Hotel Residence Loisirs Les Cotes

Hotel Residence Loisirs Les Cotes
9,1

• Activiteiten9,0
  • Sfeer in stad9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Loisirs Les Cotes voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Residence Loisirs Les Cotes in het Nederlands

2008

Echt frans hotel, eigenaren en personeel erg vriendelijk maar spreken alleen frans. Eten (half pension geboekt) prima, meestal 4 gangen, orginele franse keuken met verse producten.

Ruime kamer met heel krappe wc, badkamer met klein bad, balkon, tv (met uitsluitend franse zenders en engels/duitse eurosport) en vrij harde bedden. Veel gratis faciliteiten, oa zwembad, whirlpool, sauna, gratis videospelletjes en flipperen, biljard, tafeltennis etc.

Bushalte voor de deur, elk half uur bus, directe verbinding naar piste Morzine, even overstappen naar gondel Avoriaz (binnen 15 minuten bij gondel)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Loisirs Les Cotes in Morzine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Loisirs Les Cotes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.