezellige Ozzie bar. Het persooneel spreekt bijna allemaal nederlands. Vanuit het dorp vertrekken twee gondels die midden in een fantastisch skiegebied uitkomen. Kortom een prima lokatie voor een geweldige skievakantie. We zijn eind maart hier geweest en een schitterende week gehad.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in juni 2005

• 10Joris van Schayk27-03-2005

Zeer mooi chalet park in een prachtige omgeving. Het restaurant in het hotel is uitstekend. Schitterende week gehad met prachtig weer. Ook de Ozzie bar is zeer gezellig!!!!!! Een aanrader voor de verwende wintersporter!!!!

Gereisd in maart 2005

• 10STRATEMAKER26-01-2005

Tsjees, ik ben er van geschrookkkkenn, zeer mooi chalet en zeker om nog een keer heen tegaan ik heb een SUPER vakantie gehad ik ben er namelijk net vandaan 22-01-2005 lekker bij het openhaardje...ZEER GOED VERZORGD

Gereisd in januari 2005

• 9B.J.H. van Hunen31-12-2004

Te cool chalet, maar in Oz is het wel erg rustig... Het chalet is erg luxe er erg lekker bij de open haard. Iets voor de wat oudere wintersporter.

Gereisd in december 2004

Chalet Le Clos du Pré info