Appartement VillaFleury

FrankrijkRhône - AlpsMontbrun-les-Bains

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement VillaFleury voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 4 reviews

Appartement info

0Tonen op kaart

4 Reviews over VillaFleury

• 10Ingrid s30-10-2021

Fantastisch appartement en verblijf.

Zeer schoon, leuk appartement en leuk ingericht. Fijne matrassen. Prachtig uitzicht vanaf het balkon op de Mont Ventoux. Prachtige tuin waar je gebruik van mag maken. Vloerverwarming in het hele appartement, zeer aangenaam. En niet te vergeten een zeer vriendelijke eigenaar die regelmatig vraagt of alles goed is. Bedankt voor het fijne verblijf.

• 10Natuur
  • 10Marco en Tina19-08-2019

Fantastisch beter kun je het niet wensen!!

We komen al vanaf 2013 met heel veel plezier genieten we van dit prachtige onderkomen in Montbrun les Bains. Een lekker koel verblijf in de Franse hitte met heerlijke bedden en alles wat je je maar wensen kan. Lieve Joop en Margriet we hebben het weer meer dan goed gehad!

• 10Marco & Tina Witte29-10-2014

Fantastischverblijf!

Wij zijn hier in Villa Fleury geweest in 2013 en gaan volgend jaar weer! Ontzettend gastvrije mensen en een luxer en mooier onderkomen kun je je niet wensen vandaar alles tienen.

• 9anoniem20-08-2009

Aanrader!

Prima appartement, gebouwd vier jaar geleden, eigendom van Nederlands echtpaar, heel vriendelijke mensen

Appartement VillaFleury info

Veilig betalen met