Sorteren

Reviews over Murs-et-Gélignieux

Een supercamping

Van Linden
    1-9-2018

Leuke kleine camping in mooie omgeving, direct aan de Rhone. Aardige behulpzame medewerkers die goed Engels spreken. Lekker rustig 's ochtends, pas vanaf 8 uur kwam alles een beetje op gang en vanaf 23 uur was het echt stil op de camping. Mooie standplaats, is het zeker waard om wat meer te betalen voor plaats aan het water. Er zit een hek tussen maar de plaatsen zijn groter en meer bomen voor schaduw.

Prima vakantie

Ivonne
    26-8-2018

Zeer behulpzame medewerkers. Onze kinderen van 8 en 10 jaar hebben een supertijd gehad, met name door de Nederlandse vrienden. Maar ook de karaoke, bingo en schuimparty vielen erg in de smaak. Er was een goede mix van NL/FR/BE campinggasten. Het zwembad was wel echt te klein voor het aantal gasten en ook erg troebel en te warm water.

In de buurt is Cascade de Glandieu (waterval) leuk om te bezoeken. Hier kun je ook in zwemmen. De markt op zondag in Morestel is ook een aanrader, er rijdt een gratis treintje. Leuke attractie voor kleine kinderen. Walibi ligt op 10 minuten van de camping, leuk park!

Als je een moterboot wilt huren op Lac du Bourget is het aan te raden om van tevoren te reserveren. De stad Annecy en het meer zijn ook de moeite waard!

De Rhône-Alpes is een prachtig gebied om te bezoeken!

Gezellige leuke knusse goede kleine camping

Hans
    20-8-2018

Als tip zouden we willen geven de koekenpan en kookgerei te vervangen. Daarnaast de douche was moelijk op 1 temperatuur te stellen. Dit zien wij meer als tip voor de camping.

Wij hebben een fantastische week gehad. Erg goede service voor tijdens en na met Charlene. Erg leuk animatie team en leuke activiteiten! Goede en gezellige sfeer op de camping! Wij komen graag terug. De snackbar is goed eten. Schuimparty was een toppertje!

Hele leuke camping, klein en overzichtelijk

Van be Boer
    14-8-2018

Overzichtelijke camping, veel ruimte, geen gedoe met extra betalingen voor zwembad en douche, rustig gelegen... Medewerkers zijn heel aardig, camping voor jonge gezinnen. Plek van 10x10 meter, alle plekken hebben wel wat schaduw van bomen.Heerlijke vakantie gehad leuke kleinschalig camping voor kids tot een jaar of 14 is het geweldig zwembad met de glijbanen helemaal super Sanitair altijd schoon 3x per dag schoongemaakt en heerlijke douches

Fijne camping, maar zwembad te klein!

Lisette
    11-8-2018

Ik begrijp niet dat mensen zeuren over 'te veel Nederlanders' als ze bij een ANWB-camping boeken... met een beetje voorbereiding weet je dit lijkt me. Wij vonden dit voor onze kinderen juist prettig. Het zwembad is inderdaad veel kleiner dan de foto's doen geloven; met zoveel mensen is het veel te klein; als haringen in een ton en het water wordt ook snel troebel. Wij hadden een mooie ruime plek met uitzicht op de Rhône; mazzel want niet iedereen met een plek aan de rand heeft een goed uitzicht. De overige plekken (aan 'de laantjes') leken me krap en daar zat je inderdaad bijna boven op elkaar. Ondanks de drukte was het sanitair schoon. Het personeel was erg aardig en behulpzaam. De animatie voor de kinderen was leuk, vooral de 'schuimparty'! In de directe omgeving is niet veel te beleven maar een eindje rijden was voor ons geen probleem. Wij hebben een leuke vakantie gehad!

Murs-et-Gélignieux scoort een 7,1 uit 10, op basis van 36 reviews