Appartement Couleurs Soleil

20 reviews over Appartement Couleurs Soleil

• 2018
    8Mar25-02-2018

Heerlijke vakantie in Oz

Appartement is eenvoudig ingericht maar voldoet prima. Uitgebreide inventaris in keuken aanwezig. Koken was minder makkelijk. Van de 4 kookplaten werden er maar 2 warm.

Wij hadden een 6 persoons appartement met 2 volwassenen en 2 kinderen (5 en 7). Slaapbank in de woonkamer hebben we alleen gebruikt om op te zitten.

Bij de bedden dekens ipv dekbedden.

Ligging appartement is fantastisch. Alles lopend bereikbaar(skiliften/winkel/restaurantjes) / skischool voor de deur. En het skigebied is voor zowel beginners als gevorderden echt top!

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 8Simon08-01-2018

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Fantastisch skigebied, gezellige kleine- en autovrije plaats, ook zeer geschikt voor kinderen die het skiën nog moeten leren. Heel mooi vuurwerk op 31 december.

Ik lees een flink aantal zeer negatieve reacties op Zoover die ik maar zeer beperkt herken. Ja, de appartementen zijn niet nieuw, de inrichting is karig, de ski lockers zijn inderdaad niet verwarmd en sommige bedden zijn aan te kleine kant. Maar dat van die zeer onvriendelijk (Nederlandse) receptie herken ik totaal niet.

Wij zijn hier in totaal drie keer geweest en wij zijn gevallen voor het dorpje Oz en Oisans. Je bindt voor de deur van Couleurs Soleil je ski's onder en je bent binnen 100 meter bij de lift die je in het grote Grand Domaine gebied brengt. Even wat eten of drinken kan op verschillende plekken in Oz, ook met een grotere groep en ook in de vakantieperiodes. De vele mogelijkheden richting Vaujany, Alpe D'huez, Villard en Auris maken dit gebied echt de moeite waard. Voor beginners maar zeker ook voor gevorderden.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• Oude reviews

8Ton van Poelgeest06-03-2017

Prima accommodatie die waar voor zijn geld geeft

Je weet hoeveel vierkante meters het appartement heeft, dan weet je ook wat je kunt verwachten. Binnen die beperking, en voor dat budget, heb ik geen betere accommodatie kunnen vinden op zo'n goede plek.

Gereisd met partner in februari 2017

• 4Karel27-02-2017

Absoluut Geen Aanrader!

Mischien voor een groep jongeren een goede keus, maar voor een gezin met 3 jonge pubers, zoals in onze situatie, absoluut geen aanrader.

Sfeerloos, zeer slechte service, oud en vooral de kleinschaligheid zijn tekenend voor dit complex.

Wij hadden met 5 personen een 7-persoons appartement geboekt. Deze was te klein en eigenlijk geschikt voor Max. 4 personen.

Het skigebied maakte voor ons veel goed,. echter dit gebied zorgt er ook voor dat dit appartementencomplex bestaansrecht heeft, de gasten komen hoe dan ook toch wel.

Schandalig dat je zo belazerd word en nog ernstiger dat reisorganisaties zoiets aan durven te bieden. Mijn advies: Niet Doen! !

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 3jeanne26-02-2017

dit nooit weer

Ze beloven een 7 persoonsappartement, maar qua ruimte is het geschikt voor 3 personen. Het is erg oud er zijn kasten/lampen/klokken stuk. Er is een hok waar 3 kinderen in moeten zonder deur,en zonder opbergruimte. Het 2 persoons bed is geen 2 persoonsbed en zakt door.De wifi doet het niet. De receptie is beperkt open en erg onvriendelijk/zakelijk; eisen 200 euro borg zonder nog te groeten ,ze geven geen enkele informatie er zijn geen folders. Bij controle appartement zijn ze "vergeten" dat we borg hadden betaald.Op het balkon staan vijf stoelen opgestapeld want er kunnen er maar 2 staan (te weinig ruimte).Naast het bed kun je niet omkleden, is maar 30 cm. ruimte.Het berghok voor de ski's en schoenen is oud erg vies en te klein voor vijf personen (laat staan de beloofde 7!)

