Tijdelijk €25 aanbetaling

8.4FantastischScore uit 7 reviews

8.4FantastischScore uit 7 reviews

• Airconditioning

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sphinx voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Sphinx

• 8maxa23-08-2018

Goed hotel

Hele goede overnachtingsplek voor doorreis naar het zuiden! Midden in gezellig centrum maar absoluut geen overlast. De kamers zijn ook heel erg mooi en vooral een aanrader is de familiekamer, die is enorm groot en luxe. Ontbijt was niet erg veel maar zeker goed genoeg met onbeperkte koffies, thee en warme chocolademelk.

• 9John28-08-2016

Superleuk hotel, perfecte ligging

Hotel sphinx is gelegen midden in het hartje centrum van Montelimar, waar vooral veel restaurantjes en terrasjes zijn. Gemoedelijke sfeer en een zeer vriendelijke behulpzame eigenaar. Je kunt er leuk wandelen in de smalle straatjes. Tegenover het hotel ligt ook een mooi park. Een mooie overnachtingsplek voor een doorreis naar het zuiden.

• 9Fam. Smits31-07-2012

Uitstekend doorreishotel

Prima gelegen doorreishotel in het centrum van Montélimar. Eigen parkeergelegenheid, zeer klantvriendelijk personeel en een goed ontbijtbuffet. We hebben gebruik gemaakt van een ruime familiekamer tegen een goede prijs. In de buurt zijn volop eetgelegenheden. Wifi voorziening is aanwezig.

• 8Hans Huizinga23-09-2010

Gezellig gelegen authentiek hotel

Zonder er veel last van te hebben ligt dit hotel te midden van de gezelligheid in Montelimar. Goed bereikbaar met de auto en voorzien van een 's nachts afgesloten parkeergelegenheid op een afgesloten pleintje voor de deur. 's Avonds lekker eten op het terras bij Don Camillo ca. 100 meter rechts buiten het hotel en de reis van die dag is zo vergeten. Nette maar simpele kamers.

• 8R uit B15-05-2010

Sprookjeshotel met centrale ligging

We verbleven in een familiekamer. Ideale doorreisbestemming op weg naar of van Spanje. Heerlijk ruime kamer met alles er op en eraan. Parkeren in eigen afgesloten hofje en midden in et centrum gelegen. Lekker eten bij La Braise en je dag is compleet. Tip: kom iets eerder aan, dan kan je de winkels ook nog bezoeken en kan je je auto zeker kwijt op het hotelterrein. Helaas was de wifi verbinding onbruikbaar.

• 10Willem05-05-2010

Absoluut een aanrader!

Op weg naar Zuid-Frankrijk tussenstop met ons gezin. Prima hotel, perfecte ligging bij het centrum. Erg vriendelijke bediening. De familiekamer van zo'n 60 m2 en de badkamer van zo'n 20 m2 overtrof onze verwachtingen. Heel goede prijs-kwaliteitverhouding.

• 7Mark06-10-2009

Prima hotel!

Dit is een prima hotel om de nacht door te brengen op reis naar het zuiden. Ligging in het centrum, eigen kleine parkeerplaats. Prima authentieke kamer, erg vriendelijke bediening. Het is maar een 2 sterren hotel, maar wij vonden het de waar voor je geld.

Hotel Sphinx info

Soort hotel