Hotel Campanile Lyon Sud Oullins

Hotel Campanile Lyon Sud Oullins
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Lyon Sud Oullins voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Campanile Lyon Sud Oullins in het Nederlands

Prima hotel

Dustin huisman
14-6-2018

Prima hotel voor doorreis, alleen de buurt vondt ik wat minder.

prachtig in december

Fam van der linden
6-1-2018

wij waren er 8,9 en 10 december voor fete de la lumiere,erg druk maar zeker de moeite waard

Gaat hard achteruit

Jeroen
8-8-2017

We hebben dit hotel vorig jaar (2016) gebruikt voor een overnachting op de heenweg van de zomervakantie. Dat beviel goed! Goed bereikbaar, alles nog nieuw en modern, betaalbaar, keurig 2 kamers naast elkaar voor de kids en voor ons.

Dus deze zomer weer (2017), maar dat viel tegen...

- Ondanks ons verzoek geen 2 kamers naast elkaar. Hoe moeilijk kan dat zijn?

- De airco in 1 kamer werkte niet (en het was warm)

- De kamers waren niet meer zo fris (haren in de douche, stof overal)

- Doucheputje in beide kamers was verstopt met haar e.d. Water liep niet goed weg

Het ontbijt is aan de prijs, maar biedt voldoende keuze. Allemaal nogal standaard, maar meer verwacht je ook niet. Tafels worden tussendoor niet schoongemaakt en personeel is weinig geïnteresseerd.

Parkeren achter het hek is beperkt en als het hotel vol is is parkeren voor of rondom het hotel ook een uitdaging.

Zo goed als het de eerste keer beviel, zo slecht was het de tweede keer. Was direct de laatste keer..

Prijs/kwaliteit goed en zeer netjes

palafima
29-7-2017

Vriendelijk personeel en mooie schone kamers. Goede bedden en zeer nette ruime badkamer! Goede airco en niks gehoord van verkeer langs snelweg. Direct aan snelweg in minder fijne wijk(gevoelsmatig...) Parkeren op afgesloten parkeerterrein. Ontbijt voldoende(wel 10€ pp). Restaurant niet geprobeerd maar wel beperkte kaart

Prima hotel.

claessens62
12-9-2015

Goed hotel met schone kamer, prima bed en badkamer. Perfect voor 1 of enkele nachten. Uitstekend gelegen aan A7. Parkeren achter afgesloten hek is aan te raden. Restaurant is aan te bevelen. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

ideale hotel voor tussenstop

willem
31-10-2014

Als tussenstop naar Blanes 1 nacht in hotel verbleven.

Ruime kamers met wifi, ontbijt was goed, vriendelijk personeel.

Van het verkeer heb je geen (geluids)overlast

Als we weer richting het zuiden gaan zullen we ongetwijfeld hier weer overnachten.

Wij vonden het zeer prettig dat ons hondje ook welkom was.

En dat er 4 persoonskamers beschikbaar waren.

o ja je auto kon worden geparkeerd op een afgesloten parkeerplaats

Een fantastisch hotel als tussenstop

Dennis
17-9-2014

Dit vrij nieuwe hotel is een goed hotel als tussenstop naar het zuiden. Vriendelijk personeel en nette kleine kamers met gratis wifi. Het hotel beschikt over een eigen goed restaurant wat niet al te duur is.

De prijs kwaliteit verhouding van dit hotel is erg goed. Parkeren kan nabij het hotel (gratis).

Enige nadeel van dit hotel, er worden honden toegelaten in de kamer!

goed overnachtingshotel

mheijden
24-8-2014

Direct aan route soleil, afgesloten parkeren, geluidsdichte kamers met goede airco, netjes, schoon, fijne douche, modern, vriendelijk, engels sprekend, prima restaurant. Voor herhaling vatbaar.

Leuk overnachtings hotel

Toine
7-7-2014

Makkelijk parkeren op eigen bewaakt terrein. Ruime kamer. Airco blaast alleen maar een beetje koude lucht? Je kunt geen raam open zetten, veel lawaai. Eten was oké. Ontbijt wel prijzig. Goede harde bedden. Dicht bijm de doorgaande snelweg.

Hotel ligt vlak bij de snelweg maar op de kamer geen last van gehad. Vriendelijk personeel, schone en nette kamer, auto kan geparkeerd worden in een afgesloten parkeerruimte voor hotelgasten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Lyon Sud Oullins in Oullins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Lyon Sud Oullins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.