Chalet Gelinotte

Een aanrader!

IOK
27-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben een Top week gehad in Chalet Gelinotte. We waren met 13 personen (6 volwassenen en 7 tieners) en het huis was ruim, functioneel en comfortabel met een groot balkon en een prachtig uitzicht. De dekbedden zijn aan de korte kant maar er zijn voldoende dekens dus dat is niet echt een probleem. Er is geen internet maar dat is uiteindelijk ook geen issue gebleken. Integendeel, discussies waren weer echte discussies en de tieners speelden kaart en darts en een enkele keer met de Wii; mijn dochter kondigde aan het eind van de week zelfs aan de volgende keer weer naar een huis zonder internet te willen Emoji. In het dorp is overigens wel in verschillende locaties WiFi.

De catering was in één woord gewelding; Marije en Joshua zijn ervaren en enthousiaste chalet hosts. Ze zorgen voor een ontspannen sfeer en besteden veel tijd en aandacht aan de bereiding van lekkere hapjes voor bij thuiskomst van de pistes en uitgebreide diners 's avonds.

Kortom, echt een aanrader en we hopen zeker een keer terug te komen. Veel dank ook aan het Chalet Beyond team in Nederland!

Zalig huis om in groep samen te zijn.

Dedeurwaerder Els
28-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het huis is voorzien van alle accomodatie, het eten was super lekker en heel vriendelijke koks, netheid ook dik in orde, de lokatie is super op wandelafstand van de piste en van het centrum. eigenlijk is alles voorzien in het huis en een mooi gevulde frigo, wij gaan zeker terug.

ideale plek

aernout
27-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gélinotte isuitstekend gesitueerd en een gezellige, comfortabele plek om je skivakantie in door te brengen.

Aangename chalet

Koen De Smet
27-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Zeer aangename chalet, en hebben een zeer goede vakantie gehad. Prachtig zicht vanuit woonruimte (en terras) over de vallei.

Afstand tot skilift was iets verder dan verwacht, en je kan er niet makkelijk naar toe skien.

• Ligging t.o.v. pistes9

Het was gewoon geweldig, gastvrije medewerkers, klantvriendelijk en behulpzaam. Mooie pistes voor iedereen wat!

Mooi en aangename chalet

de borger guy
26-4-2014

Chalet Gelinotte te Oz en Oisant

Heel vriendelijke en zeer goede kookploeg (Rindert & Anouk)

We waren met een groep van 14 personen waarvan de kinderen zich reuze konden amuseren.

Jammer dat er niet voldoende sneeuw lag om tot aan het chalet te skiën, daardoor elke dag toch wel even moeten wandelen om aan de skipiste te geraken.

Goed chalet met nederlandse staf

Erna Ketel
3-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ik ben naar Chalet Gelinotte geweest met een reisorganisatie. Heerlijke week gehad met goede maaltijden die werden bereid door Vitus en Sjoerd. Na het skieën bijkomen bij de open haard en daarna de sauna en/of jacuzzi in.

chris mills

Maarten van den Enden
17-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Had a great time at the Chalet Frederick and Anne were extremely helpful. They are both accomplished cooks and excellent hosts.

I consider the price is about correct although the furnishings and the hot tub area could do with some attention.

The food was excellent & the rooms although basic were very clean.

bijzonder mooi locatie

Kees
5-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Bijzonder mooie locatie waaruit je vele kanten op kan fietsen in de zomer. We hebben hiervan uit de Alp,Huez en de Croix de Fer beklommen. ook kan je nog verder gaan de alpen in.

2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met 19 pers in dit chalet een goede week gehad. Heel ruim opgezet, iedere kamer een eigen badkamer met toilet. Keuken goed te gebruiken voor grote groepen. Jacuzzi niet altijd bruikbaar. Verder helemaal top!

Chalet.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Gelinotte in Oz-en-Oisans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Gelinotte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.