Hotel L'Aubergade

Een aanfluiting

Frikandel
9-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik ga op vakantie en ik neem mee

-sfeerverlichting (zodat het er nog tenminste nog een klein beetje uitziet)

-een gieter (om de verlepte planten water te geven)

-een emmer water (om over de familieleden heen te gooien die ongewassen aan tafel bedienen)

-een rol behang (omdat dit hotel dat zeker een nieuw behang nodig heeft

-Nieuwe vloerbedekking (de gaten en vlekken zaten er gewoon in.

-Vriendelijk personeel

-nieuwe douchecabines (want ze waren ontzettend krap)

-nieuwe schoonmaakmaterialen (het is niet raar dat de kamers en het hotel in het algemeen zo vies zijn als je ziet wat voor een afgeraffelde zooi ze gebruiken om schoon te maken.)

En dat zou allemaal niet zo erg zijn als je hier niet zoveel geld voor betaalde. Het hotel verleent zijn bestaansrecht aan de uitstekende ligging t.o.v. de pistes.

Dus wil je veel geld voor weinig uitgeven en houd je van skiën, dan is dit hotel precies wat je zoekt.

echt te erg.

Anton
24-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit hotel heeft als enige positief punt de ligging t.o.v. de pistes, en de aanwezige parkeergelegenheid.

De eigenaren echter lopen de hele dag ongewassen in joggingpak met een onvriendelijke blik, en tonen totaal geen interesse in hun gasten. Het is duidelijk dat ze er echt geen zin in hebben. De kok is een ster in het opwarmen van kant en klaar maaltijden, en heeft totaal geen zin om er iets leuks van te maken. Het eten is gewoon smakeloos. Ook het ontbijt is karig, stokbrood, ham kaas en een jam. Ook de sfeer is ver te zoeken in het hotel, felle verlichting in de eetzaal,rommelig meubilair, en niet schoon.

De kamers zijn klein, en douchen is op sommige kamers een hele kunst, gezien de niet aanwezige bewegingsruimte in de douchekabine, die bovendien ook nog niet echt schjoon zijn. Kortom een echte afrader, veel geld voor heel weinig tot geen kwaliteit.

• Ligging t.o.v. pistes9

Uitstekend diner en geweldige bediening.

Kamers wat gedateerd, maar netjes en schoon

Perfecte ligging t.o.v. de piste

• Ligging t.o.v. pistes7

Als je houdt van:

-schimmel in de badkamer

-kleine en ranzige kamers

-onvriendelijke bediening

-helle verlichting in de eetzaal

-en een echt frans ontbijt....

dan moet je hier zijn. Mocht je hier niet van houden, boek dan maar ergens anders!

O, ja wel een centrale ligging!

We hebben een aantal aanbieders voor L'Aubergade voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L'Aubergade in Morzine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L'Aubergade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel L'Aubergade scoort een 4 uit 10 op basis van 4 reviews.