Bed and Breakfast Chalet Lingayoni

Absolute aanrader

Kurt Huberty
29-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

We boekten deze accommodatie met een groep vrijetijdsfietsers die een uitdaging wouden aangaan in de streek. De accommodatie was perfect afgestemd op deze groep, zowel op gebied van slaapgelegenheid als de maaltijden. De maaltijden waren overigens zeer lekker, verzorgd en mooi gepresenteerd. Beter dan in vele want-to-be brasseries.

De uitbaters waren bovendien zeer vriendelijk en stonden steeds paraat om aan onze vragen en noden te voldoen.

Kortom de ervaring was zeer positief en zeker een aanrader !!!

Geweldig!!

Corine
1-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een prachtige accommodatie in een supermooie omgeving. Door het bos loop je in een minuut of 40 naar Oz station waar je met een gondellift naar boven kunt. Daar kun je prachtig wandelen. Op 10 minuten loopafstand van Lingayoni vind je in het bos een hele mooie waterval.

Goede gastheer en -vrouw, je voelt je echt welkom. Ontbijt is voortreffelijk!! Zeker een aanrader, zowel in winter als zomer.

geweldig en super gezellig

Erica van der Burg
11-8-2013

Het was even zoeken om het daadwerkelijk te vinden maar dan heb je ook wat. Een bijzonder sfeervolle eetgelegenheid / samenkomst zaal.Ons appartement was zeer royaal en van alle luxe voorzien. Het was een mooie omgeving waarbij je op zowel loop afstand ( via bos) als makkelijk met de auto te bereiken naar de liften kon komen.

We hebben alle dagen erg lekker gegeten een overvloedig ontbijt en een verrassend diner iedere dag. gewoon TOP in geheel genomen

We hebben een aantal aanbieders voor Chalet Lingayoni voor je op een rij gezet:

Fantastische locatie om te fietsen in de Alpen

Tom van der Sande
5-8-2013

Wij hebben met twee personen een week overnacht bij Chalet Lingayoni in het Belledonne chalet om te kunnen fietsen in de Alpen. Met alle grote cols in de buurt (Alpe d'Huez 15 km, Glandon 7 km, top Galibier 65 km) een uitstekende uitvalsbasis.

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door Kirsten en Kris, waarna we ons er ruime en mooie verblijf te zien kregen. Ook het uitzicht vanuit het appartement is spectaculair, met een mooi zicht op verschillende bergkammen en het dal.

Ook het avond eten was erg goed en zeker voor herhaling vatbaar, Kris en Kirsten hebben erg hun best gedaan elke avond iets anders en gevarieerds op tafel te zetten. Ook zelf koken behoorde tot de mogelijkheden, wat we dan ook 3 van de 7 avonden hebben gedaan. Verder was het ontbijt goed, met ruime keus en voor ieder wat wils.

Als laatste een groot compliment voor de beide hosts, hun vriendelijke instelling en gezelligheid hebben sterk bijgedragen aan het geslaagde vakantie.

Mooi chalet en uitstekende gastvrijheid

Annelies
3-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn net terug van vakantie en hebben ontzettend genoten van het prachtig plekje in OZ, Le Bessey en de super gastvrijheid van Eli & Nick. Het culinaire eten en de persoonlijke service maken de vakantie compleet. Het appartement (Cascade) is ruim genoeg en voorzien van elk gemak. Het uitzicht is adembenemend. Jammer dat we weer naar huis moesten, maar we komen zeer zeker terug.

Goddelijk eten

bas verkerk
11-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

we zijn een paar dagen in Lingayoni geweest om bij te tanken. Het was echt super relaxed. We hebben ook heel goed gegeten.

De bediening is heel vriendelijk en voelt goed aan wat we wilde.

Knus / gezellig

team4suc6 en team Gotcha
10-6-2012

Het is een erg gezellig chalet waar je heerlijk rustig kan zitten. Het personeel is erg vriendelijk en alles is bespreekbaar met ze. s' Ochtends een goed ontbijt en s'avond een super 3 gangen diner.

Bedankt voor de super week.

We hebben een aantal aanbieders voor Chalet Lingayoni voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chalet Lingayoni in Oz-en-Oisans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chalet Lingayoni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.