Hotel La Crémaillère

0Tonen op kaart

4 Reviews over La Crémaillère

• 8Erasmus09-02-2009

prima doorreishotel

Allerliefst familiehotelletje op een wat ongezellig industrieterrein. (grote supermarkt om de hoek) Supervriendelijke en behulpzame eigenaars. Kamers zijn prima en gezellig ingericht. Mooie badkamer. Ontbijt is eenvoudig, maar netjes verzorgd. Het parkeerterrein wordt 's avonds afgesloten. Zwembad is klein, maar heerlijk om na een lange reis even in te stappen. Vooral voor de kinderen. Kortom een aanrader.

• 8Familie Huisman01-09-2008

goed hotel

Op onze reis naar Spanje hebben wij hier overnacht. Bij aankomst denk je waar zijn wij nu beland. Echter deze indruk is niet terecht. Net en goed verzorgd klein, intiem, hotel. Vriendelijk personeel. Goede,wat verouderde kamers. Goed zwembad voor de kids. Prijs in goede verhouding tot kwalitiet (EUR 117,-- voor 5 personen).

Een aanrader.

• 9Jan Willem Koops29-06-2008

Prima overnachtingshotel

Hotel Le Crémaillère is een uitstekend overnachtingshotel op doorreis naar de vakantiebestemming aan de Cote d'Azur en/of Spanje. De eigenaar spreekt Engels en verzorgt 's ochtends zelf het ontbijt. Het hotel is gelegen aan een drukke doorgaande straat. De hotelkamers zijn prima ingericht en schoon. Het hotel is gelegen nabij de autosnelweg en heeft een eigen parkeerterrein welke 's avonds wordt afgesloten.

• 8Klaas den Braven04-06-2008

De ontvangst was allervriendelijkst, de kamers zijn prima, de badkamer is mooi. Het hotel igt op loopafstand van de stad. Alleen het ontbijt viel tegen. We kregen een mandje met een croissant en een stukje stobrood. Verder was er alleen jam. Dus een echt frans ontbijt uit de tachtiger jaren. Maar dit kan ook gelegen hebben aan het feit dat we de enige gasten waren. Als we meer wilden was dat ook mogelijk.

Hotel La Crémaillère info

Veilig betalen met