Chalet Le Clos du Pré

• Kinderopvang
Meer chalet info

30 reviews over Chalet Le Clos du Pré

• 8MNQ - Amsterdam11-01-2010

Top chalet voor top wintersport

Dit jaar voor de 4de keer naar Le Clos du Pré. Goed te bereiken met de auto, (kleine 1100 km v.a. Amsterdam) alleen bagage naar chalet brengen is minder. Steile trap. Dit jaar voor de 2e keer een ski in / ski out geboekt. Je skiet zo je chalet binnen, geen gesleep met je skies ed. Skigebied is prachtig en elke keer weer ontdek je nieuwe routes. Personeel is super aardig, spreken bijna allemaal NL. Internet in lounge is ook handig. Het dorpje heeft een redelijk goede supermarkt en bakker. Meestal koken we 3 of 4 dagen in het huisje, alles aanwezig en een paar keer gaan we uit eten, of bij het hotel of in het dorpje. Alles is prima. Absolute aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8S.W. Spiering21-08-2009

Geweldig uitzicht vanuit de chalets

Wij waren er in de zomer van 2009. Prachtige en goed ingerichte chalets. Vanaf het chaletbrede balkon een weergaloos uitzicht over het dal naar de bergketen aan de overzijde. In de buurt voldoende leuke uitstapjes te maken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 10vriendengroep Hoeranioos28-03-2008

We komen er al 7 jaar in zomer en winter met vrienden en kids. Heerlijke chalets. Kinderen genieten steeds weer. In de winter perfecte ligging t.o.v. pistes in groots skigebied en in de zomer perfecte ligging om de Tour-cols op de fiets te beklimmen. Komende zomer en winter gaan we weer! Niet verder vertellen om het nog een beetje exclusief te houden.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2008

• 9renson18-03-2008

leuk huis maar voor 12 personen een beetje aan de krappe kant! wel genoeg slaapruimte maar om met 12 personen televisie te kijken erg krap. wel genoeg pannen/borden ed. Het brengen van de bagage naar het huis is wel even een klus maar als dat klaar is geniet je van adembenemde uitzicht! waanzinnig skigebied en allemaal goed te bereiken.

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 8Ronald14-02-2008

Van en naar de piste skien is super. Huisje groot genoeg en alles voldoende aanwezig. Ligging is goed en dorp is leuk. Van de parkeerplaats naar het huisje en viseversa is minder maar wel te doen. Gaan zeker nog een keer.

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 7Babet12-02-2008

Huisje ziet er van buiten leuk uit, zitten toch wel wat minpuntjes aan. Zeker geen 5 sterren. Huisje ligt de hele dag in de schaduw, moeilijk via steil pad bereikbaar, huisje is redelijk schoon maar niet echt spic en span. Op aankomstdag kun je er pas om 17 uur in! Erg druk bij receptie, wel vriendelijke blonde dame! Veel te weinig bakpannen voor grote groep, moet je echt meenemen van thuis, ook ovenschaal zeer klein. 1 vieze uitgebakken wokpan en meer niet, oven heel vies, schimmel in badkamer, toiletbril los, ruikt niet fris. Oz het dorpje is heel leuk, goede kindercreche, supermarkt klein maar fijn, bakker/pattiserie heerlijk. Zeer goede verbinding naar Alpe 'dHuez met de lift, skigebied erg leuk. Parkeergarage voor auto prettig.

• 5J.G. Louman03-02-2008

Net terug met 11 personen van 0 tot 83.Chalet vies,krakerig,gehorig en niet zonnig.Alleen voor zicht schoongemaakt.Plakkerige keuken.Vies bestek.Kamers klein.Pas om 1700 de sleutel.Glad pad+trap.niet geschikt voor ouderen en kleintjes.Ligging tov pistes niet voor alle chalets goed. Wel vriendelijk personeel,maar werken vooral om daarnaast in de ozzie te zitten en te skieen.Deel van ontbijt rond 09:00 al op.Steeds om aanvulling,van koffie tot brood,moeten vragen.Werd niet op gelet.Positief eigenlijk alleen kwaliteit van diner.Erg goed!Wel steeds lang op moeten wachten.Meermalen tevergeefs om snellere bediening gevraagd.Bleken achteraf itt wat in gids stond wel te moeten betalen voor de hp van de twee kids van 1.Veel sorry gehoord(voor gladheid/geen plaats restaurant...),weinig oplossingen.Te vaak moeten klagen om nog leuk te kunnen vinden.Wij delen de positieve ervaringen echt niet.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 9Ernst-Jan van Leeuwen03-02-2008

Heerlijk om met je familie hier een witte kerst door te brengen. Prachtige pisten en het chalet was van alle gemakken voorzien en we hadden zelf nog een catering service! En wie kwam langs: ho ho ho!

Gereisd met familie in december 2007

• 6arend17-01-2008

Jammer, huisje slecht bereikbaar, kwaliteit staat niet in verhouding tot de kosten.

• 9Ilse van Lier06-01-2008

Wij hebben hier met 6 volwassenen en 5 kinderen vertoefd tijdens Oud & Nieuw. We hebben een fantastische week gehad. Ons chalet lag helemaal bovenaan, we konden zo vanuit het chalet de piste op skien. Het enige behoorlijke nadeel was dat je alles vanuit je auto naar boven moest sjouwen. Dit was eigenlijk niet echt te doen en was de enige domper in de vakantie.

Omgeving is prachtig, 's avonds bij de haard zitten was ook heerlijk en de chalets zagen er prima uit.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Chalet Le Clos du Pré info