Chalet Chez Nous

• 7.4Ligging t.o.v. pistes

Chalet info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer chalet infoTonen op kaart

22 Reviews over Chez Nous

• 10Jort van den Oever07-04-2014

Schitterend chalet op mooie locatie.

Ruim en schitterend chalet. Heerlijk de jacuzzi in de tuin. De verzorging was perfect. Relaxed concept. Je hoeft niets meer te doen. Het chalet ligt werkelijk prachtig en je bent zo bij de liften en in het centrum van Morzine.

• 10Simon Cottle05-03-2014

Beautiful chalet near lift and centre. Good food!

A very beautiful chalet is Chez Nous. The staff had a lot of experience in this work and the meals were delicious. The lift to Avoriaz is close to the chalet. You can walk to the centre from the chalet. So it is in a convenient position. It was the first time with this chalet organisation, but we liked it! We will book this chalet in Morzine again next year.

• 9Sarah van Egmond29-01-2014

Echt aan te raden. Super mooi chalet

Echt een heel mooi chalet. De ligging is vlakbij de supermorzine kabelbaan. Het centrum loop je ook zo aan. Alles in de nabijheid. Het eten was uitstekend. We werden verwend. De staf is heel aardig en behulpzaam. De staf woont niet in je chalet. Bij terugkomst in NL direct al een optie geplaatst voor winter 2014-2015. Wij komen terug. Zeker weten!

• 9JanWillem deHeer21-01-2014

Van harte aanbevolen

De formule van touroperator staat garant voor een zorgeloze vakantie.

ChezNous is een bijzonder ruim chalet met 5 grote slaapkamers en 1 kleine slaapkamer die met fris beddengoed waren opgemaakt. De open keuken en de woonkamer zijn dusdanig groot dat 12 bewoners hier met gemak kunnen verblijven. Tijdens ons verblijf zorgde de gastheer iedere dag voor een goed ontbijt, een hapje bij aankomst van de piste en diner. In alle gevallen was zowel de kwaliteit als de kwantiteit uitstekend. Dit geldt ook voor de dranken (fris, bier, koffie, thee). Het chalet staat niet aan de piste. Om bij de gondel te komen moet een stukje gelopen worden of met de auto naar het centrum of een andere lift gereden worden.

Voor een grote groep (chalet in 1 keer vol) is de formule van touroperator zeer aan te bevelen en staat het zoals gezegd garant voor een zorgeloze vakantie.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 9Theo de Roode23-10-2013

Super geslaagde wintersport. Mooi chalet

Hele gezellige vakantie gehad in chalet Chez Nous. Morzine is een mooie plaats en het Portes du Soleil skigebied is echt fantastisch. Je kunt er mooie tochten maken. Morzine is heel sfeervol. We hebben genoten van de fantastische service in het chalet. Heerlijk gegeten. We kijken weer uit naar onze komende wintersport.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10Lizzy Timan15-10-2013

Erg goed bevallen. Superverzorgde chaletvakantie

Perfecte formule zo’n chalet met volledige verzorging. Ook voor de kids ideaal. Het pluspunt is dat de kids eerder dan de ouders kunnen eten. Dit kan je zelf aangeven aan de chalet staf (Nederlands koppel die ergens in Morzine wonen) doorgeven. De volwassenen kunnen later eten terwijl de kids op bed liggen. Echt super relaxed dit! De chalet staf ruimt ook af en maken alles schoon, dus je hoeft echt helemaal niks te doen. Op de ligging is niks aan te merken. Overdreven en onterechte reactie van die ene persoon. Het enige dat jammer was is dat de week te snel voorbij ging.

• 10Sylvana van Huet07-10-2013

Mooie locatie. Uitstekende ligging. Top chalet.

Prachtig gelegen chalet. Niet ver van de liften. Naar het hart van Morzine loop je zo. Echt gezellig daar. Leuke kroegjes en een hele gave en gezellige wine bar! Moderne en gezellige zaak. We hadden een hele goede chalet staff. Leuk stel uit het Friesland. Ze kookten echt heel lekker en iedere keer wat anders. Lekker gevarieerd. Minpuntje was alleen dat een goede kennis door een hevige griep eerder naar Nederland moest. Maar goed, daar kan de reisorganisatie niets aan doen natuurlijk.

• 9Yordi van Leijsen07-10-2013

Niet ver van lift, piste en dorp. Echt super.

Zojuist voor de derde keer dit chalet geboekt voor winter 2013/2014. Het bevalt ons heel goed hier. Wij hebben goede ervaring met dit chalet en we kennen heel wat dorpen en skigebieden in al die jaren. We weten echt wel waar we over spreken. Het mooie van dit chalet is dat je heerlijk rustig zit en als je de drukte op wilt zoeken dan ben je er zo met een klein stukje lopen. Naar de lift is een heel leuk looptripje en echt niet ver hoor! Als we bijvoorbeeld naar een ander deel van het skigebied willen, nemen we een taxibusje. Voor een zo’n twee euro de man is dat lekker makkelijk. De bedden zijn heel goed en ook voor een paar wat lange vrienden van ons ook helemaal prima.

• 9Iris Derksen16-08-2013

Echt goed concept met all inclusive in chalet

Net terug van onze zomvervakantie in Morzine. We zaten in hetzelfde chalet als waar we afgelopen winter waren. Toen zaten we met all inclusive verzorging en nu in de zomer zonder. Het blijft een geweldig mooi ski chalet en is super gelegen. Heel mooi uitzicht en je bent ook zo bij de liften in Morzine. Jammer dat we weer thuis in Nederland zijn, maar goed in februari komende winter zitten we weer in dit chalet. We zijn nu al benieuwd wie ons chalet personeel is. Vorige winter waren het echt toppers.

• 10Anouk de Roode19-07-2013

Dorp heel gezellig, prachtig skien, mooi Chalet

In april 2013 zijn we hier geweest. Je hebt in Morzine veel gezelligheid, omdat er veel restaurantjes en barretjes zijn. Leuk is de wijnbar in Morzine. Hippe zaak en goed sfeertje. We vinden het ook een beetje Oostenrijk achtig qua gezellige apresski. Skigebied is fantastisch, we zijn hier vele keren geweest. Ook leuke en knusse piste tentjes om te lunchen en wat te eten. Ook niet duur. Terug naar het chalet kan je bij de lift in de sportzaak gratis via de reisorganisatie je ski's in een depot stallen. Dus geen gesleep met ski's en schoenen. Wel zo makkelijk. Het chalet is zoals je bij alle beoordelingen kunt zien heel mooi. Lekker is ook de hot tub buiten. Chalet Staff is ook goed, 'as always' bij hun. Top gegeten en top verzorging. We zijn nu al bezig met ze om terug te gaan.

Chalet Chez Nous info

Facilities