Camping Moto

7.9GoedScore uit 18 reviews
  • 7.4Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

18 Reviews over Moto

• 2Elzo05-09-2019

Mooie locatie, ontzettend brutale eigenaren

Locatie is super, ontvangst was goed met een biertje. Het avondeten was zeer onder de maat en veel te duur. Een pizza uit de magnetron en de lasagne was nog bevroren van binnen. En daarbij ook veel te duur (€10 tot €13) Hierop werd besloten zelf te gaan koken en dat werd ons niet in dank afgenomen. De eigenaren kwamen hierdoor inkomsten te kort en dat werd ons meerdere malen verweten. Na feedback gegeven te hebben Over het eten kregen we te horen dat ze de camping op hun eigen manier runnen en dus geen boodschap hebben aan onze feedback.

We waren hier met 13 man en voelden ons belachelijk behandeld door de eigenaren.

We zullen hier dus nooit weerkomen en iedereen ook afraden hier naartoe te komen.

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Frans en Petra09-08-2018

Verbazingwekkend dat er niet meer gasten waren!

Mooie, hele rustige camping met veel ruimte en met de hoge temperaturen deze zomer gelukkig voldoende schaduw. Vergeleken met vroeger (we zijn er sinds 1987 al een keer of 13 geweest) zijn er relatief meer Fransen en is het beleid t.a.v. andere vervoersmiddelen dan motoren minder streng. Nieuw dIt jaar was elektriciteit op de kampeerplekken. De omgeving is fantastisch voor toertochten. Het contact met de andere motorrijders is als vanouds en ook deze keer kwamen we weer bekenden tegen. WiFi is gratis, maar je hebt alleen binnen een meter of 40 van het hoofdgebouw bereik. Het eten is niet duur, maar de kwaliteit kan nog een stuk beter.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10roger hilkens25-06-2018

geweldig

sinds jaren weer eens de camping bezocht. Had een huisje geboekt maar uiteindelijk voor een tent gekozen. Deze tent was goed ingericht met stroom, koelkast, gaspit en keukeninventaris. Sanitair is top!!!!! De "nieuwe"eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Kortom, weer een geweldige tijd gehad op deze camping.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Ron Rosier25-07-2017

Gewoon goed

Op doorreis naar Oostenrijk even vanuit de Auvergne met de camping gebeld of er een hutje beschikbaar was. Kreeg een mooie hut voor eenzeer schappelijke prijs. Mevrouw was zeer relaxed en heb echt wel lekker kunnen eten daar. De 2e avond heerlijk op het terras gezeten met meerdere motorijders en genoten van de verhalen en muziek. Sanitair was prima en de sfeer ook. Ik hoop hier nog eens terug te komen.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 4choque17-07-2016

a eviter

le cadre et la situation geographique est bonne .ça s arrete la ,acceuil ,nourriture nul et de basse qualité .ce ne sont pas des motards .

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 4christophe09-07-2015

FUIR

Region magnifique camping ombré en bordure d une belle riviére

MAIS ........

accueil "militaire" aucun savoir vivre !!! aucune convivialité aucun respect DU CLIENT (seul le serveur était au top !!)

pas plus motard que le curé de montclar client = "vache à lait", Surfe sur l image motard

sanitaires sales et chambres à la propreté douteuse structures d hébergement , de restauration et piscine vieillissants un habitué du camping depuis 40 ans nous a confié " tout a changé en deux ans depuis le changement de propriétaire"

...

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 6Pim30-03-2015

Jammer

Deze camping was erg mooi en gezellig. Klanten werden ind e watten gelegd door de eigenaren. Echter de nieuwe eigenaren verpesten het geheel. Sanitair is minder schoon als alle andere jaren. Personeel in de bar is lokaal frans personeel waar geen praatje mee te maken valt. het eten is zwaar achteruit gegaan... en als dit nou zou worden opgepikt door de eigenaren. Maar nee helaas.... alle commentaren (welke ook als feedback gezien kunnen worden) zowel op hun guestbook als op facebook worden keihard verwijdert. Mondeling kreeg je afgelopen jaar te horen "wij doen het op onze manier". Nou ik denk dat het op hun manier snel afgelopen is met de camping wat heel erg jammer is na dik 30 jaar!

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7Erik24-08-2014

Eigenaren moeten rap veranderen!

Deze supercamping waar we graag naar toe gingen om zijn ligging en gezelligheid wordt door de nieuwe eigenaren met hoog tempo om zeep geholpen met hun arrogante klantonvriendelijkheid/-afstandelijkheid. Eigen personeel praat met de klant, zij zelf bij uitzondering en hautain. Als je stokbrood bij je uitsmijter wil -er staan boterhammen op de menukaart- kan dat niet omdat mevrouw stokbrood alleen bij andere bestellingen serveert. Ook moet je cash betalen voor consumpties via consumptiekaartsysteem en mag je deze kosten niet op de totaalrekening laten zetten die je wel mag pinnen. Irritant, onbegrijpelijk en voer voor de fiscus? Wij hopen dat de eigenaren zsm zelf inzien dat ze niet de juiste personen zijn voor deze camping en dat echte motorrijdersvrienden het gaan overnemen. Zo jammer dit!

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10Lydia en Bertje01-09-2010

in 1 woord geweldig!

Ik heb nog nooit een camping bezocht die zulk schoon sanitair had! De ligging is prachtig, hele mooie campeerplaatsen. Het zwembad is keurig netjes en schoon, maar wel brrrrrrrrrrr koud! De keuken is goed en goed betaalbaar. Het is er erg gezellig. Kortom...een super plek!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Edwin11-08-2010

Geweldige motorcamping

Prachtig in het Drome gebied gelegen motorcamping Met zeer schone sanitaire ruimtes. Geweldig eten ,schoon zwembad goede accomodaties Voor een rondje touren zijn er route kaarten aanwezig o.a Mount Ventoux. Bij aankomst wordt je vriendelijk ontvangen een lekker koel drankje. Personeel vriendelijk en eke avond lekker gewandeld met Sent de hond. Kortom heerllijke fijne camping waar motor liefhebbers zeker aan hun trekken komen

• 10Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar