Chalet
7,9

• Ligging t.o.v. pistes5,1

We hebben een aantal aanbieders voor Du Bois de Champelle voor je op een rij gezet:

12 reviews over Chalet Du Bois de Champelle in het Nederlands

Super!!

Tjitse Damsma
20-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Prima accommodatie, kleinschalig park met een aantal houten knusse chaletjes vlakbij het dorpje Morillon (1min met de auto) Het blijven Franse huisjes dus 6 personen in een 8 persoons huis is het best te adviseren! Top week gehad, super accommodatie, komen zeker terug!!

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Leuke chaletjes

Fam. Vonkeman
9-5-2016

Voldoende ruimte, maar wat karig ingericht. Wij hadden chaletje 15. Probleempje bij 15 en 16 is dat de parkeerplekjes van deze chaletjes te krap zijn voor een gezinsauto (Focus, Golf, Mégane). Dat was nu geen probleem, het parkje was lang niet vol. Parkeren kon dus bij een van de andere chalets. Een paar kleine gebreken (deur klemt, randje langs aanrecht los), maar niks wat echt vervelend is. Het kleine zwembadje was voor ons als een privé zwembad. Nadeel is wel dat je in het zwembad niet mag plonzen (vanwege het houten gebouw). Verder geen speeltoestellen voor de kinderen. De eindschoonmaak hebben we zelf gedaan. Stofzuiger (en nieuwe stofzuigerzakken) waren in het chalet aanwezig. Voor €100,- laat bijna niemand schoonmaken, maar kennelijk maakt niet iedereen even goed schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Mooi en net, maar ver van alles

christophe_zutterman
4-8-2012

De chalets zijn mooi ingericht. Wij vonden ze wel erg gehorig. De chalets bevinden zich net buiten Morillon. In de buurt is er niet zo veel te doen. Samoëns is een leuker plaatsje om te verblijven. Daar zijn ook enkele supermarkten te vinden.

Als je geluk hebt, dan heb je een chalet met uitzicht op een weg, anders heb je eigenlijk geen uitzicht, dan kijk je op de achterzijde van een andere chalet. Veel plezier is er dan ook niet te beleven aan het balkon dat je hebt, want het ligt bijna altijd in de schaduw.

Wij waren in dit huisje met twee jonge kinderen. Erg veel is er voor hen niet te doen buiten het kleine binnenzwembad(je). De eindschoonmaak doe je beter zelf, anders moet je 100 euro betalen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

D-reizen

buiten het dorp dus zonder auto NIET doen!

Anita
4-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Ligging t.o.v. pistes3

Zojuist teruggekomen uit Bois de Champelle. Leuke en schone chalets. Wij waren echter met de bus en de huisjes liggen ver overal vandaan. Er is geen broodjes service, dus de ochtend startte met 12 min. heen en 12. min terug wandelen naar de bakker. Een heel klein supermarktje ligt op 15 min. lopen. Deze winkel is mega duur! De skibus stopt wel voor de chalets, eerste bus terug naar de chalets is om 15.45 uur. Dus als je eerder wil stoppen zal je of moeten wachten of 20 min. moeten lopen op je skischoenen.... Kortom: prima chalets als je met de auto gaat, maar NIET doen als je met de bus gaat. Overigens leuk skigebied en vanauit morillon prima aansluiting naar het gehele skigebied.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima huisje voor een week

Familie Hendriks
15-8-2011

Wij hebben hier een week gezeten (huisje 4). Er is geen oven (stond wel in de beschrijving) wel een magnetron. Voor 4 personen een ruim huisje met 3 slaapkamers, 2 badkamers en 2 wc's. Afgezien van kleine mankementen (niet goed sluitende deuren, kapotte lampen en ontbrekende latten bij een bed) een prima huisje. Alle huisjes zijn vrijstaand maar wel binnen erg gehorig. Voor (kleine) kinderen is er behalve het binnenzwembad weinig te doen en het terrein is niet afgesloten. In de omgeving is voor een week voldoende te doen, vooral sportieve activiteiten (raften, klimmen, zwemmen, wandelen, midgetgolf). Vriendelijke receptionist die zelf ook in een huisje verblijft. Eindschoonmaak is 100 euro (!). Dat doet dus iedereen zelf. Wij hebben bij de receptie een stofzuiger geleend en zelf schoongemaakt. De receptionist doet een eindcheck.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

mooi chalet

corina
28-7-2011

zeer compleet twee badkamers,afwasmachine,magnetron en drie slaapkamers,bij de tv met dvd waren te weinig lekkere zitplekken (neem tuinstoel mee) alle deuren en kastdeuren werkten niet fitnes was alles stuk zwembad was heerlijk wrm

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Aangenaam, maar te ver van het dorp gelegen

azuur
2-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Twee weken doorgebracht in chalet nr 13. De chalets staan heel dicht bij elkaar, je hebt daardoor niet echt veel privacy, en ook geen eigen tuintje of terras ofzo. De chalets zelf liggen op ca. 25 minuutjes wandelen van het dorp Morillon. In de buurt van de chalets zelf is er niets te doen (buiten een klein verwarmd zwembad). De chalets liggen op ca. 15 meter van de weg, als je dus een chalet nabij de weg hebt, heb je volgens mij wel wat last van het verkeer (lawaai).

De chalet zelf is proper en groot genoeg voor 4 personen (als je een chalet van 6 personen neemt tenminste). Ze zijn wel enorm gehorig, je hoort elke stap door heel het huis nagalmen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Goed plek op te skiien, 5 min rijden naar ski lift

Richard
2-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie ruime houten chalet, goede bedden, wel klein. voor kleine kinderen is er weinig te doen. Zwembad is minimaal, maar wel schoon. Personeel is relaxed! Eerste week april ligt er nog genoeg sneeuw en 's middags kan je bbq-en.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2010
2008

goed bevallen

Olivier Haenen
8-8-2008

ligging erg mooi, wel een auto nodig, mooie chalets echter een goede bank of stoelen in de woonkamer ontbreken wel. mooie omgeving veel te zien mont blanc, watervallen, leuk zwembad in samoens, leuk meer in morillon, klimpark ook leuk voor de kids, joux plane samoens een erg gezellig dorp.

Gereisd Familie in juli 2008

voor 2 personen ruim appartement en alles goed van

L. Thomas
31-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

voor 2 personen ruim appartement en alles goed van kwaliteit.

Gereisd Met partner in maart 2008

Chalet info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Du Bois de Champelle in Morillon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Du Bois de Champelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.