• Type accommodatie

Reviews over Murs-et-Gélignieux

mooie stad

mooie stad
    13-1-2017

Waterval, fietsroute, en op de markt in de buurt van de camping. Super regio

Hele mooie omgeving

Edvanbeilen
    10-8-2014

Familie bestemming voor kinderen tot 16 jaar met een geweldige animatie onder aanvoering van Annelot en de zoon van de eigenaar waar het om 10.30 rustig is.

Murs et Gelignieux is een klein agrarisch dorpje

Bert van Dijk
    31-7-2014

Er is een camping een haventje met 5 steigers, een restaurant en een handvol boerderijen. Verder is er niets te doen.

De oevers van de Rhone waren in 2014 niet echt bezwembaar. Voor langs de camping en bij de haven liggen rotsblokken die niet uitnodigen tot zwemmen. De stroming voorlangs de camping is ook te hoog voor kleine kinderen die net kunnen zwemmen. Het strand tegenover de camping op ca 2 kilometer zat onder de algen en werd ook niet door de Fransen zelf bezocht.

In de omgeving zijn echter zat mogelijkheden. Behoudens de watervallen van Glamieu is er ook een meer met strandje. Je kunt een velorail ritje gaan doen, Walibi, Lyon, Chambery en Annecy liggen in de buurt. Bugey is net Luxemburg dus erg leuk met de motor of fiets.

Supercamping

Edward
    27-7-2014

De sfeer op de camping moet je zelf maken, maar wij vonden dat het met alle gasten onderling super klikte, dat is het voordeel van een kleinere camping. De omgeving is mooi en iets verder (30 minuten) prachtig.

Murs-et-Gélignieux scoort een 6,9 uit 10, op basis van 36 reviews