Camping La Grivelière

11 reviews over Camping La Grivelière in het Nederlands

Heerlijk rustig

Emiel
13-12-2017

Prachtige kleine camping. Mooi sanitair alleen niet overal waar het hoort warm water (afwasplaats en een paar wasbakken). Dit kwam door een defect. Het riviertje bracht leuk vertier, je kunt er in pootje baden, en de heuvels bieden leuke wandelroutes. Voor een behoorlijke supermarkt moet je wel even rijden, dus is het fijn dat de eigenaar 's avonds even komt checken of je echt geen brood nodig hebt (het was echt rustig op de camping). En er worden regelmatig heerlijke pizza's gebakken! Waar je wel rekening mee moet houden is het feit dat de GSM dekking op de camping echt 0 is. boven op de weg kun je net een beetje prik voor een SMS krijgen. Gratis wifi (beperkt) bij de receptie is dus wel een must als je een beetje in contact wil blijven met het thuisfront.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Een schone rustige camping,waar je tot rust komt

Fam. Troudes
27-8-2017

Heerlijk brood, een geweldige team dat voor je klaar staat. minimale wifi je kan echt camping gevoel krijgen. Elk zaterdag geweldig thema eten en feest. Maar de hout oven met de lekkerste pizza's

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke camping

Fam Bakker
28-8-2016

Goed sanitair, mooie plaatsen, vriendelijke eigenaar, gezellige camping, zwembad wel verwarmd, peuterbad niet, dat was nogal koud. De streek staat bekend om koude nachten. Wij hadden overdag 28 graden en s nachts 8!! S avonds en s morgens lange broek aan. De eigenaar had een superleuke band geregeld en de sfeer op de camping was prima. Voor een vakantie met jonge kinderen is het een aanrader. Supermarkt wel 10 minuten rijden.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hele fijne camping!

Jeroen Jonker
18-8-2015

We zijn hier afgelopen zomer twee weken geweest. De camping via de touroperator site geboekt, allemaal prima. Het is zoals eerder beschreven een hele fijne plek. Het is rustig, mooi schoon en er is een heerlijk zwembad. Persoonlijk houd ik niet van massa's mensen en dat is hier niet het geval. Kinderen hebben heerlijk gespeeld in het zwembad, beekje en in de speeltuin. Je komt hier echt tot rust, zelfs de telefoon heeft geen bereik. Bij het restaurant is wifi en dat werkt redelijk. Kinderen komen makkelijk in contact met andere kinderen waardoor er een hele veilige sfeer ontstaat. Kinderen, onze jongste is 5, kan met een gerust hart alleen over de camping. De eigenaar en zijn vrouw zijn prima mensen, helpen waar nodig en zorgen ervoor dat alles tiptop is. De omgeving vonden we wat tegenvallen, je moet echt met de auto weg om wat te bekijken. Wisten toen we boekten, de rust op de camping heeft dat ruimschoots gecompenseerd!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

prima camping!

annemarie
9-8-2015

Camping op licht glooiend terrein aan een beekje. Hartelijke Franse eigenaars. Restaurant/snackbar eenvoudig maar wel de hele dag geopend en best ruime keuze. Zwembad goed beveiligd met een dubbel slot. Twee zwembaden. Niet geschikt voor gillende tieners met veel opblaasdingen, maar precies groot genoeg om lekker te spelen en af te koelen. Wc's zonder bril en wcpapier en vaak vies. Douches zijn daarentegen weer geweldig. Niet genoeg afwasplekken. Er staan bomen op de camping die insecten aantrekken (100en wespen boven je hoofd.... Brrr..) Wij hebben er geen last van gehad en het de laatste dag pas gemerkt. Al met aleen prima tussendoor camping, maar niet om 3 weken te staan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

In voorseizoen heel rustig

Jan Willem
23-6-2014

Wij hebben genoten. Heel rustig. Eigenaars gezin heel actief. Dochter spreeks Engels. Zwembad net voldoende om af te koelen. Op 30 minuten rijden genoeg te zien. Grote plaatsen en nieuw sanitair

Gereisd Met partner in juni 2014

Deze camping is helemaal af.

T.Lavrijssen
11-6-2014

Ontzettend vriendelijke ontvangst, de eigenaar heeft de zaken prima voor elkaar; hij leidt je naar je plek, is pizzakok en loopt zich het vuur uit de sloffen om de camping in de excellente staat te houden.

Gereisd Met partner in juni 2014

verassend fijn.

Fam D
14-8-2013

Een week op deze camping gestaan in een mobile home. Deze was erg ruim en schoon. De camping word gerund door man en vrouw en 2 dochters. Ze waren erg vriendelijk en behulpzaam. De camping is erg netjes en overzichtelijk. Onze kinderen van 7, 5 en bijna 4 konden alleen over de camping spelen. Veel Nederlandse kinderen van de zelfde leeftijd. Kleine speeltuin en trampoline. Zwembad is afgebakert en veilig en zeer schoon. Simpel maar voldoende voor onze kinderen. Een zeer fijne camping die ik zeker aan zou raden voor gezinnen met kleine kinderen. . Als er toch een minpunt genoemd moet worden dan is het dat deze camping erg ver overal van af ligt. Echt op het platteland. Na een paar dagen ken je de wegen wat beter en dan is ook niet hinderlijk. Wel leuke uitjes voor kinderen in de omgeving. En op iets verder rijden prachtige gebieden wat wij nog niet allemaal gezien hebben. Een week was misschien toch te kort.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer fijne camping

Jeroen Hamelinck
4-8-2013

Wij hebben op deze camping een zeer fijne vakantie gehad. Een zeer geschikte camping voor onze 3 kinderen(6-5-1 jaar). Klein speeltuintje, maar in goede staat, mooie nieuwe trampoline. Wij hadden een goede plek, vlak bij het sanitair gebouw. Hierin waren een oa2 tal ouder-kind douches, en een ruimte om onze kleinste in bad te doen. Het zag er elke dag, de hele dag netjes, schoon en fris uit. Ik zou deze camping zeker aanraden, maar niet voor ouders met kinderen ouder dan een jaar of 9 a 10. Voor jongere kinderen is het perfect!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Rustig gelegen en goed onderhouden

S. Eversdijk
21-8-2011

Toen we op de camping aan kwamen werden we zeer gastvrij ontvangen en werd direct alle hulp geboden om een plaats uit te zoeken en de caravan neer te zetten op de juiste plaats. Elke dag lekker en vers brood van de bakker met voldoende keuze. In het beekje bij de camping kunnen de kinderen lekker spelen en dammen bouwen. Verder kunnen ze zich vermaken op het speelterrein met mooie klimtoestellen. Één keer in de week werd er een activiteit georganiseerd, als disco, karaoke, o.i.d. In het restaurant kun je de heerlijkste pizza's eten met een lekker wijntje, volgens de eigenaar, de beste uit de hele omgeving. Voor wandelingen is de camping ook een prima uitgangspunt, de eigenaar heeft voldoende wandelkaarten ter beschikking.

Wij hebben er een prima vakantie gehad en kunnen u deze camping aanraden om ook eens te bezoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

• Aantal campingplaatsen50 tot 200