Reviews over Montélier

Prima hotel

marieke,
    15-7-2015

la Martiniere is ons prima bevallen op doorreis naar Spanje. Mooi, verzorgd hotel op goede locatie . Het zwembad is heerlijk en wat is het fijn om na een lange auto dag , een verfrissende duik te nemen! De kamers zijn prima, niet al te groot. Een nadeel is dat er geen airco op de kamer is. Het was erg warm op de kamer en er was verder geen ventilatie. Lekker gegeten, voor de kinderen iets minder. Al met al: wel een aanrader .

Heerlijke tussenstop op reis naar het zuiden

robinbierens,
    5-5-2015

Prima hotel, heerlijk zwembad! De ontvangst was prima en hartelijk! We hebben er lekker gegeten, was erg goed! De eigenaar schenkt daarbij heerlijke wijntjes! Ontbijt prima! Auto kan je gratis en beveiligd parkeren op het terrein van het hotel