Hotel La Chaumiere

Hotel La Chaumiere

8.3Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Morzine

Op vakantie geweest naar La Chaumiere?

8.3Fantastisch

• 7.7Ligging t.o.v. pistes

7 reviews over Hotel La Chaumiere

• 9rayser76533110-04-2013

Top service van gastvrije familie en staff

Het hotel heeft 3 sterren maar geven service voor 5 sterren. Het diner(4 gangen) is subliem. Zowel Michelle en Franck, als staff zijn enorm gastvrij en vriendelijk. Franck staat elk moment van de dag gereed met de minibus om je naar de pistes of centrum te brengen(3-4 min. rijden). Wij deden dit ook te voet. We huurden ski's bij Intersport en konden deze daar stallen. Je eigen ski's kan je met de minibus meenemen. Alle kamers zijn gerenoveerd, ze wel aan de kleine kant, de bedden slapen heerlijk. Ook het verwarmde zwembad was heerlijk. Er is een grote lobby om een spelletje met elkaar te doen. Voor onze kids was het heerlijk, ze gaan er superlief mee om. Er was rond een uur of 4-5 zelfs een kinderbuffet met chocoladebroodjes/croissantjes met limonade. Zoals ik al schreef een 3 sterren hotel met 5 sterren service en de prijs zeker waard. Onze kinderen verbleven er gratis via touroperator wat de prijs ten goede uitkwam. Zeker een volgend bezoek waard.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 8Marjolein 22-03-2007

Zeer leuk hotel. Prijs/kwaliteitverhouding is goed. Wij hadden de gehele week zon (week 11 2007) waardoor er ijn het dorp 0,0 sneeuw lag. de gastheer brengt je overal naar toe, en terug is lopen ook goed te doen (15 minuten). onze kamer was groot genoeg, lag op een hoek, waardoor we twee ramen hadden en dus veel licht. De badkamer was net nieuw, inclusief (zit)bad. Je krijgt elke dag een Frans viergangendiner voorgeschoteld. bij ons vielen vooral de diverse zelfgemaakte taarten goed in de smaak. Echt een aanrader voor diegenen die verwend willen worden voor weinig geld. het zwembad is overigens erg klein, maar wel lekker om even bij te komen van dag skien.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2007

• 8madeleine04-01-2007

wij hebben genoten in dit familiehotel.De eigenaren laten niets achterwege om het iedereen naar de zin te maken, ook het andere personeel is bijzonder vriendelijk en hard werkend. zeer gezellige sfeer en uitstekend verzorgde maaltijden. Steeds een verrassend 4-gangenmenu. Kamers goed, wel hele kleine badkamertjes zonder verwarming. Prima bedden.Helaas geen mogelijkheid(in ons geval) om je haar voor de spiegel te phönen. Advies: neem een badjas mee, want voor het zwembad moet je door de bar lopen en er is daar geen omkleedgelegenheid. Kortom een gezellig hotel, zonder lift. prima prijs/kwaliteit verhouding. een aanrader ook voor gezinnen met kleinere kinderen.

Gereisd met familie in december 2006

• 10Leo03-01-2007

De accomodatie is gewaardeerd met twee sterren. Als je Sheraton, Marriot, Holiday Inn of Hilton gewend ben, laat je dan niet afschrikken door die twee sterren. Het hotel kenmerkt zich door de persoonlijke benadering van het personeel. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt en het diner is goed verzorgd en smaakt fantastisch. De grote van de kamers kunnen varieren, maar allen worden goed schoongemaakt. Het hotel heeft een charmante en gezellig uitstraling. De eigenaar brengt je 's morgens naar de skiliften en haalt je 's middags weer op. Gasten van het hotel kunnen gratis gebruik maken van internet. Er staat een systeem in de zitruimte van het hotel. Kortom een knus en oergezellig hotel, waar ik en mijn vrienden een zeer aangenaam verblijf hebben gehad. Mijn hoge waardering is gebaseerd op het feit dat het hier om een twee sterren hotel gaat. Bij een volgend bezoek aan Morzine zullen mijn partner en ik dit hotel weer boeken

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2006

• 8Kim26-03-2006

Een ontzettend charmant hotel. De kamer is wat klein, maar voldoet prima. Het eten is ontzettend goed! Gastvrouw en heer zeer behulpzaam en vriendelijk. De gastheer brengt je elke morgen naar de skilift naar keuze.Aan het eind van de midaag kan je tot het hotel skien.Prijs/kwaliteit verhouding is meer dan goed! Zou er zo weer heen gaan!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2006

• 7Ruud05-04-2005

Erg gezellig, zijn wij in maart '04 geweest. Fantastisch eten, werkelijk een overvloed aan zelfgemaakte taarten en originele raclette. Een absolute aanrader, alleen de bar gaat laat open en de ligging is aan de rand van het dorp, maar de haal- en brengservice maakt dat goed.

Gereisd in april 2005

• 8Carolina08-04-2004

Een hartstikke leuk hotel als je het mij vraagt. Ik ben hier vorige week voor mijn werk (touroperator) geweest. Heb er niet geslapen, maar alleen de ontvangst was al voldoende om een positieve indruk over te houden. Ontzettend aardige mensen. Ze houden voor hun gasten elke week een gratis skisafari met een gids. Als de bus je niet bij het hotel afzet komen ze je halen. Als je een taalprobleempje hebt bij de skipasboer (schijnt nogal eens voor te komen) helpen ze je ook uit de brand. Het hotel ziet er van binnen oergezellig uit. De kamers zijn niet superdeluxe maar ik weet zeker dat de sfeer en de ontvangst garant staan voor een zeer aangenaam verblijf. Ik zeg dit trouwens echt niet om het te verkopen hoor. Ik heb genoeg hotels gezien waar ik niet spontaan reclame voor zou maken.

Gereisd in april 2004

Hotel La Chaumiere info