Hotel Le Concorde

FrankrijkRhône - AlpsMorzine

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Le Concorde voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2 reviews

0Tonen op kaart

2 Reviews over Le Concorde

• 10Enid03-01-2017

Super hotel

Le concorde is naar mijn mening een super familiaal hotel. Bij het ontbijt vind je alles wat je nodig hebt. Het eten dat de zoon bereidt is echt heel lekker. Als je iets niet lust of allergisch bent kan je gerust iets anders vragen. Typisch voor Frankrijk is dat er veel kaas geserveerd wordt. De kamers zijn gezellig. Als je een hele dag gaat skieen heb je niet veel nodig in de kamer. Terugkomen in een warme kamer en een warm bad nemen is zalig. Wij keren elk jaar terug naar de Concorde voor een heerlijke skivakantie.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 6Henk21-02-2016

Gedateerd met de Franse slag

Le Concorde is een typisch Frans hotel. Het personeel blinkt niet uit in servicegerichtheid en doet wat het moet doen. Niet meer dan dat. Weinig tot geen enthousiasme, zelfs niet gespeeld. De accommodatie is oud en nodig aan renovatie toe. Gerenoveerde badkamers zijn 's zomers waarschijnlijk door de werkeloze skileraren betegeld; de Franse slag. De kamers zijn schoon en de handdoeken worden regelmatig vervangen. De kamers beschikken niet over een kluis voor waardevolle spullen! Het eten (ontbijt en diner) is redelijk tot goed, maar niet veelzijdig. De ruimte voor de skispullen is rommelig en beschikt niet over afsluitbare kasten. De ruimte is altijd open, dus ook van buiten.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Hotel Le Concorde info