Hotel Bellecôte

4.5Matig

Frankrijk, Rhône - Alps, Montchavin

Op vakantie geweest naar Bellecôte?

4.5Matig

• 7.5Ligging t.o.v. pistes

2 reviews over Hotel Bellecôte

• 3Ligten0319-02-2014

Smerig, maar wel dicht bij de piste.

Meeste van de punten die genoemd worden op de site van touroperator kloppen niet. Wij hadden het 3-kamer appartement geboekt. Niet geschikt voor 6 personen. Bedden zijn te klein (180 lang). Geen ligbad in het appartement aanwezig. Het was ook erg smerig bij binnenkomst. Iedereen moet zelf zijn kamer schoonmaken, maar de controle hierop is zeer slecht. Bij aankomst hebben wij eerste het appartement grondig moeten schoonmaken. Stofvlokken hingen in de ventilatoren en de vloer was erg smerig. Koffieautomaat was niet schoongemaakt een laag schimmel is dan het gevolg.

Wij raden dit appartement enorm af.

Samengevat: - Geen parkeerplekken. - Er wordt niet schoongemaakt. - Bedden zijn te klein. - Wifi werkt niet. - geen balkon. - geen kasten, wij konden met 2 personen amper onze spullen kwijt in het 3 kamerappartement. - TV is veel te klein en alleen Franse zenders aanwezig. - Geen ski-lockers. Je kunt ze in het hotel kwijt, maar dit is een muffe gezamenlijke ruimte. Geen individuele kasten.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2014

• 6Henk27-01-2014

ligging tov. lift naar La Plagne/Les Arcs ideaal

Het appartementencomplex ligt verstopt in smalle straat achter het hotel. Er is weinig uitzicht op de omgeving. Het appartement zelf was ruim (51M2) en volledig ingericht. De bedden waren goed. De Wifi op de kamer werkte regelmatig niet goed. Op 50 m is het beginstation van de kabinebaan naar La Plagne/les Arcs. Er is in het appartement geen opslag voor skies en schoenen (deze in het app. zelf opbergen). De fitness was afwezig. De auto op de openbare weg parkeren (150m van app). Ik zou hier niet meer naar toe gaan vanwege zeer beperkt uitzicht.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014