Camping Moto

Camping Moto
8,9

15 reviews over Camping Moto in het Nederlands

Verbazingwekkend dat er niet meer gasten waren!

Frans en Petra
9-8-2018

Mooie, hele rustige camping met veel ruimte en met de hoge temperaturen deze zomer gelukkig voldoende schaduw. Vergeleken met vroeger (we zijn er sinds 1987 al een keer of 13 geweest) zijn er relatief meer Fransen en is het beleid t.a.v. andere vervoersmiddelen dan motoren minder streng. Nieuw dIt jaar was elektriciteit op de kampeerplekken. De omgeving is fantastisch voor toertochten. Het contact met de andere motorrijders is als vanouds en ook deze keer kwamen we weer bekenden tegen. WiFi is gratis, maar je hebt alleen binnen een meter of 40 van het hoofdgebouw bereik. Het eten is niet duur, maar de kwaliteit kan nog een stuk beter.

Gereisd Met partner in augustus 2018

geweldig

roger hilkens
25-6-2018

sinds jaren weer eens de camping bezocht. Had een huisje geboekt maar uiteindelijk voor een tent gekozen. Deze tent was goed ingericht met stroom, koelkast, gaspit en keukeninventaris. Sanitair is top!!!!! De "nieuwe"eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Kortom, weer een geweldige tijd gehad op deze camping.

Gereisd Met partner in juni 2018

Gewoon goed

Ron Rosier
25-7-2017

Op doorreis naar Oostenrijk even vanuit de Auvergne met de camping gebeld of er een hutje beschikbaar was. Kreeg een mooie hut voor eenzeer schappelijke prijs. Mevrouw was zeer relaxed en heb echt wel lekker kunnen eten daar. De 2e avond heerlijk op het terras gezeten met meerdere motorijders en genoten van de verhalen en muziek. Sanitair was prima en de sfeer ook. Ik hoop hier nog eens terug te komen.

Gereisd Alleenreizend in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Jammer

Pim
30-3-2015

Deze camping was erg mooi en gezellig. Klanten werden ind e watten gelegd door de eigenaren. Echter de nieuwe eigenaren verpesten het geheel. Sanitair is minder schoon als alle andere jaren. Personeel in de bar is lokaal frans personeel waar geen praatje mee te maken valt. het eten is zwaar achteruit gegaan... en als dit nou zou worden opgepikt door de eigenaren. Maar nee helaas.... alle commentaren (welke ook als feedback gezien kunnen worden) zowel op hun guestbook als op facebook worden keihard verwijdert. Mondeling kreeg je afgelopen jaar te horen "wij doen het op onze manier". Nou ik denk dat het op hun manier snel afgelopen is met de camping wat heel erg jammer is na dik 30 jaar!

Gereisd Met vrienden in juli 2005

Eigenaren moeten rap veranderen!

Erik
24-8-2014

Deze supercamping waar we graag naar toe gingen om zijn ligging en gezelligheid wordt door de nieuwe eigenaren met hoog tempo om zeep geholpen met hun arrogante klantonvriendelijkheid/-afstandelijkheid. Eigen personeel praat met de klant, zij zelf bij uitzondering en hautain. Als je stokbrood bij je uitsmijter wil -er staan boterhammen op de menukaart- kan dat niet omdat mevrouw stokbrood alleen bij andere bestellingen serveert. Ook moet je cash betalen voor consumpties via consumptiekaartsysteem en mag je deze kosten niet op de totaalrekening laten zetten die je wel mag pinnen. Irritant, onbegrijpelijk en voer voor de fiscus? Wij hopen dat de eigenaren zsm zelf inzien dat ze niet de juiste personen zijn voor deze camping en dat echte motorrijdersvrienden het gaan overnemen. Zo jammer dit!

Gereisd Met partner in januari 2014

in 1 woord geweldig!

Lydia en Bertje
1-9-2010

Ik heb nog nooit een camping bezocht die zulk schoon sanitair had! De ligging is prachtig, hele mooie campeerplaatsen. Het zwembad is keurig netjes en schoon, maar wel brrrrrrrrrrr koud! De keuken is goed en goed betaalbaar. Het is er erg gezellig. Kortom...een super plek!

Gereisd Met partner in augustus 2010

Geweldige motorcamping

Edwin
11-8-2010

Prachtig in het Drome gebied gelegen motorcamping Met zeer schone sanitaire ruimtes. Geweldig eten ,schoon zwembad goede accomodaties Voor een rondje touren zijn er route kaarten aanwezig o.a Mount Ventoux. Bij aankomst wordt je vriendelijk ontvangen een lekker koel drankje. Personeel vriendelijk en eke avond lekker gewandeld met Sent de hond. Kortom heerllijke fijne camping waar motor liefhebbers zeker aan hun trekken komen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

geweldig

erik
7-7-2010

het is een super camping alle punten zijn goed

altijd gezellig

Gereisd Met vrienden in juli 2009

Leuke & goede motorcamping

Hugo
8-2-2010

Was hier in 1988, 2000, 2003 en 2006. Goede plaatsen voor de tent. De bar, keuken & faciliteiten prima in orde. Het personeel is altijd vriendelijk, de prijzen zijn in orde en de omgeving is mooi voor leuke ritten. Ook is er een zwembad, wel zo fijn als je na een rit in de omgeving een frisse duik kan nemen. NB dit is een motorcamping, dus alleen voor motorrijders !

Gereisd Met vrienden in februari 2010

voor ieder aan te raden heel goed

Roger
21-12-2009

Zeer mooie camping goed gelegen De ontvangst was prima. Het eten lekker maw heel goed

Gereisd Met vrienden in december 2009

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moto in Montclar Sur Gervanne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.