Appartement

• Ligging t.o.v. pistes8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Pierre & Vacances Les Crozats voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Pierre & Vacances Les Crozats in het Nederlands

Mooie plek

Myriam
13-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Accomodatie heel goed, verzorgd en efficient ingericht. Plek fantastisch, mooie ligging, fijne winkels goede skivoorzieningen. Helaas team receptie aldaar van Pierre et Vacances geen goede ervaring mee. Jonge studenten. Fout na fout..dat verdient echt verbetering dan klopt deze hele plek👍

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2019

Super

Niels
5-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Erg ruim van alle gemakken voorzie,aan de piste

Gereisd Met vrienden in januari 2015

1 van de beste Appartementen op wintersport wat ik heb in

Roy Thuyns
19-11-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

1 van de beste Appartementen op wintersport wat ik heb meegemaakt in Frankrijk. Let wel Atria bestaat eigenlijk uit 3 gebouwen. Het hoofgebouw Atria, Altair en Athena. Echt mooie en ruime kamers. Heel modern met bad en groot flatscreen. Er is Wifi tegen betaling in het gehele complex. Dacht dat het 5 euro per aaneengesloten 24 uur was. Bedden wel iets hard. Tip. Ga niet sjouwen met je tassen. Je zult onderweg sterven van ellende. Vanaf de auto- uitpakplaats moet iemand even bij de tassen blijven. Jij parkeert de auto in de parkeergarage en loopt terug. Daarna hou je een pistetaxi of koets aan en die brengen jullie dan naar het appartement. Die 10 a 15 euro wat het kost moet je echt doen want je krijgt gigaaaantisch spijt onderweg kan ik je uit ervaring zeggen! ;-)

Gereisd Met partner in januari 2013

Appartement info

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadBinnenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBowling
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pierre & Vacances Les Crozats in Morzine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pierre & Vacances Les Crozats zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.