Géén boekingskosten

Appartement Résidence la Cigale

FrankrijkRhône - AlpsOrgnac-l'Aven (Ardeche)
9.6FenomenaalScore uit 11 reviews

Meer appartement info

11 Reviews over Résidence la Cigale

• 9Erna23-08-2016

Ontspannend en inspirerend

Een heerlijke plek om de vakantie te beginnen. Leuke ontvangst door Fransje met een drankje en kennismaking. Appartement A is heel erg fijn om in te verblijven. Ruim, schoon en een fantastisch uitzicht. App. C heeft als voordeel dat het op de begane grond is met ruim terras, maar.....geen uitzicht. De omgeving biedt volop mogelijkheden om op pad te gaan. Lekker lezen bij het kleine zwembad is overigens ook heerlijk. Fransje wil graag dat je het fijn hebt en dat merk je in alles. De prijs is goed en inclusief alles! Bijv. geen gedoe met wasmachinemuntjes, gewoon vrij in gebruik. Het is voor kinderen wel fijn als er nog andere kinderen zijn; anders kan het wat stil zijn....Al met al een echte aanrader dit fijne vakantiehuis!

• 10John Schoonderbeek07-08-2016

Fantastische locatie!

La Cigale heeft mooie appartementen en studio's die bijzonder goed zijn uitgerust. De keukens zijn een verademing t.o.v. andere locaties. Grote koelkast met ruime vriesvak, goede oven, afwasmachine (op een uitzondering na) meer dan gemiddeld pannen, borden, bestek, etc. De locatie is mooi en rustig gelegen, relaxte en ongedwongen sfeer. Eigenaresse Fransje geeft je altijd een warm welkom en staat je altijd met raad en daad bij. Mooie dorpen, markten en bezienswaardigheden in de buurt. Voor actieve fietsers en wandelaars een waar paradijs! Voor ons was het de vierde keer dat we La Cigale bezochten en we komen zeker weer terug op deze toplocatie en bij de top gastvrouw Fransje!!

• 10Anita, Michel, Miko, Melle24-08-2015

Fantastisch!

Wij hebben deze zomer 2 weken doorgebracht op La Cigale. In één woord fantastisch!

Wij werden zeer gastvrij door eigenaresse Fransje ontvangen en voelden ons direct thuis. Zij is erin geslaagd om een heel relaxte sfeer neer te zetten op La Cigale.

Ons appartement was kraakhelder en van alle gemakken voorzien. Een adembenemend uitzicht vanaf ons balkon; wat wil een mens nog meer?

Zelfs onze 2 pubers willen volgend jaar weer terug en dan met name vanwege Fransje, de sfeer, de leuke winkeltjes, mooie omgeving, leuke plekjes aan de rivier en natuurlijk het goed werkende internet......

Wij kunnen deze plek aan iedereen aanraden!

• 9joly10-06-2015

week end inoubliable

Nous avions réservé la totalité des gîtes pour notre réunion annuelles d'amis, tous couples avec enfants en bas âge de 1 à 9 ans, très bien adapté aux familles: de l'espace sécurisé, le paradis du cache cache, un portique, du sable, un terrain de pétangue et une piscine, un barnum avec barbecue extérieur pour se retrouver dehors pour les repas, le beau temps nous a permis de passer un week end magique!Hors du temps! Les gîtes un par un sont spacieux et agréables, propres , bien équipés, seul bémol si vous êtes comme nous désireux d'être tous ensemble , un manque de grands plats pour cuisiner ou saladier et pas de grand espace intérieur pour se retrouver tous ensemble en cas de mauvais temps!Pour nous le soleil était au rendez vous (pentecôte 2015) donc c'était parfait! La propriétaire est d'une extrème gentillesse et très arrangeante merci encore Fransje pour votre accueil !

• 10Marnix du Bois02-08-2014

Prachtige plek

Mooi appartement, netjes ingericht. Zwembad, tafeltennis, jeu de boules en andere dingen voor de kinderen. Vanuit hier is alles wat je wilt doen op maximaal 25 km afstand. De Ardèche en de Cèze, de grotten van Ornac, enz. Ik kan niets negatiefs verzinnen!! Fransje bedankt et a bientot!!

• 10nicolettekoopen13-05-2013

GEWELDIG!

Op onze heenreis en terugreis van en naar Spanje hier verbleven. Ongelooflijk wat een locatie, wat een ruimte in ons appartement! Veel ruimte voor ons als gezin (6), hond mag mee (hadden wij niet mee), de keuken was meer dan compleet, met een oven en afwasmachine, dat is nog eens vakantie! De bedden waren goed! Het uitzicht was adem benemend, wij keken overal over uit. De persoon die op het terrein verblijft kan je maaltijd verzorgen, dit hebben 2x laten doen. Ongelooflijk wat hebben wij lekker gegeten, dit hadden wij nog niet eerder meegemaakt. De prijs kwalitijd verhouding is prima! De kamers zijn schoon, badkamer zeer schoon, keuken zeerr schoon.

Voor de kinderen zijn er zoveel mogelijkheden, alles is mogelijk, van tafeltennis tot zwemmen, tot spelletjes. Mijn kinderen heb ik niet meer gezien!

Ik kan een ieder deze recidance aanbevelen, op een prachtige locatie, met geweldig personeel, straalt de vriendelijkheid je tegemoed.

Wij hebben direct voor verder in dit jaar geboekt.

• 10Jan & Henny18-12-2011

Mooie ligging voor div. activiteiten

De ligging is prachtig. In de omgeving voor ieder wat wils: watersport, wandelen, markten, maar ook de rust om een boek te lezen. Appartementen voldoen aan alle eisen. Fransje en Erwin zijn geweldige gastvrije mensen. Wat ons betreft een aanrader.

• 10Diana van der Meij04-12-2011

In een woord geweldig

Residence Cigale is in een prachtige heuvelachtige omgeving gelegen met mooie en leuke uitsapjes in de buurt. Rivier de Ardeche en de Ceze liggen om zeer korte afstand waar je heerlijk in kunt zwemmen en je midden in de prachtige natuur bent De fantastische mooie en zeer schone appartementen zijn een echte aanrader. De eigenaren zijn de meest fantastische gastheer en vrouw die wij ooite hebben meegemaakt. Vreselijke gastvrije en ontzettend behulpzaam. Voor ons een plaats en een ervaring die wij niet zullen vergeten en waar wij nog lang over hebben nagepraat. Voor ieder kind is er iets te doen op het terrein met een tafeltennistafel, zwembad, speeltoestellen en een jeu de boulebaan. Kortom wie wil genieten gaat hier naar toe

• 10Eddy Els en Dylan04-12-2011

Prachtige ligging, goede ontvangst!

Wij zijn nu reeds drie keer bij Fransje en Erwin op vakantie geweest, tot nu toe de beste formule. De gite is naar onze mening perfect, we hebben er alles wat we nodig hebben voor een geslaagde vakantie.

• 10Veerle De Rycke03-12-2011

Schitterend voor alle leeftijden!

Wij gaan alleen nog daarheen! Prachtige locatie, fantastische eigenaars en ideale ligging! Gîtes zijn ongelooflijk netjes en zeer comfortabel ingericht! Een echte aanrader!!

Appartement Résidence la Cigale info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)