Hotel Le Carlinasterster

7Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Morzine

Op vakantie geweest naar Le Carlina?

7Goed

• 9Ligging t.o.v. pistes

Tonen op kaart

4 reviews over Hotel Le Carlina

• 8Herman02-01-2014

Mooi hotel

Goed hotel aan het einde van onze fietsweek. Uitstekend eten, gezellig verblijf en en afsluiting tot in de kleine uurtjes

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 4Marcia14-03-2011

Volledig gedateerd

Zes jaar geleden was het ok, nu een zeer verouderd hotel, oude zooi en de prijs kwaliteit verhouding klopt totaal niet, 2 persoons kamer: 195,- er zitten wel betere hotels in de buurt!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2011

• 8Marcia de Wit14-12-2004

N knus gezellig hotel met een barretje. Naast de piste en vlak bij de apres ski bar. Kamers zijn eenvoudig maar schoon.

Eten is goed, bediening een beetje bleu.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in december 2004