Camping Municipal les Muriers

6.2Voldoende

Frankrijk, Rhône - Alps, Montmerle sur Saône

Op vakantie geweest naar Municipal les Muriers?

6.2Voldoende

• 6.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

10 reviews over Camping Municipal les Muriers

• 7P.09-08-2020

Prima overnachtingscamping.

Ideale overnachtingscamping met zwembad. Aardig personeel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    5Charles02-08-2019

alleen doortrekcamping

Een municipal camping van een twijfelachtige kwaliteit. Bij aankomst om 16.30 stond op de deur: gesloten van 12.00 tot 15.00u. Verder geen mededeling. Tot ik een bel zag met “sonner”. Naast de receptie een klein gebouwtje waaruit luide popmuziek klonk. Ik kon bellen wat ik wilde, niemand. Achterom gelopen,op de achterdeurramen geklopt: niemand. Ik wilde weglopen toen plotseling een man mij riep. Ik moest morgen maar terugkomen. Ik kon nog wel, bij Gods gratie, een baguette bestellen. Maar pas om 9.00 u op te halen. Niets genoteerd, maar, zal wel goed komen.Het gras was in 2 tot 3 weken niet gemaaid.Sommige onkruidplantjes stonden 30 cm hoog boven het gras. De camping voor 1/3 bezet met meestal oudere vaste seizoen caravans met (verweerde) voortenten. Sanitair bevindt zich op de eerste verdieping van het sanitairgebouw.(op palen) Als doortrekcamping te doen, maar daar houdt het dan ook mee op. Plaatsen zonder afscheiding.

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

8Krugers22-08-2017

Prima overnachtings camping

Als overnachtingscamping op weg naar het zuiden gebruikt, prima camping daarvoor, altijd plek, vriendelijke beheerder, dicht bij de snelweg, lekker rustig

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7josamana16-08-2016

Prima overnachtingscamping

We hebben hier een nacht overnacht op doorreis naar het zuiden. Er is genoeg plek, naast de camping zit een midgetgolfbaan waar je ook eten kunt bestellen. Sanitair is schoon. Enigste minpuntje: er ontbreekt een dakgoot bij het sanitairgebouw, waardoor je helemaal nat wordt van het water wat van het dak komt.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 6Willem H.(Hennie)03-12-2015

Geen eerste keus, te veel vaste "stamgasten"

De camping op doorreis naar het zuiden voor de eerste bezocht. Goed bereikbaar van de autoroute. Ruime camping waar je zelf je plaats mag uitzoeken. Erg veel vaste stamgasten uit de buurt met erg oud materieel, wat de camping geen vriendelijke uitstraling geeft. Jammer, want op zich is de camping niet echt verkeerd. De vele zeer oude opstallen geen zo'n ongezellige indruk dat we er niet meer terugkeren. Sanitair is gedateerd maar wel schoon. Elektrische installatie is sterk verouderd. Al met al zou een make-over wonderen kunnen doen.

Gereisd met partner in juli 2015

• 7josamana21-08-2015

Franse camping

Op doorreis naar het zuiden, hebben we deze camping voor 1 nacht bezocht. De receptie is open tot 20.00 uur. Er was nog plek genoeg, we mochten zelf een plekje zoeken. Sanitair was niet nieuw, maar het was er wel schoon. Je kunt geen eten bestellen op de camping, daarvoor moet je in het dorp zijn. Er is wel de mogelijkheid om brood te bestellen voor de volgende morgen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

• 8janineheuvelmans23-08-2011

Fijne ruime camping

Tijdens onze reis naar het Zuiden stranden wij met autopech per toeval op deze camping. De camping ligt vlak aan de Route du Soleil. Een prachtige ruim opgezette camping met een klein (ijskoud!) zwembad en een prachtig groot speelveld met speeltoestel en pingpongtafel. Het sanitair werd iedere dag met de hoge druk reiniger schoon gemaakt en was erg netjes. De camping ligt aan de rivier de Saone waar je veel vissers ziet en op loopafstand van het dorpje waar een supermarkt en meerdere bakkers zijn. Net buiten de camping ligt een midgetgolfbaan waar je ook lekker kunt eten. Heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel op de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Sonja de Weerd19-07-2010

Mooie camping bij A6 Lyon

Mooie, ruim opgezette en zeer verzorgde camping, niet ver van Autoroute A6, 45 km ten noorden van Lyon. Het is een camping met veel vaste plaatsen, voornamelijk met gasten uit de regio Lyon. Het sanitair is uitstekend. Er is een klein zwembad. er zijn veel grote bomen, dus een plekje met schaduw is altijd voor handen. Voor mensen met hond is de camping een aanrader. Je kunt zo van de camping langs de Saone lopen (geen verkeer). Het centrum met o.a. bakker en supermarkt (om 08.00 uur open) is nog geen 10 minuten lopen. ook een ogede uitvalsbasis voor bezoek aan de Beaujolais. Reserveren niet nodig.

Gereisd met partner in juli 2010

Camping Municipal les Muriers info