Appartement Appart'city Montelimar

FrankrijkRhône - AlpsMontelimar

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Appart'city Montelimar voor je op een rij gezet:

4.6MatigScore uit 5 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.6MatigScore uit 5 reviews
  • 6.6Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

5 Reviews over Appart'city Montelimar

• 7Dennis Roosendaal25-09-2016

Handig appartement voor de doorreis naar Spanje

Simpel, maar prima appartement voor 1 nacht. We hadden een appartement met 2 slaapkamers en een balkon. Kamer was redelijk schoon, bedden waren prima en badkamer redelijk groot voor het appartement. Keuken kuist heel klein, maar alles wat nodig is, is aanwezig. Auto kon in de parkeergarage tegen een bijbetaling van ongeveer 10 euro. Appartement ligt op 10 min lopen van het centrum en is 15 min rijden van route du soleil. Ik zou er geen hele vakantie willen vieren, maar is prima als doorreis hotel.

• 1Els26-06-2015

Let op, schrijven onterecht geld van je creditcard

Na een prima verblijf wachtten ons een onaangename verrassing thuis. Een extra bedrag is van de creditcard afgeschreven! Bij inchecken vragen ze als garantie om een creditcard. Die geef je dan geheel te goede trouw af. Bij thuiskomst bleek dat ze 4 ontbijten in rekening hebben gebracht, die wij niet hebben afgenomen! Er zit in keukentje in de kamer en ontbijten is daar lekkerder en gezonder. Het ontbijt van het hotel is dus echt niet nodig. Eveneens hebben ze nog de kamer prijs met 10 euro verhoogd en afgeschreven. Ik had de kamer met mijn gewone betaalpas betaald. Een klacht indienen, 5x heen en weer gemaild (in het Frans) en geen resultaat. Een melding gemaakt bij de creditcardmaatschappij, deze kunnen niets voor je doen!!. Het afgeschreven bedrag is namelijk eten/ontbijt en mijn betaalbewijzen zijn alleen van de kamers. Hoe kun je een betaalbewijs overleggen van ontbijten als je niet hebt ontbeten??

• 6Francois08-08-2011

Stukje buiten het centrum

Niet direct in het centrum, voor vertier moet er een flinke wandeling worden gemaakt. Schone kamers met een keuken, redelijk ontbijt. Auto kan in de garage. Internet is niet gratis.

• 8anoniem03-08-2011

nabij centrum

Appart city montelimar is een nagenoeg nieuw appartementen complex op loopafstand van het centrum Montelimar. Zoals voorgaande schrijver dit appartement slecht beoordeeld, ben ik van mening dat dit niet zo is. De parkeerplaatsen zijn inderdaad minimaal. maar als je geen 6 euro wil betalen voor de parkeergarage, moet je de auto inderdaad op straat parkeren. De mensen aan de receptie zijn echt niet zo onaardig. Ze leggen je precies uit hoe de code is als je na sluiting van de receptie naar binnen wil. Verder is het prima, schoon en confortabel. Voor ons een aanrader

• 1Marc uit Boskoop02-08-2011

Prima locatie, maar zeer slecht personeel

Bij aankomst te weinig parkeerplekken waardoor je auto met volle bepakking ergens in een straatje staat. Onduidelijk hoe je aan je sleutel komt.

Ondanks bevestiging geen kinderbedje, die was kapot gegaan geen tijd om nieuwe te kopen werd doodleuk verteld. Na 1.000km rijden wil je een nachtje slapen en niet met kind van 1 tussenin liggen. Geen excuses en nul medewerking op mijn verzoek of ze niet iemand kon bellen (bv manager of familie/vrienden) voor een bedje. Nul medewerking nog steeds. Ik zou terug lopen na uitladen vrouw en kids, het was 21.00 inmiddels. toen ik weer kwam was receptie dicht... Komen we bij de kamer aan is die bezet door anderen die waren overgezet schijnbaar. Niemand te bereiken op het tel.nummer tot 30 minuten later de dame van receptie opneemt op GSM. We moeten 15min wachten op nieuwe sleutel, geen excuses en ook niet over babybed. Eindelijk sleutel en deze man laat kapotte bed zien die eigenlijk prima is, dus gewoon gebruikt.... Toen nog koud water in douche!

Appartement Appart'city Montelimar info

Facilities