Camping Le Pré Des Arbres

1 review over Camping Le Pré Des Arbres in het Nederlands

Geweldig

Karin
15-9-2016

Onze eerste ervaring met een camping municipal is geweldig. Leuke ontvangst, fijne kampeerplaats, sanitair wordt meerdere malen per dag schoongemaakt, ongedwongen sfeer. Heel aangenaam verblijf gehad!

Gereisd Met partner in augustus 2016

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Pré Des Arbres in Montbrun-les-Bains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Pré Des Arbres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.