Chalet Chez Nous

Chalet Chez Nous
9,1

• Ligging t.o.v. pistes7,4

16 reviews over Chalet Chez Nous in het Nederlands

Schitterend chalet op mooie locatie.

Jort van den Oever
7-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ruim en schitterend chalet. Heerlijk de jacuzzi in de tuin. De verzorging was perfect. Relaxed concept. Je hoeft niets meer te doen. Het chalet ligt werkelijk prachtig en je bent zo bij de liften en in het centrum van Morzine.

Echt aan te raden. Super mooi chalet

Sarah van Egmond
29-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Echt een heel mooi chalet. De ligging is vlakbij de supermorzine kabelbaan. Het centrum loop je ook zo aan. Alles in de nabijheid. Het eten was uitstekend. We werden verwend. De staf is heel aardig en behulpzaam. De staf woont niet in je chalet. Bij terugkomst in NL direct al een optie geplaatst voor winter 2014-2015. Wij komen terug. Zeker weten!

Van harte aanbevolen

JanWillem deHeer
21-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

De formule van touroperator staat garant voor een zorgeloze vakantie.

ChezNous is een bijzonder ruim chalet met 5 grote slaapkamers en 1 kleine slaapkamer die met fris beddengoed waren opgemaakt.

De open keuken en de woonkamer zijn dusdanig groot dat 12 bewoners hier met gemak kunnen verblijven.

Tijdens ons verblijf zorgde de gastheer iedere dag voor een goed ontbijt, een hapje bij aankomst van de piste en diner. In alle gevallen was zowel de kwaliteit als de kwantiteit uitstekend. Dit geldt ook voor de dranken (fris, bier, koffie, thee).

Het chalet staat niet aan de piste. Om bij de gondel te komen moet een stukje gelopen worden of met de auto naar het centrum of een andere lift gereden worden.

Voor een grote groep (chalet in 1 keer vol) is de formule van touroperator zeer aan te bevelen en staat het zoals gezegd garant voor een zorgeloze vakantie.

Super geslaagde wintersport. Mooi chalet

Theo de Roode
    23-10-2013
    • Ligging t.o.v. pistes8

Hele gezellige vakantie gehad in chalet Chez Nous. Morzine is een mooie plaats en het Portes du Soleil skigebied is echt fantastisch. Je kunt er mooie tochten maken. Morzine is heel sfeervol. We hebben genoten van de fantastische service in het chalet. Heerlijk gegeten. We kijken weer uit naar onze komende wintersport.

Erg goed bevallen. Superverzorgde chaletvakantie

Lizzy Timan
    15-10-2013
    • Ligging t.o.v. pistes9

Perfecte formule zo’n chalet met volledige verzorging. Ook voor de kids ideaal. Het pluspunt is dat de kids eerder dan de ouders kunnen eten. Dit kan je zelf aangeven aan de chalet staf (Nederlands koppel die ergens in Morzine wonen) doorgeven. De volwassenen kunnen later eten terwijl de kids op bed liggen. Echt super relaxed dit! De chalet staf ruimt ook af en maken alles schoon, dus je hoeft echt helemaal niks te doen. Op de ligging is niks aan te merken. Overdreven en onterechte reactie van die ene persoon. Het enige dat jammer was is dat de week te snel voorbij ging.

Mooie locatie. Uitstekende ligging. Top chalet.

Sylvana van Huet
    7-10-2013
    • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig gelegen chalet. Niet ver van de liften. Naar het hart van Morzine loop je zo. Echt gezellig daar. Leuke kroegjes en een hele gave en gezellige wine bar! Moderne en gezellige zaak. We hadden een hele goede chalet staff. Leuk stel uit het Friesland. Ze kookten echt heel lekker en iedere keer wat anders. Lekker gevarieerd. Minpuntje was alleen dat een goede kennis door een hevige griep eerder naar Nederland moest. Maar goed, daar kan de reisorganisatie niets aan doen natuurlijk.

Niet ver van lift, piste en dorp. Echt super.

Yordi van Leijsen
    7-10-2013
    • Ligging t.o.v. pistes9

Zojuist voor de derde keer dit chalet geboekt voor winter 2013/2014. Het bevalt ons heel goed hier. Wij hebben goede ervaring met dit chalet en we kennen heel wat dorpen en skigebieden in al die jaren. We weten echt wel waar we over spreken. Het mooie van dit chalet is dat je heerlijk rustig zit en als je de drukte op wilt zoeken dan ben je er zo met een klein stukje lopen. Naar de lift is een heel leuk looptripje en echt niet ver hoor! Als we bijvoorbeeld naar een ander deel van het skigebied willen, nemen we een taxibusje. Voor een zo’n twee euro de man is dat lekker makkelijk. De bedden zijn heel goed en ook voor een paar wat lange vrienden van ons ook helemaal prima.

Echt goed concept met all inclusive in chalet

Iris Derksen
    16-8-2013
    • Ligging t.o.v. pistes9

Net terug van onze zomvervakantie in Morzine. We zaten in hetzelfde chalet als waar we afgelopen winter waren. Toen zaten we met all inclusive verzorging en nu in de zomer zonder. Het blijft een geweldig mooi ski chalet en is super gelegen. Heel mooi uitzicht en je bent ook zo bij de liften in Morzine. Jammer dat we weer thuis in Nederland zijn, maar goed in februari komende winter zitten we weer in dit chalet. We zijn nu al benieuwd wie ons chalet personeel is. Vorige winter waren het echt toppers.

Dorp heel gezellig, prachtig skien, mooi Chalet

Anouk de Roode
    19-7-2013
    • Ligging t.o.v. pistes9

In april 2013 zijn we hier geweest. Je hebt in Morzine veel gezelligheid, omdat er veel restaurantjes en barretjes zijn. Leuk is de wijnbar in Morzine. Hippe zaak en goed sfeertje. We vinden het ook een beetje Oostenrijk achtig qua gezellige apresski. Skigebied is fantastisch, we zijn hier vele keren geweest. Ook leuke en knusse piste tentjes om te lunchen en wat te eten. Ook niet duur. Terug naar het chalet kan je bij de lift in de sportzaak gratis via de reisorganisatie je ski's in een depot stallen. Dus geen gesleep met ski's en schoenen. Wel zo makkelijk. Het chalet is zoals je bij alle beoordelingen kunt zien heel mooi. Lekker is ook de hot tub buiten. Chalet Staff is ook goed, 'as always' bij hun. Top gegeten en top verzorging. We zijn nu al bezig met ze om terug te gaan.

Schitterend ski chalet. Mooie locatie!

Wessel van Kampen
    16-7-2013
    • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben het heerlijk gehad. Het eten was geweldig, het ski chalet mooi en schoon. De staff was heel behulpzaam en vriendelijk. Het chalet heeft een prachtige ligging, met een schitterend uitzicht. De lift Super Morzine en de Pleney lift zijn niet ver, dus een goede locatie. Leuk is ook de jacuzzi buiten in de tuin. Het is werkelijk aan te bevelen en we zijn al flink op wintersport geweest. Meestal met deze organisatie.

We hebben een aantal aanbieders voor Chez Nous voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Chez Nous in Morzine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Chez Nous zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Chez Nous scoort een 9.09 uit 10 op basis van 22 reviews.