Camping L'Or Vert

Meer camping info

46 reviews over Camping L'Or Vert

• 2019
    8Toine Mies12-07-2019

Een fijne plek om tot rust te komen,

Heerlijk rustige camping. Prima plek als uitvalsbasis om de omgeving te bezoeken. Helaas is er nog altijd geen mogelijkheid om te pinnen dus je moet alles cash betalen. Wij hadden een chalet gehuurd. Het was qua ruimte voldoende maar de uitrusting was behoorlijk oud en liet te wensen over. Vooral in het keukengedeelte ontbrak er van alles (4-persoons-chalet en slechts 2 koffiekopjes) en was het een ratjetoe aan spullen. Ondank dat zijn we toch van plan nog eens naar deze camping terug te keren.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

7Harrie30-07-2017

Prima camping

L' Or Vert is een rustige prima camping maar een erg hoog " ons kent ons" sfeer. Eigenaar vriendelijke man met een uitstekend restaurantje bij de camping. s'Avonds na 23 uur is de bar dicht en stil op de camping. Jammer dat er geen zwembad bij is

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 8A. de Groene29-07-2017

Leuke camping aan rivier

Vriendelijke ontvangst. Vlakbij Nyons met gezellige markt. Mooie plaatsen aan de rivier. Voor herhaling vatbaar.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• 6Arnold K15-09-2016

Leuke camping

Na lang zoeken en afwegen deze camping een paar dagen geprobeerd. Prachtig gelegen camping aan een mooi riviertje wat ideaal voor kleine kinderen is om in te spelen. Omgeving is ook heel erg mooi en genoeg te zien en te bezoeken. Administratie laat te wensen over. We kregen twee plekken door die al bezet bleken. Verwacht ook geen ruime plekken hier. Met een caravan en auto is je plek echt vol. Leuk terras waar je wat kunt eten of gezellig wat te drinken. Wel een heel hoog ons kent ons gehalte hier. Neem voldoende cash mee want met kaart kan niet betaald worden waar wij bij het afrekenen vol verbazing mee werden geconfronteerd.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Ria van der Vegt26-08-2016

Superleuke camping en zeer gastvrije eigenaren!!

Een camping aan een leuke rivier, heerlijke stroming. Zeer mooie ruime plaatsen. Zeer goed onderhouden en de eigenaren, PHilippe en Corinne, zij runnen de camping formidable. Samen met hun zoon. Zeer gastvrij en altijd tijd voor een praatje. Sanitair is uitstekend. Gezellig terras, waar je ook heerlijk kunt eten. Een camping waar veel gasten "revenir". Wat ik heel goed begrijp.. Onze camping-buuf Saskia kent de camping al ruim 30 jaar!! Er komen veel verschillende nationaliteiten, waaronder ook veel Denen. De omgeving is ook erg mooi. Lavendel, abrikozen, olijven. Leuke provencaalse markten. Je kan er ook heerlijk fietsen en wandelen. Wij komen zeker terug.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 9M&M15-02-2015

Grandioos...

Om ons bezoek in de zomer samen te vatten: nog nooit terug gegaan naar een camping... Maar dit keer wel.

camping is gezellig klein en ligt schitterend langs een rivier. Wij zaten op het veld. Zowel zon als schaduw. Vooral de mensen op de camping maken het erg gezellig. Zowel de eigenaars als de gasten. Zoveel hartelijkheid maak je niet vaak mee.

Voor de kids is er een klein speeltuintje, uiteraard de rivier en soms s avonds een activiteit. Verder in het dorp, voor een bescheiden entree, een mooi buitenzwembad. Brood kan je bestellen op de camping of lekker zelf halen bij de bakker verderop. Schenkt ook een lekkere espresso.

Zeker doen... De pizzakar in het centrum van het dorpje.

Als je een kleine gemoedelijke camping zoekt... Dan zeker aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Fred21-08-2014

Top locatie, helaas geen zwembad...

Deze camping, en dan met name de chalets, heeft ons blij verrast. Chalets zijn compact maar toch ruim opgezet, en voorzien van schuifdeuren (ook de beide grote toegangsdeuren! Alles was schoon, prima sanitair, warm water en eigen parkeerplaats op slechts enkele meters. Personeel zeer vriendelijk, lachen met die karaoke avonden. Eten is ok maar Nyons beter. Meeste mensen daar zien elkaar al jaren - zelfs iemand gesproken die er al ruim 40jaar komt.. Zegt wel wat. Wij gaan er zeker een keer terug.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 10KROOS19-08-2014

FANTASTIQUE!!!

Wij komen hier sinds de 80er jaren, met tussenpozen. De eerste eigenaren waren redelijk streng, maar rechtvaardig. Men wilde een rustige camping, dus na 22:30 absolute rust. De dochter Christianne zette dit beleid voort. De opvolgers, die deze camping overnamen, Jean-Jack en Denise leken hierin verandering in te brengen, o.a. door buffet en terras aan te brengen. Maar door zeer wisselende stemmingen werd het toch niet zo'n succes. Met de komst, enkele jaren geleden, van Philippe en Corine kwamen de echte veranderingen, t.w.: nieuw sanitair, echte bar service met (in de zomermaanden) prima maaltijden tegen een uitstekende prijs. Er wordt echt veel zorg besteed aan het eten, goed verzorgd! 2 Jaar geleden, na een aantal jaren weer teruggekeerd. En direct enthousiast geworden door de zeer vriendelijke leiding van Phil.& Cor. Heel leuk van Phil. om te proberen Nederlands te spreken! We zijn nu in 2x in het hoogseizoen en 1x naseizoen geweest. Altijd geweldig. Volgende maand weer terug!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2014

• 3Koen08-08-2014

Dubbel gevoel: rustige camping aan zeer drukke weg

Dit was de 3e of 4 keer dat we deze camping bezochten. Deze keer kregen we een plaats aangewezen op het veld het dichtst langs de doorgaande weg. En die weg is zeer druk, dag en nacht. Bovendien ligt de camping in een bocht waardoor na de bocht alle verkeer lekker gas geeft. Het lijkt 's nachts alsof het verkeer dwars door je tent heen rijdt. Dichterbij de rivier heb je veel minder tot geen last van deze herrie. Aan de andere kant, de ligging is prachtig aan een riviertje, er hangt een gemoedelijke sfeer, de toiletgebouwen zijn mooi gerenoveerd, er is gratis wifi (alleen in de buurt van de bar en receptie). Na 3 dagen waren we de contiue herrie zo zat dat we hebben besloten te verkassen. De waardering betreft dan ook de plek op zo'n 25 meter van de weg. Hadden we dichterbij de rivier gestaan, dan was de beoordeling veel positiever.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2014

• 9marieke29-06-2014

Wat een heerlijke plek!

We hebben een heerlijke week gehad op deze cAmping. Het is er rustig en Corinne en Philip zijn erg aardig en behulpzaam, ook als je niet zo heel goed Frans spreekt. De rivier is heerlijk. In de omgeving is genoeg te doen, wandelen, leuke dorpjes, wijn proeven en leuke restaurantjes in de omgeving. Kortom genieten.

Gereisd met partner in juni 2014

Camping L'Or Vert info