Géén boekingskosten

• 6.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

54 Reviews over Les Clos

• 8Gerrit van Veen24-08-2022

Fijne camping

Mooie camping met plaatsen langs het riviertje, vanaf onze plaats kon je er zo naar toe lopen…fijn zwembad met ligstoelen en schaduwplekken .Sanitair is prima en ook Nyons is zeker de moeite waard, zeker met het busje is een bezoek aan de markt ideaal….stopt voor de camping en in het centrum van Nyons

• 7Judith11-08-2022

Mooie locatie maar geen 4 sterren camping

Camping is heerlijk gelegen aan de rivier en vlakbij het gezellige plaats nyons. Plekken zijn ruim en veel met schaduw, vooral de plekken aan de rivier zijn mooi. Publiek gemêleerde nationaliteit. Wel vooral veel 60+ met caravan of camper. Zwembad is heerlijk met schaduw en uitzicht op de bergen. Komen hier echter toch niet meer terug, omdat we met name de staat van onderhoud van het sanitairblok incl wasplaats niet best vonden (het rook vies,, roestplekken, kapotte sloten) Ook op andere plekken op de camping leek er weinig onderhoud gepleegd. Heerlijke plek dus, maar de camping is geen 4 sterren waard.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 6Frank27-06-2022

Nog steeds voldoende, maar kan iets beter

1 week weer geweest. Sinds 2013 en 2016 nu voor de derde keer. De camping eigenaren zijn zeer vriendelijk. De plek is super. Wat ons wel opvalt, is dat er de afgelopen jaren niets aan het sanitair is gedaan. Het wordt wel schoongemaakt, maar de leidingen zitten vol met oude omhulsels, deuren zijn rot, en de putten van de afvoer zitten gaten in. Ook de prijs van de camping is flink omhoog gegaan. Aan de ene kant logisch (vanwege corona en inflatie) echter zie ik hier geen voordelen op de camping meer van. Ook het onderhoud van bomen en struiken, kan veel beter. Het uitzicht naar de beek is weg. Enerzijds door slecht onderhoud en te weinig water in de beek. Het laatste moeten we onszelf aantrekken vanwege opwarming van de aarde.

Helaas was de bistro/restaurantje niet open terwijl er toch veel campinggasten waren (Complet). Het zwembad is top.

Voor de rest een goede camping hoor, maar heeft mijn inziens meer aandacht nodig.

• 4Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Fam. Dijk11-08-2021

Heerlijke camping in een schitterend gebied

We hebben ons prima vermaakt. We hadden een mooie grote plek aan de rivier. Je kunt in de rivier afkoelen of lekker relaxen. Er is ook een fijn zwembad waar aan de zijkant schaduwplekken zijn gecreëerd. Nyons is makkelijk op de fiets of lopend bereikbaar en oh, wat is het stadje leuk en mooi. We hebben genoten van de markt! Ook veel leuke dingen te zien en te doen rondom de camping. Sanitair is netjes, er was ivm Corona een deel gesloten, dat leverde geen wachttijden op. Douches zijn wat wisselend qua temperatuur. Ook fijn: de camping is lekker rustig, zowel in de avond als overdag. Er is geen vermaak, maar dat hoeft voor ons ook niet.

• 9Bredani10-08-2021

Netjes en vriendelijk

Nette camping. Erg vriendelijk. Schoon sanitair. Goed werkende wifi. Coronaregels worden zeer goed nageleefd. Op loopafstand van Nyons, waar leuke restaurantjes zijn.Enige minpunt is de ligging aan een vrij drukke weg waardoor je verkeer goed hoort.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Fam Ros28-07-2021

Klein maar fijn.

Grote plek (134), veel schaduw wat erg prettig was met 32 graden. Vriendelijke eigenaresse die naast Frans ook Engels sprak. De rivier was op loopafstand en als het stil was lichtelijk te horen maar zeker niet storend. Na 22.00 was het zo goed als stil, de weg die langs de camping loopt is ook zo goed als niet hoorbaar. Het zwembad was fijn, vanwege de Corona maatregelen waren er geen ligbedden, die zijn er normaal wel. Wat opviel was de hoeveelheid grote caravans/kampers, bijna geen tenten/vouwwagens. Vanwege de Corona maatregelen waren er weinig tot geen Nederlandse kinderen, maar met wat handen en voeten waren onze kinderen in staat te communiceren met de Franse kinderen. Wel waren er heel veel Denen, ik schat 60% niet dat dit erg is maar viel echt op. Genoten van de rust en de mooie omgeving.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Lise06-07-2020

Super!

Geen grootschalige camping maar dit zorgt volgens mij juist voor de aantrekkelijkheid. De staanplaatsen zijn voldoende groot en vele zelfs vlak naast de rivier waar je makkelijk vanaf je staanplaats naartoe kan. Bovendien heeft de camping ook een zwembad en een klein kinderbadje. Het sanitair werd netjes onderhouden, gedurende Corona was er ook aandacht voor hygiëne. De camping is op wandel en fietsafstand gelegen van het stadje waar je een dagje gezellig kan vertoeven en ook een wekelijkse markt doorgaat. Wij waren daar op een zeer rustig moment (vlak na coronaperiode) waardoor er extra rust was op de camping. Het campingpersoneel/uitbaters zijn zeer behulpzaam en vriendelijk!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Sylvia Oerlemans29-06-2020

Rust aan riviertje dichtbij het prachtige dorp.

Bezoek was net na de heropening van de grenzen vanwege het corona virus. Alles werd langzaam opgestart. Maar het was netjes en schoon. Het zwembad was nog niet in gebruik maar we stonden direct aan het riviertje en dat was heerlijk. Aardige eigenaren. Prima fiets omgeving met de racefiets en E-bike.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Carla26-09-2019

Fijne kleine camping

Rustige camping aan een riviertje waar je in kan zwemmen. Vlakbij Nyons. Lekker zwembad met veel ligbedden met schaduw. Schoon sanitair. Voor kinderen geen animatie. Er is wifi. Vriendelijke eigenaren.

• 8Mariette10-07-2019

Geweldig

na vorig jaar in Die geweest te zijn besloten we nu om naar Nyons te gaan. De rit die he maakt als je de autoroute afgaat is al geweldig. Bij aankomst op de camping kregen we een plattegrond en mochten we een plaats uitzoeken. Plaatsen zijn redelijk groot en onze caravan van 7 meter kon er makkelijk staan. We stonden vlakbij het toiletgebouw wat goed schoongemaakt werd en de douches waren heerlijk. Een paar meter en we stonden bij de rivier waar we heerlijk in de schaduw konden zitten en de rivier was heerlijk om af te koelen. Je kan elke dag vers brood krijgen bij de receptie waar ze ook streekproducten verkochten waaronder olijfolie van hun eigen olijfbomen. De eigenaresse is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Nyons is op loopafstand en is een heel leuk stadia. De markten op donderdag en zondag zijn de moeite waard. Er zijn genoeg supermarkten in Nyons. De omgeving is prachtig. Er zijn genoeg dorpjes om te bezoeken .

Camping Les Clos info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar