Chalet Clovis

dirk koorevaar
29-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

fantastisch chalet, even zoeken eenmaal gevonden zeer de moeite waard. twee overdekte parkeerplaatsen, vloerverwarming, zeer complete keuken. verwarmde skiruimte. tv en blue ray. sympathieke eigenaar Pierre Guigonnat (chalet is familie eigendom). Chalet verder zeer compleet tot in details. Afstand tot Morzine ca 3 km. afstand tot teleferique Prodains (avoriaz) ca 500 meter. Goed te doen lopend maar er net voor de cabinebaan rechts van de weg een klein gratis parkeerterrein en anders met de bus (zeer regelmatig op 100 meter van het chalet). Geweldig skigebied, ook Morzine zelf maar ook Le Gets en Chatel. Probeer ook eens (met de auto) de teleferique Noyon (gratis parkeerplaats en direct verbinding met o.a. Avoriaz. Morzine is een leuk stadje met voldoende vertier en o.a. grote Carrefour (bij het Postkantoor) en kleine winkeltjes met regionale producten. Zwager van Pierre werkt bij Intersport en via hem prima korting op huur skis etc. Rustige ligging, prima bedden. Fantastisch.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 22 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Waanzinnig appartement van alle gemakken voorzien

alexander pietersen
15-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Dit chalet is lekker ruim, nieuw en van alle gemakken voorzien, twee overdekte parkeerplaatsen buiten, ruime garage onder het huis (kan evt. ook voor auto, maar staat nu tafeltennistafel). Het enige nadeel is het loopje naar de lift elke dag, 5 minuutjes, maar ja, we zijn nu eenmaal gewend (verwend) om vanaf het terras te skieen.

Gereisd Met vrienden in Mon Mar 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Chalet info

Nog geen informatie beschikbaar over Chalet Clovis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Clovis in Morzine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Clovis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.