Hotel Ibis Styles St Julien Genevois

Weer vandaag2°-5°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles St Julien Genevois voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Styles St Julien Genevois in het Nederlands

mooi hotel goed prijs/kwaliteit

J.Bergman
3-8-2012

Ideaal voor overnachting richting zuidelijke bestemming. Mooi, netjes en nog nieuw. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Familie kamer waren 2 ruime tweepersoonskamers met tussendeur. Je kunt gratis gebruik maken van het wellness/zwemparadijs naast het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles St Julien Genevois in Neydens (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles St Julien Genevois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.