Chalet Renard

7.6Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Morzine

Op vakantie geweest naar Renard?

7.6Goed

• 9.6Ligging t.o.v. pistes
  • 7.4Inrichting

Chalet info

Meer chalet info

10 reviews over Chalet Renard

• 8Corrie29-03-2012

heerlijke vakantie

heerlijke vakantie, zeker gezien kwaliteit en prijs, Nans was altijd vriendelijk en behulpzaam, probeerde echt wat van het eten te maken, voor de mannen was het ideaal, altijd genoeg bier op voorraad, gelukkig hadden we wel onze matras meegenomen, want het bed was op zich wel erg klein voor iemand van 2 meter.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 9Van Meurs / Wierenga29-03-2012

'Fantastische plek!' of 'Dit nooit meer.'

Chalet Renard in morzine is ons zeer goed bevallen! We waren met een leuk gezelschap en het chalet lag op een perfecte locatie tov de pist (je liep nog geen 100 meter of je zat in de skilift...en het uitzicht op de piste is perfect)! we zouden hier zo weer een keer naartoe gaan. De inrichting van het chalet is basic, maar voldoet prima voor een vakantie. Nans onze chaletstaf heeft ons goed in de watten gelegd, zodat we optimaal konden genieten. Ze heeft lekker voor ons gekookt deze week! En ze was lief voor onze 2 kinderen! De matrassen van de bedden waren wel doorgezakt in het midden, zodat je knus naar elkaar toerolt....maar we hebben dit niet als storend ervaren! Onze ski's konden we goed kwijt in de kelder. Kortom het was een topvakantie!

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 7boerhof04-03-2012

cahalet renard

chalet renard is ons goed bevallen zijn net terug na een week bij Nans verzorgd te zijn op enkel uitzonderingen na maar deze waren reeds bekend. nl de Bedden en de douchestang de bedden zijn ondanks dat vlgns de eigenaar net nieuw te zijn een kuil te vertonen in beide slaapkamers. de douche stang ontbreekt zodat douchen een nieuwe ervaring is. Verder is de grote van ons chalet erg meegevallen een goede ruimte om gezamelijk door te brengen ,goede ruimte voor berging skies en bagage in ruime kasten.Verder de gehele week perfect verzorgd door Nans die elke ochtend een lekker onbijtje had en op wens je eitje maakte.In de middag steeds iets verrassend met als uitschieter de pizza en Citroen cake .In de avond een wisselend drie gangen diner met een traditionele tartiflete . Nans erg bedankt voor geslaagde week

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 9Dominique Wijdings30-09-2011

Bij de lift en piste. Wat een geweldige locatie!

Echt uniek waar het chalet gelegen is. Werkelijk direct bij de lift en je skiet zo terug tot aan je terras. We hadden een staf die chalet runt uit Nederland. Het was een jonge dame van 27 jaar en zij woonde buiten het chalet ergens in Morzine. Dus heerlijk je privacy, maar wel alle service van ontbijt, diner en schoonmaak. We zijn bij deze reisorganisatie op kantoor geweest. Ze zijn SGR en hebben de Zoover Award gewonnen, maar toch wilde we een gesprek. Goed bedrijf, kopje koffie gehad en we werden uitstekend geholpen. Ze kennen alle chalets zelf persoonlijk, dus je krijgt objectieve informatie. Op naar komende winter haha...

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 6Miriam29-04-2011

Ligging perfect

De ligging van Chalet Renard in Morzine is perfect, maar het chalet zelf is erg basic. De inrichting is zeer basic. Weinig gedaan om het gezellig te maken, de goedkoopste Ikea meubels erin gekwakt. Erg gedateerd ook en de badkamer is ook uitermate basic. Ach, wij hebben het zelf gezellig gemaakt, maar van het warme interieur moet je het in Renard niet hebben. Ligging is echter perfect t.o.v. de skilift. Je kunt het zowat kruipen (en skien)! Centrum dorp is ook zeer dichtbij en dat is heel gezellig in Morzine! Kortom, prijs/kwaliteit verhouding voor dit chalet zeer slecht. Zeker als je weet dat wij vorig jaar in Chalet Stephie in La Plagne zaten. Daar was de ligging dan weer waardeloos: moest je iedere dag met de auto naar de skilift en van daaruit was het met de lift nog een heel eind voordat je eindelijk kon skien, maar het chalet was fabeltastisch. Prachtig ingericht, heel gezellig en iedere slaapkamer een eigen badkamer. En daar betaal je dan t zelfde voor: onbegrijpelijk!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

• 9sermon14-03-2011

wij willen gewoon nog teruggaan

Toen we aankwamen kregen we een warm onthaal. Het verblijf was zeer verzorgd, proper, aan de piste en het eten was uitmuntend. De catering leek wel uit een 5-sterrenrestaurant te komen. De dame die ons bediende was zeer aangenaam en discreet. Alleen de lattenbodems zijn zeker aan vervanging toe. Het was een zeer geslaagde vakantie dankzij jullie. Bedankt.

Gereisd met partner in maart 2011

• 9Timmy04-03-2011

Fantastisch !

Wij verbleven met 6 vrienden (mannen) in Chalet Renard voor een mini-ski van 4 dagen. De chalet-staff, de Nederlandse dame "Kim", heeft het helemaal naar onze zin gemaakt. Lekker ontbijt, lekkere koffie en koekjes bij het thuiskomen van de ski, en lekker (en veel) avondeten. We moesten echt niets doen ! Enkel op tijd onze benen onder de eettafel schuiven. Skiplezier hebben we ook voldoende gehad, dankzij het mooie weer. Les Portes du Soleil is een fantastisch uitgebreid gebied. We hebben er dus van genoten !

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 9Susette van Lottum07-01-2010

Direct bij de lift en in het centrum. Topvakantie

Wij hebben met afgelopen Kerst met winter 2009/2010 in dit chalet verbleven. Het was geweldig. Direct naast de lift en in het centrum van Morzine. De chaletstaf was Nederlandse en zij was werkelijk uitmuntend. Haar kookkunsten overtrof zelfs het catered chalet dat we vorige winter bij deze organisatie hadden geboekt. De prijs is helemaal in orde. Deze formule is gewoonweg heel betaalbaar doordat veel zaken inbegrepen zijn. Het is heerlijk te verblijven in een chalet terwijl je helemaal in de watten wordt gelegd van een top ontbijt tot een top driegangendiner en allemaal verzorgd door een gastvrije jongedame uit Nederland. Wij zijn volgend jaar weer van de partij.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Chalet Renard info