Camping Les Clos

48 reviews over Camping Les Clos

• 2019
    8Mariette10-07-2019

Geweldig

na vorig jaar in Die geweest te zijn besloten we nu om naar Nyons te gaan. De rit die he maakt als je de autoroute afgaat is al geweldig. Bij aankomst op de camping kregen we een plattegrond en mochten we een plaats uitzoeken. Plaatsen zijn redelijk groot en onze caravan van 7 meter kon er makkelijk staan. We stonden vlakbij het toiletgebouw wat goed schoongemaakt werd en de douches waren heerlijk. Een paar meter en we stonden bij de rivier waar we heerlijk in de schaduw konden zitten en de rivier was heerlijk om af te koelen. Je kan elke dag vers brood krijgen bij de receptie waar ze ook streekproducten verkochten waaronder olijfolie van hun eigen olijfbomen. De eigenaresse is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Nyons is op loopafstand en is een heel leuk stadia. De markten op donderdag en zondag zijn de moeite waard. Er zijn genoeg supermarkten in Nyons. De omgeving is prachtig. Er zijn genoeg dorpjes om te bezoeken .

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Fam.kruithof23-06-2019

Klein en fijn. Voor herhaling vatbaar

Rustige camping. Op loop/fiets afstand van Nyons. Heerlijk zwembad met veel ligstoelen. Engels/franssprekende receptie. Met vaste openingstijden. Douche/toiletruimtes voldoende en schoon. Broodbestelling mogelijk en klein winkeltje. Prima receptie. Camping zelf redelijkvol. Vnl senioren met veel NL. Maar ook veel passanten Al met al een plek om terug te komen.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

8Fam. Maas30-08-2017

Zeer relaxte camping aan een mooi riviertje

Mooie plaatsen, we hadden een 2 persoons stacaravan. Eenvoudige snackbar en een mooi zwembad met ligstoelen. Op loop afstand van Nyons met vele restaurants. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars die ook goed de Engelse taal beheerste. Normaal gaan we nooit naar de zelfde camping terug, maar voor volgend jaar hebben we een optie!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Wim27-08-2017

gennoten

Ligging en faciliteiten goed, minder de ondergrond

We hebben 14 hele fijne dagen gehad

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 8johan08-11-2016

we gaan weer

Rustige camping met mooie plaatsen zowel zon als schduw

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Sander16-08-2016

Heerlijke camping!

Prima camping, lekker rustig en zeer prettige sfeer. Eenvoudige snackbar, prima zwembad, Nyons op loopafstand (wel door de zon lopen, 20 min), heerlijke omgeving, mooie wijnen bij de diverse wijnhuizen in de buurt, riviertje die inderdaad na een buitje wat modderig is (mag de pret niet drukken, wordt je mooi van zeggen ze), zeker voor herhaling vatbaar, maar wij willen doorgaans elk jaar een andere plaats bezoeken. In de ochtend nog lekker schaduw door de berg, waardoor je lekker wakker kan worden. Camping eigenaren zijn aardig, geven aan dat er geen/tot weinig schaduw is om sommige plekken, maar dat valt zeker mee!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 7Nanda16-08-2016

Heerlijk rustige camping

Wat een fijne camping! Het loopt niet over van de Nederlandse gezinnen met kinderen en er is geen animatie. Wie dat zoekt, hoeft hier dus niet naar toe. Zoek je rust, gezelligheid en het geluid van krekels in de warme zon, dan is dit de plek. Op loopafstand van het gezellige plaatsje Nyons.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Albert Miltenburg08-08-2016

Mooie plek op de grens van de Drôme en de Provence

Camping langs een rivier met harde ondergrond, dus spijkerharingen zijn nodig. Ook verhuur van stacaravans. Luidruchtige krekels in een heerlijk klimaat. Geen vochtige nachten. Schoon sanitair twee zijden in één gebouw, zodat je tijdens de middagschoonmaak gewoon terecht kunt. Geen onderscheid man/vrouw. Prima! Vaatwasser en wasmachine aanwezig. Wifi tegen betaling is matig tot slecht. Nyons op 20 minuten wandelen is een leuk dorp met oud centrum en meerdere supers. Orange is met een uurtje bereikt. Wijnproeverij, kennismakingsborrel, wisselende maaltijden. Zwembad met pierebad voor de kleintjes, ligstoelen aanwezig!

• 9Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

• 7Dick en Lies de Waard31-12-2015

Geweldige mooi gelegen rustige camping

wij stonden op plaats 75 direct aan het riviertje met zijn prachtige witte keien. Moesten met de omver na een week naar plaats 77. De ondergrond is hard. Schone ruime toiletgebouwen. Klein winkeltje waar je brood kan halen welke je de vorige dag besteld dient te hebben. Nyons op loopafstand of fiets afstand. Kleine markt was op zondag en de grote markt was op donderdag. Wij gaan weer terug aangezien de lavendel velden waren uitgebloeid en willen dat graag weer zien. Geen animatie maar dat vinden wij niet erg. Klein maar zeer schoon zwembad. Omgeving is verschrikkelijk mooi met oa Mont Ventoux en Montelimar.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9cassiers09-10-2015

prachtig gelegen

op deze camping hebben we de mooiste plaats al ooit gehad naast de rivier met zijn mooie witte keien elke nieuwe gast kwam vragen wanneer wij door gingen dan konden zij ons mooi plaatsje innemen spijtig dat het restaurant niet meer open was en in de winkel was er ook al niets meer bij vroeg vertrek krijg je een code voor de slagboom

Gereisd met partner in september 2015

3 tips over Camping Les Clos

• Willem H.(Hennie), 18-06-2013 Rapporteren

Terrein: harde ondergrond en kiezels op veel plekken.

• Fam van Esch, 03-08-2014 Rapporteren

Het is een camping voor vooral oudere mensen en familie met jonge kids want op gezinnen met tieners zit de nukkige eigenaar zeker niet te wachten. Verder heeft de camping wel goed sanitair, ligt aan een mooie rivier die bij regenval (alpen) wel in een modderstroom veranderd en de wandeling naar het mooie en levendige stadje is goed te doen. Kortom een mooie camping in een mooie omgeving maar door de nagatieve ervaringen zeker niet een camping om er nog eens terug te komen

• Chris & Yvon, 14-08-2014 Rapporteren

Bezoek zeker het gieren kijken vanaf de berg in St. May/Rémuzat; erg mooi uitzicht. Wij vonden het meer nabij Rémuzat niets; erg toeristisch.Voor lekkere pizza kun je terecht bij Max pizza in Nyons onder bij de brug; nog nooit zo'n goede pizza gegeten! Een bezoek aan Vaison la Romaine is ook een aanrader; erg mooie straatjes die je naar de top van een burcht brengen met een erg mooi uitzicht.

8 vragen over Camping Les Clos

• Hoogevener, 14-11-2015 Rapporteren

Ligging MH/chalets

Kan iemand mij adviseren over de ligging van de acc.? Wij zoeken een rustige zonnige plek en geen geluidsoverlast van de doorgaande weg ,omdat mijn man slecht ter been is graag niet te ver van het strandje en het zwembad.

• Marion, 23-08-2014 Rapporteren

Wateraan en afvoer?

Heeft iedere plek een wateraansluiting en ook afvoer voor grijs water? En zijn er wasmachines? Bedankt voor de reactie.

• jeroen, 26-04-2014 Rapporteren

plek 132

weet iemand mij te vertellen of plek 132 voldoende schaduw heeft op het warmst van de dag?

Camping Les Clos info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200