Appartement Résidence Les Sittelles

Appartement Résidence Les Sittelles

7.5Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Morillon

Op vakantie geweest naar Résidence Les Sittelles?

7.5Goed

• 9.5Ligging t.o.v. pistes
  • 7.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Les Sittelles voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Résidence Les Sittelles

• 7Henk22-03-2011

Gunstige ligging skieen tot aan de deur.

Les Sittelles is één van de vele appartement gebouwen in Morillon Esserts. Wij hadden een twee kamerappartement voor max 6 personen, , 1 slaapkamertje met een stapelbed en 1 slaapkamertje met een klein 2 persoonsbed. Voor vier volwassen mensen is dit appartement te klein.Met 2 kleine kinderen is het misschien te doen maa Keuken met vaatwasser en magnetron, geen oven. Bij aankomst app. niet echt schoon, Controle aan het eind van de vakantie op schoon zijn is een hele snelle afwikkeling. Parkeren op de grote parkeerplaats aan het begin v.h. dorpje. bakker, supermarkt, restaurants,diverse ski/sport winkels op loopafstand(tot 100 mtr). Op de begane grond van het gebouw zijn opbergkasten om de skies en schoenen in op te slaan. Skischoenen mogen niet mee naar boven. Naar de skilift is het een klein stukje omhoog lopen. Skigebied Grand Massif echt fantastisch, en mooie afdaling terug naar het appartement. Balkon met uitzicht, De piste wordt met kunstsneeuw in conditie gehouden indien nodig

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Marcel24-04-2010

Goed gelegen

Les Sittelles is één van de appartement gebouwen in Morillon 1100. Wij hadden een twee kamerappartement voor max 6 personen, echter 2 volwassen en 2 kinderen lijkt ons maximaal. 1 slaapkamertje met een stapelbed en 1 slaapkamertje met een klein 2 persoonsbed. Keuken met vaatwasser en magnetron, geen oven. Bij aankomst app. niet echt schoon, waarschijnlijk te danken aan onze voorgangers. Controle aan het eind van de vakantie op schoon zijn is een hele snelle afwikkeling. Parkeren op de grote parkeerplaats aan het begin v.h. dorpje. Bakker, supermarkt, diverse ski/sport winkels op loopafstand. In de avond soms van de de pub wat rumoer van mensen die buiten staan te brallen. Op de begane grond van het gebouw bevinden zich kleine afsluitbare ruimtes om de skies in op te slaan. Skischoenen mogen niet mee naar boven. Naar de skilift is het een klein stukje omhoog lopen. Skigebied Grand Massif echt fantastisch, met als toetje de mooie afdaling terug naar het app. Balkon met uitzicht op piste.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in april 2010