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 1Gerard Depardieu02-04-2016

Nooit meer, schandalig onvriendelijk

Geen vriendelijk personeel, alles was onze schuld ook al deden we gewoon niets. We kregen de kamer in een heel vuile staat.

Gereisd in januari 2016

• 8Enrico Terlouw29-08-2014

Superlokatie en een goede prijs

Wij hadden een zespersoons appartement geboekt voor ons gezin. De kinderen pasten prima in de nis met stapelbed. Inchecken gingen bijzonder makkelijk door de Nederlandse mevrouw bij de receptie. Wij vonden het prettig dat er een parkeergarage dichtbij was. Het sjouwen van de bagage via de liften was wel een behoorlijke inspanning omdat er op de wisseldagen veelvuldig gebruik van werd gemaakt. Oz is een bijzonder sfeervol dorpje, maar is wel heel klein. In de dorpstraat ligt sneeuw dus glij je vanuit het skihok direct naar de skilift. En 's avonds ook weer zo naar binnen. Jammer dat het skilocker onverwarmd is en dat je weinig bankjes hebt om je in je skischoenen te wurmen. Het appartement is zeer sober, en passend bij de relatief lage prijs. Het is bijna niet te doen om voor een lagere prijs aan de piste, in een groot skigebied, een net appartement te vinden.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 5sofie Pleysier09-03-2013

Nooit meer!

Superligging! Heel onvriendelijk. Appartement was zeer vuil bij aankomst.Je moet zelf poetsen met zeer vuil materiaal en sl Zeer verouderd. Slechte bedden. Beweerden dat we nog 700 EUR moesten betalen. Lieten ons 2 dagen rondbellen om dit uit te zoeken en te bewijzen. Toen we eenmaal bewijs hadden, vertelden ze heel onvriendelijk en zonder excuses dat ze het eigenlijk al teruggevonden hadden.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 4Edwin12-01-2013

Gedateerd en gehorig

Verschrikkelijk om met je bagae te moeten slepen. Wij zaten met 3 personen in een 6 persoon appartement, maar je kunt hier niet met zes man in!

Appartementen zijn gedateerd en heel erg beperkt qua opzet. Klein is alles maar met name de bedden (1,80 lengte is niet meer van deze tijd!). Matrassen waren net vernieuw en dus keihard. Stapelbedden zijn te klein voor volwassenen. Bank zakt door en in het bad kun je nauwelijks douchen omdat er geen hangsysteem is (je staat dus met de douchekop in je hand maar er is geen scherm dus hele douchekamer wordt nat.

Receptie is beperkt betrokken bij je vakantie (mensen waren elkaar kwijt door wind in Alpe d'Huez maar er werd niet gebeld - ze moesten er zelf maar naar toe rijden). Eindschoonmaak is een aanrader want je zag iedereen rond de klok van zes, half zeven hele appartement ontruimen en reinigen (nadeel weer veel herrie omdat kinderen de gang om moeten). Eindschoonmaak voor appartement is ook veel te duur!

Zeer slechte ervaring! Nooit meer

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 8margo-vliet17-04-2011

Klein maar fijn

Prachtig gelegen appartement. Wij zaten met 4 in een 5-persoonsappartement. Dit past net. Voor de rest was alles aanwezig, zelfs de afwasborstel lag al klaar. Het balkon ligt helaas aan de kant die nooit zon krijgt, maar t uitzicht blijft prachtig! Bij ons lag er helaas niet heel veel sneeuw, maar als dat er wel had gelegen, hadden we naar de pistes kunnen skien vanuit het appartement!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

1 tip over Appartement Couleurs Soleil

• Edwin, 12-01-2013 Rapporteren

Wij raden aan om de eindschoonmaak af te kopen!

1 vraag over Appartement Couleurs Soleil

• Verhoeven, 30-12-2014 Rapporteren

Veel trappen en steile hellingen?

Iemand schrijft "Het is toch nog behoorlijk kluunen en trappen lopen vanaf het appartement". In andere beoordelingen lees ik hier niets over terug. Moet er vanaf het appartement naar bijvoorbeeld de cabine veel trappen worden gelopen?

jeanne, 26-02-2017

nee je hoefde niet ver te lopen, maar het was wel ijzig.

Appartement Couleurs Soleil info

• Aantal personen2 tot 4