Hotel Alte Neve

7.9Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Morzine

Op vakantie geweest naar Alte Neve?

7.9Goed

• 7.1Ligging t.o.v. pistes

• Animatie
  • Sauna

16 reviews over Hotel Alte Neve

• 8seog13-03-2012

ok

leuk hotel. uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. vriendelijk en behulpzaam personeel. op 10 min. wandelen van de gondelbaan en het centrum. gratis skibus stopt voor de deur. dagelijkse schoonmaak van de kamers. mooi uitzicht via het balkon van de kamers. op aanvraag wordt het menu aangepast voor de kinderen. restaurant van degelijke kwaliteit, 5 gangen waarvan 1 een gewoon bordje sla is. de grote van het hoofd gerecht is aan de kleine kant maar het dessertbuffet met een keuze uit ongeveer 18 verschillende desserts maakt alles goed.
    voor alleenreizenden geen toeslag.

Alleen gereisd in maart 2012

• 0marion kellendonk23-02-2012

Voor "Franse"begrippen goed hotel.

Wij hebben hier prima verblijf gehad voor"Franse"begrippen.Kamer in dependance klein en onder schuindak[voor onze afmetingen niet echt handig!]maar nette/schone badkamer.Ontbijt goed,alles aanwezig[uitgezonderd vleeswaren]Diner prima,heerlijk dessert en franse kazen buffet elke avond!Leuke fondueavond,met ruimschoots vlees en wijn etc.met livemuziek als afsluiter,idem 1xkeuze uit kaasfondue of tartiflette.Behoorlijk groot zwembad,sauna,turksbad beetje klein,niet echt ingericht om nog even na te relaxen,maar het is aanwezig.Personeel vriendelijk,de eigenaresses zelf ook vriendelijk,alleen hun engels slecht :ons frans idem,maar met glimlach alles goed gekomen.Service:telefoonkabeltje vergeten:mail gestuurd,binnen 1week netjes per post thuisbezorgd[zonder onkosten!]Verder uitgebreid skigebied,alleen vele verouderde liften,maar met verblijf in Alte Nevë,goed voor Franse week wintersport!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 7kimmie23-07-2010

Keurig hotel, mooi vertrekpunt voor lange tochten

Wij hebben hier een heerlijke week doorgebracht. Eten was prima. Service was super. Tijdens de fondueavond was er speciaal kip voor mij gehaald, omdat ik zwanger was. Verder een net hotel niet ver van de skibus en de skilift. Een goed uitgangspunt voor lange skidagen in het super skigebied!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2007

• 7kreuk16-02-2010

fijn hotel met goed eten

Voor de prijs vonden wij het een super hotel. Hadden niet veel verwacht van het eten, maar was echt goed. Vooral het dessertbuffet! Echt aan te raden, zeker als je niet te gek veel wilt betalen. Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat het hotel niet aan de piste ligt, maar als je je daar op instelt is het echt een super hotel. Vriendelijke bediening. Het is alleen jammer dat wij geen frans spreken..

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Rose-Marie en Gerard van Kempen 04-03-2009

Een aanrader !

Een hotel in Morzine waar je op aangename wijze kunt verblijven. In het hotel zijn diverse mogelijkheden om te ontspannen na een intensieve skidag (jacuzzi, zwembad, sauna, …). Een kamer waarin voldoende kastruimte is en de handdoeken worden elke dag verschoond. Het personeel is aardig, duidelijk en klantgericht. Op de laatste dag hadden we een transportprobleem en ondanks het feit dat men het heel erg druk had was men bereid om ons naar de pendelbus te brengen. In het restaurant kun je goed eten, er is een aardige wijnkaart, we kregen een heerlijke vleesfondue met een wijnsupplement van 3,50 euro wat zeker niet teveel is. Een heel goede prijs-kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in maart 2009

• 8Maass10-02-2009

Prima hotel op prima locatie

Prima hotel, vriendelijk personeel en onbeschrijfelijk lekker eten. Ligging ten opzichte van skilift is prima. circa 800 meter lopen, centrum is op circa 200 meter lopen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2009

• 8f.van brummelen29-01-2009

goede locatie

Het was een goed hotel, alleen de klantvriendelijkheid was ver te zoeken. Daarbij kwam dat ze kinderachtige streken uithaalden. Bv. een van de groepsleden had even zijn skischoenen in de hal gezet en 5 min later waren ze door de receptie weggehaald en achter de balie gezet. De persoon heeft gevraagd aan de dame achter de balie of zijn schoenen gevonden waren. Niet dus. 's avonds komen we terug van skieën en zien de schoenen staan in de hal. Bij navraag had de receptie een vaag verhaal maar we zijn ervan overtuigd dat de persoon in kwestie een lesje geleerd moest worden, dat hij geen skischoenen in de hal mocht zetten. Zo ook met onze kamersleutel. Die had een groot stuk hout met het nummer van de kamer en lag los van de sleutel op onze kamer en bij het inpakken was hij niet meer op de kamer en hing hij op het bord bij de receptie. Ook om ons een lesje te leren toch vooral de sleutel bij het weggaan weg te hangen. Dit hebben wij bewust niet gedaan, omdat de sleutels heel makkelijk mee

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 8Baert18-04-2007

Een zeer verzorgd hotel met ruime kamers. Het enige spijtige is de ligging. We moesten telkens de auto nemen om naar het skigebied te gaan. Het personeel was zeer vriendelijk en beleefd. Het eten was verzorgd en de faciliteiten waren zeker in orde. We hebben ons goed geammuseert en het is zeker een aanrader. Tip: ga vroeg in het seizoen zodat je in het dorp kan skiën

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in april 2007

• 7Atie07-01-2007

Wij hebben hier een week doorgebracht voor onze wintersportvakantie. Faciliteiten en ligging van het hotel prima. Het eten vonden wij matig. Door de slecht service van het hotel zullen wij hier nooit meer teruggaan. Een van ons heeft in het hotel een voedselvergifteging opgelopen. Dit gebeurde in de nacht. Er was niemand bereikbaar, de kaart met noodnummers was onvindbaar en de volgende dag was het personeel niet genegen om te helpen. Ze waren allerminst vriendelijk en behulpzaam. Geen aanrader!

Gereisd in januari 2007

• 8Woud Jumper06-04-2005

een verzorgd hotel, het personeel was ongelofelijk gedienstig en vriendelijk, de faciliteiten waren perfect in orde,...

een aanrader

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in april 2005

1 tip over Hotel Alte Neve

• marion kellendonk, 23-02-2012 Rapporteren

Bij dalgondel[vanuit Avoriaz]zit in het straatje naar het centrum tegenover sportzaak[rechts]leuk restaurantje,waar je heerlijke pizza"s en pasta kunt eten voor redelijke prijs!Bij restaurant Remise in straatje naar Pleinygondel lekkere Vin Chaud!,en vriendelijk personeel,eronder Tibetian voor rustige Aprë ski met live gitaar/zang.

0 vragen over Hotel Alte Neve

Hotel Alte Neve info