Aparthotel
6,9

• Ligging t.o.v. pistes5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Le Hameau des Eaux d'Orelle voor je op een rij gezet:

13 reviews over Aparthotel Le Hameau des Eaux d'Orelle in het Nederlands

Onbetrouwbare toegang tot skigebied!!

Wim Vanhees
28-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes2

Locatie was wel oké. MAAR... de ene lift die toegang geeft vanuit Orelle naar het skigebied van Orelle en Val Thorens is niet betrouwbaar. Op een prachtig mooie blauwe lentedag met prachtige skicondities boven in het skigebied kan je zomaar te horen krijgen dat de lift de hele dag het niet doet! Omrijden duurt ongeveer twee uur heen en twee uur terug. Niet te doen. Kortom, je zit beneden vast. Andere ervaring. Kom je boven in het skigebied, doet de lift over de kam naar Val Thorens het niet. En een ander nadeel zijn de pistes terug vanuit Val Thorens naar Orelle. Na 13.00 u 's middags zijn in de lente zowel de rode als de blauwe pistes behoorlijk papperig. Heel zwaar als de benen al moe zijn van een dagje skiën. En een laatste ervaring. Aardige chauffeur maar wel een keer drie kwartier gewacht op een bus die om het kwartier zou komen. Kortom, heel wat mitsen en maren aan de betrouwbaarheid van de toegang tot het skigebied Val Thorens vanuit Orelle.

Gereisd Met partner in april 2014

Ruime appartementen in Frankrijk

Ronald Buijs
6-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

In Frankrijk een ruim appartement vinden voor 5 mensen, hele opgave. Lukt goed in dit Aparthotel. Kamers waren ook schoon. Wel iets gedateerd. Orelle ligt op 900 meter, dus met gondel naar Val Thorens. Prima te doen. In complex en Orelle is verder niets te doen (echt helemaal niets). Je kan er broodjes kopen......(wel vers) en in het zwembadje en sauna duiken (op zich prima). Pas op 5 km een supermarkt. Geen restaurantjes in de buurt. Verder prima locatie, vriendelijke mensen. Gewoon doen als je met een gezin voor en na het skiën in een wat ruimer appartement wilt zitten. Auto bij de hand is wel een must.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg alles voor dat je boekt!

Fam. Eringa
  • Ligging t.o.v. pistes2

Wat een miskoop! Complex ligt buiten het skigebied. Orelle is een gat waar NIETS is; alleen een ski-lift en een ski-verhuur met beperkt assortiment.. Boven in het dorp is het app.complex dat absoluut (!) geen 3 sterren waard is. Wellicht toen het nieuw was. Huidige staat: slecht onderhouden. Appartement zelf is OK, alhoewel 1 zitbank en 6 eetkamerstoelen voor 6 personen. Da's niet gezellig zitten 's avonds ! Pluspunt: goede keukeninrichting; veel pannen etc. Op de foto's ziet het er aardig uit. Werkelijkheid: veel beton, trappenhuis slecht verlicht (gevaarlijk!), restaurant: duur, ongezellig en matig voedsel, zwembad: tegen (onbeschoft hoge) extra betaling, koud water, ongezellig. winkel: te duur en beperkte keuze. Skiën: het kost je elke dag 1 uur om midden in het werkelijke ski-gebeuren te komen. Vanuit Val Thorens moet je 's middags ook bijtijds vetrekken om op tijd terug te zijn voor gondel naar Orelle. Dus niks gezellig apres-ski; gemiste kans voor 'restaurant' bij gondel boven.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Redelijk, maar niet weer

Debbie
24-2-2013

Ik sluit mij aan op het laatste commentaar. Er was veel stuk, dat niet of pas na 3x vragen werd gerepareerd (met onze eigen ducktape!) toen we al bijna naar huis gingen. Het appartement is zeer gehorig, waardoor je nauwelijks een deur kunt openen zonder herrie te maken (dat is vooral 's nachts vervelend). De bedbank in de kamer was ronduit rampzalig! Dus vrijwel geen oog dicht gedaan. De verbinding naar het skigebied is goed met bus en gondel, maar kost wel veel tijd (minimaal een half uur tot drie kwartier). Wij zijn gewend om direct vanaf het appartement te skiën, dus zullen deze keuze niet meer maken. Personeel in de "supermarkt" was erg vriendelijk en behulpzaam. In het dorpje zelf is niets te beleven en je kunt ook niet op de piste après skien, omdat de gondel om 16.30 uur al voor het laatst teruggaat naar het dorp. Wij hadden 6 dagen strak blauwe lucht en perfecte pistes, dus dat heeft veel goedgemaakt!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Viel erg tegen

E.D.
  • Ligging t.o.v. pistes7

Op de foto's zag het er prachtig uit en het resort is redelijk nieuw. Als ze het nou ook eens zouden onderhouden was het misschien een leuke plek geweest. Het was vies en bijna alles was kapot. Nadelen op een rij: -We hadden een 4-persoons appartement wat eigenlijk voor twee personen al te klein was. -Spa en zwembad hebben we niet geprobeerd maar is tegen betaling. We vonden het er niet schoon uit zien. -Als je na een dag skien thuis komt is er vaak geen warm water omdat iedereen thuis komt. Mijn man moest water koken voor mijn bad! -In de supermarkt is bijna niets te krijgen en alles is 10x duurder. -Er is echt helemaal niets te doen in 15 km omtrek en je moet voor 17.00 uur beneden zijn met de gondel dus je kunt niet op de piste blijven. -Geen mooie omgeving

Voordelen: -De verbinding naar het skigebied is top. Gondel vanaf Orelle duurt 12 min. Wel bijna onmogelijk om fatsoenlijk in te zitten. -Ons appartement had een bad -Ligging is zo vanaf de snelweg goed te bereiken

Gereisd Met partner in februari 2013

Kan stukken beter

Vredenhof
12-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ligging complex is goed, receptie beperkt open, evenals winkeltje. Appartement kan stukken beter, er was veel stuk, afwezig en smerig, er was regelmatig lawaai overlast 's nachts door bepaalde groepen. We kregen geen infopakket bij het inchecken, geen gebruiksaanwijzingen voor alle elektrische app. Wellness is tegen betaling en beperkt open 15.00-20.00 uur en vrij prijzig Lift naar het skigebied kan eerder open, was nu om 09.00 uur ( tochtje met gondel duurt 15 min.) Verbinding bus naar gondel is prima!! Skigebied super!!

Gereisd Met partner in februari 2013

nooit meer

Lokken
29-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Ligging t.o.v. pistes3

Bij aankomst bleek de kamer die we geboekt hadden overboekt te zijn dus kregen 2 aparte app naast elkaar we hadden een 3 kamer app gereserveerd ivm dat niemand in de woonkamer hoefde te slapen en een mn broertje had apart geboekt door deze 2 app was de ruimte te klein om met zn allen te kunnen eten.de wellnes gaat pas na 17:00 uur open net als het zwembad en restaurant en zwembadje kost 12:50 en is het geld niet waard.wifi gratis alleen bij receptie en restaurant beschikbaar en als de wint gunstig staat op je balkon.in januari staat de zon te laag dus heel de dag schaduw bij je app en als het boven hard waait 80% van de liften dicht.een paar mooie blauwe pistes maar de rode zijn de meeste in oostenrijk zwart dus niet echt voor beginners en ik skie al jaren.lift naar de top erg langzaam en lift bij orelle gaat ook niet echt snel 15 min in lift staan en moet er ook mee terug.winkeltje erg duur prijzen met 70 % verhoogt.fitness is alleen zoemba geen apparatuur.goede bedden koude dekens

Gereisd Met vrienden in januari 2013

goed voor weinig geld

de wilt
5-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

goede accomodatie, prima gelegen in een ander dal. Shutlle service goed georganiseerd, vriendelijke receptie

Gereisd Met partner in januari 2012

Bij goed weer een super locatie

Annelotte
26-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij hebben het prima naar ons zin gehad in dit appartement. Alles is aanwezig wat je voor een week of weekend nodig hebt. Wel bijzonder om weer eens onder dekens te hebben geslapen ipv een dekbed. Dat wij er waren was er teveel sneeuw gevallen; de lift was stuk en dan merk je dat er geen andere lift is in de buurt om je naar het gebied te brengen. Ook was er kans op lawine gevaar wat hier vaak schijnt voor te komen als het wat meer heeft gesneeuwd. Het complex had wel geregeld dat er een bus naar een nabij gelegen skigebied reed, maar dit was wel een heel stuk kleiner natuurlijk. In het dorpje is weinig te doen of te beleven, dus zou hier niet zo snel met kleine kinderen naar toe gaan. Ook het zwembad is voor hen niet toegankelijk, dus zou dan voor iets anders gaan.

Gereisd Met partner in januari 2012

perfect

fam.van Alphen
13-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima appartementen voor een prima prijs en netjes verzorgd en met bus binnen twee minuten bij de gondel en dan het skigebied van val Thorens in,super

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Le Hameau des Eaux d'Orelle in Orelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Le Hameau des Eaux d'Orelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.