Hotel Les Prodains

FrankrijkRhône - AlpsMorzine

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Les Prodains voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 31 reviews
+47/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 31 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

33 Reviews over Les Prodains

• 9Barbara23-08-2017

Heerlijk, klein hotel met fantastisch eten

Pluspunten van dit hotel vonden wij:

• het eten (zowel ontbijt als avondeten erg lekker en goed verzorgd).
    • de ligging (in een prachtig, doodlopend dal naast de cabinelift naar Avoriaz).
    • de grote tuin en het zwembad.
    • Alles was zeer netjes en schoon.
    • In de winter kun je hier tot de deur skiën.

Nadelen: - Als je 's avonds nog de deur uit wilt, moet je met de auto naar Morzine rijden (4 km verderop). - Voor onze kleine kinderen werd niet apart iets geserveerd (hebben wij ook niet om gevraagd overigens), zij moesten dus met de culinaire pot mee eten wat voor hen niet zo'n succes was. Wellicht als je erom vraagt, kan er wel apart voor kinderen iets geserveerd worden. - De kamers zijn aan de kleine kant.

• 8Hans23-08-2016

Prima uitvalsbasis wandelen / fietsen

• Groot voordeel: de gastenkaart waarmee je in de zomer gratis gebruik kan maken van liften
    • het hotel biedt geen standaardvoedsel. De maaltijden zijn met zorg en smaak bereid.
    • ligging van het hotel: erg rustig, maar toch niet ver van het bruisende Morzine.
  • 9Picolien17-08-2016

Meer sterren waard!

Heel leuk en knus hotel waarbij u vriendelijk werd ontvangen door de gastvrouw. Eten was heel erg lekker en er was weinig op aan te merken. Voor de kinderen werd alles aangepast indien ze iets niet lekker vonden! Privé parking bij het hotel. Kleine kamers maar heel erg gezellig. Helemaal niets op aan te merken. Jammer dat we er maar 3 nachten hebben verbleven ... zouden direct terug gaan ...

• 9izak15-05-2016

prima locatie

wij hebben erg genoten van de vriendelijkheid, hoge kwaliteit, heerlijk eten, alles netjes en proper

• 9Nathalie14-08-2015

Fijn hotel met gastvrije eigenaren

We zijn dit jaar voor de derde keer op vakantie geweest bij Les Prodains. Wederom een heerlijke vakantie gehad. Het hotel is rustig gelegen, heeft een prachtige tuin met verschillende zitjes en speelgelegenheden voor de kinderen. Ook beschikt het hotel over een zwembad in de tuin. De eigenaren zijn erg vriendelijk. 's Ochtends wordt er een goed ontbijt geserverveerd en 's avonds een uitgebreid 4-gangen menu. De kamers zijn niet ruim, zoals gewend in de Franse wintersportdorpjes. Voor ons is dit een heerlijk hotel, waar we in de toekomst graag nog een keer naartoe willen gaan.

• 8Nathalie 02-09-2014

Fijn hotel tussen Morzine en Avoraiz

Hotel les Prodains is een fijn hotel, gelegen bij de gondel naar Avoriaz. De kamers zijn niet ruim, maar wel schoon en netjes. Daarnaast heeft elke kamer een eigen balkon met zitje. Ze beschikken over een heerlijke tuin met zwembad. In het hotel zijn kinderen echt welkom en is het ook niet nodig dat ze de hele tijd aan tafel blijven zitten. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Het eten (ontbijt en avondeten) is goed. Wij waren er in de zomer. Morzine is dan gezellig en ook het hotel zit dan gewoon vol. Kortom een fijn hotel.

• 8Jasper13-08-2014

Fantastisch eten

Hotel Les Prodains is een klein hotelletje in het gehucht Les Prodains, een paar kilometer buiten Morzine en op 50 m van de nieuwe cabinelift naar Avoriaz. Door de ligging hebben het restaurant en het terras overdag veel aanloop. Het eten is er geweldig goed, zeker wanneer je de prijs in ogenschouw neemt. De kamers hadden iets groter gekund: de 4-persoons familiekamer is met 17 m2 (inclusief badkamer) wat krap. Wat ontbreekt is een gezellige bar voor een aperitief of een afzakkertje. Het hotel wordt gerund door een bevlogen echtpaar. Zij en hun personeel zijn gewend aan kinderen in het hotel en voor hen zijn er allerlei voorzieningen: een pooltafel en een tafelvoetbalspel (beide tegen betaling), een buitenzwembad en een grote tuin met speeltoestellen. Op verzoek wordt er voor de kinderen apart gekookt. Dit hotel verdient een (dikke) 8.

• 9Arlette21-03-2014

Fantastische zomervakantie!

Hotel Les Prodains in Morzine is ons supergoed bevallen. De eigenares geeft heel goede uitleg over mogelijke uitstappen. Zo wisten we dat we in Morzine kaarten konden kopen aan 35 € in totaal voor 5 personen (dus 7 € per persoon) om 6 dagen lang ALLE liften gratis te gebruiken, zelfs tot in Zwitserland, gratis tennis in Morzine, enkele musea gratis en nog andere zaken. Dit is waarschijnlijk een extra bergattractie in de zomer. De hoteleigenaar verzorgt alle maaltijden zelf en kookt superlekker: 1 x per week raclette, 1x steengril. Heel propere en verzorgde kamers. Voor de ramen kon je 's nachts slagvensters dichtdoen zodat het goed donker op de kamer is. Er is ook gratis WIFI. We hadden hier een zalige vakantie!

• 9Fam. Vaessens25-02-2013

Familiehotel

We waren voor de derde keer in dit hotel. Gezellig familiehotel, goede service en heerlijk eten. Er is geen keuzemenu, maar met een avond raclette en een avond steengrillen is dan ook niet nodig. Iedere dag 4 gangen is meer dan genoeg. Ontbijt is prima, wordt steeds bijgevuld. Ligging van hotel is perfect, de dalafdaling vanuit Avoriaz eindigt achter het hotel. Met de stoeltjeslift kun je weer naar Avoriaz. De grote gondel vertrekt vanaf maart 2013 ook achter het hotel, dus mooier kan het niet! Kamers zijn netjes en erg schoon, badkamer is gedateerd, maar eveneens schoon. Prijs/kwaliteit is perfect! Gaan hier zeker nog eens terug.

• 7Virginie11-01-2013

Hôtel très bien situé mais chambre trop bruyante

Nous avions apprécié notre semaine aux Prodains. Cependant j ai quand même quelques reproches à faire. La chambre était très petite et la salle de bain minuscule. Ce qui m a le plus dérangé dans la chambre c est le bruit ( le bruit des descentes d eau, du sèche-cheveux de la chambre voisine, etc.). En effet, tous les matins nous étions réveillés par le bruit de la douche de la chambre voisine, sans parler du bruit de la chasse d eau pendant la nuit( peut- être s agissait -il de la chambre la moins bien insonorisée). Le lit était fort petit (140*195) et le matelas à ressort pas génial ( lorsque l un de nous deux se tournait dans le lit, l autre était également emporté et donc réveillé). Le personnel était aimable par contre ils ne maîtrisaient aucun le néerlandais alors que plus de la moitié de la clientèle était néerlandophone. Mis à part ces soucis, les chambres sont propres, la nourriture y est bonne et la situation idéale.

Hotel Les Prodains info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar