Appartement Résidence Les 3 Glaciers

AppartementWeer vandaag24°11°
Appartement Résidence Les 3 Glaciers
6,5

• Ligging t.o.v. pistes8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Les 3 Glaciers voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Résidence Les 3 Glaciers in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Appartement oke, service slecht

Gert van der Wouden
2-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Residence 3 Glaciers in Montchavin ligt achter in het dorp en is alleen te bereiken via een steil pad (niet geschikt in het donker), of via de weg (500-1000 mtr omhoog lopen).

Bij aankomst rond 15.30 konden we wel in-checken, maar kregen geen sleutel. Die zou we pas tussen 18.00 en 20.00 krijgen. Men was nog bezig met schoonmaken, terwijl uit-schecken om 10.00 is!!!

Ski's bestellen bij touroperator betekent ophalen aan andere kant van dorp, met de auto, geen parkeergelegenheid.

3 Glaciers heeft een parkeergarage, maar een SUV met ski-box past daar niet in. Dus parkeren op straat, waar veel te weinig plaat was.

's Avonds brood bestellen, om 8.00 's ochtends ophalen bij receptie.

Ski-out en ski-in voor geoefende skiers en boarders, maar absoluut niet voor beginners.

Gedurende de week 3-4 maal zonder water gezeten. Steeds rond 17.00 - 18.00 uur, heel irritant.

In dorp slechts 1 winkel, zonder parkeergelegenheid. Dus lopen, ongeveer 150 omhoog met je boodschappen. Doods dorp, 's avonds.

• Ligging t.o.v. pistes8

Wij verbleven in een ruime duplex. We hadden drie slaapkamers en drie badkamers waarvan 2 met ligbad/douche en toilet en 1 met een douchecabine. Dan was er nog een aparte toilet. De woonkamer was zeker groot genoeg. Zoals meestal het geval is, was er wel maar 1 sofa. De open keuken was redelijk klein maar bijna alles was aanwezig:koelkast, microgolfoven met grillfunctie, waterkoker, toaster, koffiezetapparaat, vaatwasmachine,voldoende borden en bestek, wijnglazen, gewone glazen enz... Ook bed -en badlinnen was aanwezig. Er is een busje dat je beneden naar de skipiste en het dorp brengt of je kan vanuit de skilockers onmiddellijk op de piste skiën. Vanuit het dorp te voet terug naar boven stappen vergt wel enige uithouding!!!

Nooit meer !!!

Wanten Jan
26-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prijs kwaliteit verhouding is rampzalig. Goed voor een schoolreis voor kinderen maar zeker niet aan die prijs. Kleine , saaie ruimtes met minimale voorzieningen. Enkel de onmiddellijke toegang tot de pistes was zeer handig. Het zwembad heeft meer weg van een overmaatse jacuzzi . Kortom een teleurstelling en nooit meer opnieuw !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Les 3 Glaciers in Montchavin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Les 3 Glaciers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence Les 3 Glaciers scoort een 6.5 uit 10 op basis van 4 reviews.