Camping L'Or Vert

Meer camping info

46 reviews over Camping L'Or Vert

• 9marella26-09-2013

Heerlijke camping

Mooie plek aan de rivier, sommige plaatsen kunnen je zittend naar de rivier kijken, andere alleen staand. ivm zang/grind wal .Vanuit de camping loop je zo het strand op. S''avonds hoorde we een Uil de Oehoe. Zat ergens op de berg tegenover de camping. Plaatsen bieden veel privacy mooi afgescheiden met beplantingen. Sanitair was in Sept super. Heb zelden zo mooi sanitair gezien. werd goed schoon gehouden. We werden vriendelijk ontvangen en dit is beslist een camping die we weer eens zullen aandoen. Mooie omgeving .Vlakbij Nyons, leuk stadje.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2013

• 10Robert en Anneke12-07-2013

Paradijsje

Wij zijn net terug van weer een heerlijk 3 weken op deze superleuke camping. Deze keer was onze derde keer en was een heerlijk "thuiskomen". De ongedwongen gezellige sfeer die de camping uitstraalt, is te danken aan de geweldige en betrokken eigenaren Corinne en Philippe, wat zijn weerslag heeft op de gasten. Ze maken een waar feestje van je verblijf. Verder is de camping van alle gemakken voorzien, hebben prachtige plaatsen met leuke begroeiing, veel met prachtig uitzicht op de rivier waar je in kunt zwemmen, prima en schoon sanitair, een gezellig terras waar je lekker kunt eten, broodservice, wifi en een omgeving om verliefd op te worden. Kortom, wij komen zeker terug!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Sophie V.14-08-2012

Zalige plek

Wij zijn hier van 3/8 tot 12/8 geweest (veel te kort) met onze 2 kindjes van 2,5 en 5 jaar! Wij vonden dit een geweldige camping met geweldige eigenaren. Onze kindjes hebben het hier geweldig naar hun zin gehad en wij ook! Nyons en omgeving zijn gewoon prachtig en het weer was fantastisch! Kortom ... volgend jaar zijn wij weer van de partij!!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9toon en rie 02-08-2012

geweldige plek, geweldige eigenaren!!!

Camping l'or vert is super! Vorig jaar kwamen we er toevallig terecht en hadden er een heerlijke laatste vakantieweek.Dit jaar op de bonnefooi weer een weekje erheen en we werden zoooooo hartelijk verwelkomd door Corine en Philip. Onmiddelijk werd gekeken om ons toch nog een plek te kunnen geven ondanks het bordje "complet"aan de ingang... en wat voor plaats kregen we: prachtig aan het water, in de schaduw!!! Fijne omgeving waar veel te doen en te zien is maar vooral een heerlijke relaxte camping met superschoon sanitair, gezellige sfeer waar je je echt welkom voelt.Wij komen zeker terug!!

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Katie & Cyriel12-07-2012

Zalige plaats om te verblijven

Een beetje verborgen, op drie kilometer van Nyons, ligt deze kleine, rustige camping aan de oever van de Aigues met prachtig uitzicht op de rivier. Mooie plaatsen. De vernieuwde nutsvoorzienigheden liggen compact aan de ene kant van het innemende gebouw, met industriële geschiedenis, en het onthaal met bar en restaurant aan de andere kant. Naast het leuke terras heb je ook de boulodrôme, waar het geluid van de "boules" en de discussies bij het nameten de typische Franse ambiance eer aandoen. In het vroege seizoen is er op 300 m de bakker, maar vanaf half juni start op de camping ook een broodservice. Sinds Corinne en Phillip deze camping hebben overgenomen zijn er jaarlijks stevige verbeteringen gedaan. De grote groep vaste klanten appreciëren dit ten zeerste.Zij bezorgen met hun aandacht, betrokkenheid en vriendelijkheid, aan elke campeur het gevoel dat hij thuis is. Het restaurant biedt 's avonds een keuze uit verschillende slaatjes en warme gerechten.

Gereisd met partner in juni 2012

• 5hans09-07-2012

Dit nooit meer

Wij (echtpaar 60+) hebben voor het zeventiende jaar deze camping in mei 2012 ,twee maal bezocht. Er waren zo weinig kampeerders dat we met een ander echtpaar (komen hier ook al 20 jaar) naar de eigenaar(zitten 3jr op deze camping) zijn gestapt en hebben deze geadviseerd het tarief voor laag en middenseizoen te verlagen.Zij rekenen hiervoor €20 per dag voor een twee sterrencamping .Andere drie sterrencampings in de buurt zaten wel op het nivo van acsi laagseizoen en daar zaten veel meer nederlanders.Maar de reactie was dat wij hier geen advies over mochten geven,en vervolgens was het hier niet meer prettig vertoeven. Ook het nieuwe sanitair werd maar 1 keer per week matig schoongemaakt. Ook de reserveringsafspraken werden niet nagekomen. Bovenstaande is tot onze spijt voor ons reden om deze camping niet meer te bezoeken.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Harry en Karin25-06-2012

Zeer gastvrije camping

Een camping waar een ieder zich thuis voelt, vissen, wielrennen, kayaken, lekker eten noem maar op. wil je meer vraag het aan Phi en Co. En het wordt geregeld. Kortom topper.

Gereisd met partner in januari 2012

• 10John Doesburg25-06-2012

Voor ons een top camping

Nu voor de derde keer op de camping gestaan je word hartelijk ontvangen door de eigenaren die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. De toiletten en douche zijn mooi opgeknapt, je kan er brood bestellen en een feestje geven alles word voor je gedaan. Dit jaar was de kip aan het spit avondje weer supergezellig er zijn vaste gasten en passanten en iedereen krijgt aandacht. Philippe en Corine ga zo door wij komen zeker terug.

John en Mary

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Ed Lommen21-06-2012

Geweldige camping met fantastische eigenaren

"Kom hier nu al 20 jaar, meestal 2 maal per jaar. Tot 2004 met mijn helaas overleden echtgenote. Ook al meerdere malen met kinderen en kleinkinderen. Maak nu voor het derde jaar de jongste eigenaren mee en kan alleen maar zeggen dat de vorige goed waren maar deze zijn SUPER. Buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is schoon, in juni weldegelijk mogelijk brood te bestellen en de camping is zeer goed bezet. De echte "vaste" gasten hebben een "niet zeuren" mentaliteit. Een plek om eeuwig terug te komen, zeker met deze eigenaars.

• 8Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juni 2012

• 7Peter26-09-2011

Gastvrij onthaal

Nadat we zondagavond 19.30 uur op de camping van Nyons waren weggestuurd (geen tijd/zin om ons binnen te laten) werden we op deze camping warm onthaald. De geplande week is, mede dankzij het mooie weer, uitgegroeid tot een verblijf van 3 weken. We hadden een mooie schaduwrijke plek aan de rivier waarin je lekker kunt poedelen/zwemmen als het niet geregend heeft (dan wordt het water 3 dagen modderig). Het nieuwe sanitair ziet er goed uit, de schoonmaak kan beter. Deze winter komt er een nieuwe warmwatervoorziening. Corinne en Philippe zijn leuke, attente eigenaren die je zomaar uitnodigen voor een borrel met hapjes omdat na 2 dagen met regen de zon weer terug is! Veel trouwe (Nederlandse) gasten die er al tientallen jaren komen. Een prachtige omgeving met veel olijf-, fruitboom- en wijngaarden, Nyons is in Frankrijk synomiem aan olijven. Leuke markten!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2011