Camping La Plaine Tonique

Camping La Plaine Tonique
6,3

18 tips over Camping La Plaine Tonique

Bos, 23-7-2018
Een rondje om het meer! Het is een wandeling van iets meer als 6 km en geeft je fantastische uitzichten!
Remy, 10-8-2015
Voor dertig euro meer dan de oude Morea is de Uvea te huren. Deze is echt vele malen mooier, luxer, uitgebreider dan de Morea en dus veel meer waard voor het geld.
Nico Stam, 15-1-2015
De liggen leuke plaatsen op een half uur rijden en in de kleine dorpjes erom heen kun je goed eten in plaatselijke restaurantjes. Op een kleine 20 min rijden is een mooi klimbos voor groot en klein.

We hebben een aantal aanbieders voor La Plaine Tonique voor je op een rij gezet:

Monique, 28-8-2014
Markt in Louhans is erg leuk en heel groot! En natuurlijk Geneve, Lyon, Macon, Bourg en Bresse, kanoën op de Ain (Bij Pont d'Ain), de grotten van Cerdon en het monastère Royal de Brou (in Brou).
L. A. Corveleijn / A. Balkema, 10-8-2014
Als je kids hebt van 5 tot 12, prima plek, veel water plezier, schoon, leuke animatie (hoewel soms erg kostbaar) en veilige omgeving wat betreft zwemmen. Oudere kids of alleen? Kijk nog eens verder.....
kim, 9-8-2014

Bij een huuraccomodatie zit geen bbq, dus meenemen of kopen bij de Carrefour supermarkt.

2 persoonsbedden smal in Cottage Class, wij hadden met z'n 4-en genoeg ruimte om ieder een eigen 2 persoonsbed te nemen. Had bij voorbaat al een extra 2p dekbedovertrek en laken meegenomen.

Gerard, 4-8-2014
Wij hebben dit jaar een Safaritent gehuurd op deze camping. Een prachtige tent die voorzien was van alle gemakken zoals magnetron, koelvries combinatie en vaste bedden. Onze indruk van het sanitair was goed. Natuurlijk loop je zand naar binnen, maar meerdere keren per dag werd het sanitair bij ons schoongemaakt. Het enige minpuntje van ons was eigenlijk de snackbar. Personeel wat er geen zin in had en weinig keuze. Verder was het er allemaal keurig voor elkaar. Tot volgend jaar.
chantal, 3-3-2014
Aan de overkant van de camping is een leuke kartbaan en een manege.
M, 16-9-2013

Vraag bij aankomst of er uit meerdere plekken te kiezen valt. Wij wilden bijv. niet aan de rand bij het strand zitten en niet bij de wigwams.

De grotten van Cerdon, 1 of meerdere keren naar Lyon, Bourg-en-Bresse, de banaan of schotels achter de speedboot, de Ferme de Sougey.

kb53, 11-9-2013
Bourg en Bresse. Wandeling rond het meer.