Hotel Le Viking

+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 2 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Le Viking

• 9SonjaK02-02-2015

Hier komen we terug!

Super vriendelijke bediening, uitgebreidt ontbijtbuffet en diner met naast voor en hoofdgerecht een saladebar en dessertbuffet. De gondel brengt je met bagage gratis naar boven en aan het einde van de week gratis naar beneden en gaat door de weeks tot 20 uur (soms zelfs tot 02.00 uur), dus genoeg tijd voor apres ski in het dorp. Prima kamer met een goed en ruim bed. Gezellige bar voor een drankje 's avonds. Zwembad wat klein en mag iets warmer (is 28 graden).

• 8Klouwer14-01-2015

Perfecte skilocatie!

Werkelijk unieke locatie op de piste in het skigebied van Morzine (20 meter lopen vanaf de top van de Pleney lift). Prima service bij binnenkomst en erg vriendelijk personeel dat een redelijk woordje Engels spreekt. 's Ochtends ski je na het ontbijt vanaf het terras zo de piste op, genieten! De saunaruimte is vooraf te reserveren voor 30 minuten en kan zelfs worden afgesloten. 's Ochtends is er een prima buffet en 's avonds is er op sommige dagen buffet en op sommige dagen keuze uit vlees, vis of vegetarisch. Het enige nadeel vonden wij de kamer die wel echt aan de kleine kant was (wij hadden een 2p kamer). Er was behalve het bed geen mogelijkheid om te zitten en de badkamer is erg krap. Wel was het erg net en aangezien wij toch de hele dag aan het skiën waren vonden wij het niet zo'n probleem. Van andere gasten begrepen wij dat er voor een meerprijs ook grotere kamers beschikbaar zijn. Al met al was het een prima hotel op een unieke locatie en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Hotel Le Viking info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar