Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

16 Reviews over Alte Neve

• 10Famille Geimer Jacques Arlon Belgique12-04-2017

Super Hotel tout a 100% 5 annees de vacances merc

Tout est impecable l acceuil le personel la nourriture les chambres cela fait notre 5 annees et vive les prochaines dans deux mois Hotel que je recommande a 100%

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8seog13-03-2012

ok

leuk hotel. uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. vriendelijk en behulpzaam personeel. op 10 min. wandelen van de gondelbaan en het centrum. gratis skibus stopt voor de deur. dagelijkse schoonmaak van de kamers. mooi uitzicht via het balkon van de kamers. op aanvraag wordt het menu aangepast voor de kinderen. restaurant van degelijke kwaliteit, 5 gangen waarvan 1 een gewoon bordje sla is. de grote van het hoofd gerecht is aan de kleine kant maar het dessertbuffet met een keuze uit ongeveer 18 verschillende desserts maakt alles goed.
    voor alleenreizenden geen toeslag.

• 0marion kellendonk23-02-2012

Voor "Franse"begrippen goed hotel.

Wij hebben hier prima verblijf gehad voor"Franse"begrippen.Kamer in dependance klein en onder schuindak[voor onze afmetingen niet echt handig!]maar nette/schone badkamer.Ontbijt goed,alles aanwezig[uitgezonderd vleeswaren]Diner prima,heerlijk dessert en franse kazen buffet elke avond!Leuke fondueavond,met ruimschoots vlees en wijn etc.met livemuziek als afsluiter,idem 1xkeuze uit kaasfondue of tartiflette.Behoorlijk groot zwembad,sauna,turksbad beetje klein,niet echt ingericht om nog even na te relaxen,maar het is aanwezig.Personeel vriendelijk,de eigenaresses zelf ook vriendelijk,alleen hun engels slecht :ons frans idem,maar met glimlach alles goed gekomen.Service:telefoonkabeltje vergeten:mail gestuurd,binnen 1week netjes per post thuisbezorgd[zonder onkosten!]Verder uitgebreid skigebied,alleen vele verouderde liften,maar met verblijf in Alte Nevë,goed voor Franse week wintersport!

• 8Douillerte24-08-2011

Formidable rapport qualité/prix !

Nous avons séjourné dans cet hôtel lors de vacances au mois de mars pour profitez des joies du ski. Notre grande satisfaction : le rapport qualité/prix ! L'hôtel n'est pas trop loin des pistes et est desservi par une navette gratuite de la station. Comptez 5 minutes en navette pour arriver au Pleney ! À pied, comptez bien 10/15 minutes pour arriver aux remontées de super Morzine direction Avoriaz ! La restauration est parfaite, avec un magnifique buffet de dessert et de petit déjeuner. Les chambres de la nouvelle aile sont agréables et bien sur, la piscine couverte, le hammam, la jacuzzi, etc...très appréciables après une journée de ski ! Vraiment un coup de coeur !

• 9W & J06-02-2011

Veel kwaliteit voor lage prijs

Wij komen net terug van vakantie en zijn zeer opgetogen over dit hotel zeker voor de prijs die we betaald hebben. We hebben geboekt via TO, aanbieding in promotie. Dit hotel was niet duur en voor 400€ meer voor 2 personen konden we dit hotel boeken ipv een studio. We waren aangenaam verast dat de site van het hotel de werkelijk weergaf. Warm onthaal, mooie kamers, met haardroger en kluis. Het eten was lekker, geen top keuken maar wel lekker. Het dessert buffet was echt om je vingers af te likken. Het ontbijt buffet was ook ok en er werd constant bijgevuld. Wij vonden het ook super dat in de prijs ook nog toegang tot zwembad en wellness was inbegrepen. Wellness is slecht beperkt open van 17u15 tot 19u30. Niet de gans de dag toegankelijk maar de meeste klanten gaan skiën of wandelen over dag. Dit hotel is echt een aanrader als je geen topklasse eist.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9Mr. Asselt en mr. Albert11-01-2011

Super hotel voor weinig geld

Via TO een niet al te dure wintersportreis geboekt, met half pension in dit hotel. Wij zijn zeer aangenaam verrast door eigenlijk alles was je mag verwachten van een wintersportaccomedatie: - goed en schoon - goed sanitair en warme douche - ruime kamer en goede bedden Daarnaast gebruik van het zwembad, een woonkamer met sfeervolle haard en geen druk om verplicht consumpties te nuttigen.

Maar het allerbeste vonden we het eten: gang 1 en gang 2 waren altijd goed in orde, maar gang drie (een kaasplankje, vrij kiezen uit diverse lekkere kaasjes) en gang vier waren supergoed. Gang vier bestond uit vrije keuze uit 3 meter desserts, toetjes, eigenmaakte patisserie, gebakjes en vers fruit. SUPER!!!

Voor de typische wintersporter (frites + mayo + hamburger) misschien wat minder, maar voor de fijnproevers super / super / super!

• 7kimmie23-07-2010

Keurig hotel, mooi vertrekpunt voor lange tochten

Wij hebben hier een heerlijke week doorgebracht. Eten was prima. Service was super. Tijdens de fondueavond was er speciaal kip voor mij gehaald, omdat ik zwanger was. Verder een net hotel niet ver van de skibus en de skilift. Een goed uitgangspunt voor lange skidagen in het super skigebied!

• 7kreuk16-02-2010

fijn hotel met goed eten

Voor de prijs vonden wij het een super hotel. Hadden niet veel verwacht van het eten, maar was echt goed. Vooral het dessertbuffet! Echt aan te raden, zeker als je niet te gek veel wilt betalen. Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat het hotel niet aan de piste ligt, maar als je je daar op instelt is het echt een super hotel. Vriendelijke bediening. Het is alleen jammer dat wij geen frans spreken..

• 3Menand27-01-2010

Plus jamais...

Ne pas aller à l'hotel Alte Nevé à Morzine pour la restauration car c'est une cantine où l'on vous presse à manger en une demi heure. (et en plus c'est hyper industriel). Deuxio ne pas y aller pour l'espace remise en forme car il est ouvert seulement le soir de 17h30 à 19 h30 et fermé le samedi donc si vous y allés seulement un week end en amoureux et bien ce n'est pas précisé au moment de la réservation mais tout est fermé. La seule chose qui nous a consolé c'est que les chambres étaient corrects pour un deux étoiles.

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 9Rose-Marie en Gerard van Kempen 04-03-2009

Een aanrader !

Een hotel in Morzine waar je op aangename wijze kunt verblijven. In het hotel zijn diverse mogelijkheden om te ontspannen na een intensieve skidag (jacuzzi, zwembad, sauna, …). Een kamer waarin voldoende kastruimte is en de handdoeken worden elke dag verschoond. Het personeel is aardig, duidelijk en klantgericht. Op de laatste dag hadden we een transportprobleem en ondanks het feit dat men het heel erg druk had was men bereid om ons naar de pendelbus te brengen. In het restaurant kun je goed eten, er is een aardige wijnkaart, we kregen een heerlijke vleesfondue met een wijnsupplement van 3,50 euro wat zeker niet teveel is. Een heel goede prijs-kwaliteit verhouding.

Hotel Alte Neve info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• VolpensionBeschikbaar