Appartement Le Hameau des Sources

• 6.6Inrichting
  • 6.3Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

17 Reviews over Le Hameau des Sources

• 7GdV20-08-2017

Mooie omgeving

Leuk, klein dorpje, op zaterdagochtend is er een gezellige markt. Supermarkt en boulangerie op loopafstand. Er is alles wat je nodig hebt. Fantastische omgeving om te fietsen (racefiets) of te wandelen. Wij hadden een 6-persoons appartement op de bbg met 2 slaapkamers, we zijn met 2 volw. en 1 kind. Prima appartement qua formaat. Leuk zwembad, niet enorm groot, maar dat hoeft ook niet want het was er niet erg druk. Omgeving erg rustig, voor tieners niet zoveel te beleven. Helaas laat de buitenkant van het appartementen complex te wensen over, is nodig aan onderhoud toe. De tegels van de terrassen zijn kapot en helaas is de tuin rondom ook niet onderhouden, waardoor e.e.a.er erg onverzorgd uitziet. Dat is jammer, want verder is het een prima complex. Airco en schoonmaakkosten erg duur (€ 20,- per week voor de airco en € 45,- voor de verplichte schoonmaak).

• 3Hendrickx02-09-2016

Criminele bende!

Een idyllisch vakantiepark in 'un plus Beaux Village de France', dat slechts 428 inwoners telt. Verbijsterd waren wij dan ook toen iemand op onze laatste vakantiedag de brutaliteit had om alle waardevolle spullen uit ons appartement te stelen, TERWIJL wij in de tuin zaten! De Nederlandse eigenaren van de accommodatie hebben nooit gereageerd op het incident. Tip! doe je voordeur op slot als je in/bij het appartement aanwezig bent.

• 8Monique03-08-2014

Rustig vakantiepark

In juli 2014 een week in dit rustige vakantieparkje geweest. Hele mooie ligging, het prachtige dorpje en de supermarkt om de hoek. Behalve dat het allemaal net wat schoner en verzorgder kan (onkruid buiten, geen schone vloeren bij receptie) krijgt het van ons toch een 8. Het zwembad was lekker rustig, de omgeving heel mooi en ons huisje ook prima. We hadden een 2-kamer appartement op de begane grond met uitzicht over een weiland en op de Mont-Ventoux, echt prachtig. Je moet er niet heen gaan voor vertier, maar voor de rust en mooie omgeving. Wij hebben in ieder geval een weekje genoten!

• 7Alain Van Belle05-08-2013

Prachtige Locatie

Voor de prijs is dit wel te pruimen. Prachtige streek met mooi zich op de mont ventoux. 1 weekje is wel genoeg want er is weinig te beleven , ideaal voor een rustige vakantie en eens lekker te ontstressen. Aan het zwembad is het leuk vertoeven. wel spijtig dat er geen kussens zijn voor de ligzetels, een groot minpunt is dat er geen parasols aanwezig zijn want een ganse dag in die hitte liggen kan je echt niet uithouden(voor mij persoonlijk toch).Het dorpje is een knus en gezellige plaats met enkele restaurants( de plaatselijke pizzeria is voortreffelijk) In de supermarkt is alles te vinden ,maar ik vind het wel redelijk duur tegenover bij ons.

• 8Familie V.03-08-2012

Prachtige accomodatie in prachtige omgeving

Met onze drie kinderen en twee honden hebben we enorm genoten en een onvergetelijke vakantie gehad. De eigenaren waren zeer benaderbaar en hebben - vanwege bijzondere omstandigheden laten zien wat gastheer/vrouwschap betekend. Een grote pluim!

• 7Cor en Anneke Slaats17-08-2010

eenvoudig maar goed

Het Hameau is een goed verblijf voor een korte vakantie. Het appartement is krap. Maar wanneer je een benedenwoning hebt, kun je ook het terras met tuin benutten. De ligging is op loopafstand van het dorp Montbrun-les-bains, met supermarkt, bakker en restaurantjes. Bovendien heb je een mooit uitzicht op het dorp en de omgeving, met de Mont Ventoux.

• 8annemarie31-07-2010

zeer goed!

Wij waren zeer verrast door deze locatie. Prijs/kwaliteit is prima in orde. Leuk zwembad, prachtig uitzicht op de Mont Ventoux en het bijzondere kasteel.... Kortom: we hebben erg genoten! De nieuwe eigenaren hebben er zeker iets van gemaakt!

• 9andré28-03-2010

changement de gestionnaire benefique

depuis un an le gestionnaire est celui du CHÂTEAU DES GIPIERES , c'est super de voir la différence avec l'ancien (cura solis) . vraiment super pour le vélo et la randonnée

• 8Smit26-03-2010

beter dan verwacht

Na alle negatieve publiciteit waren we ergf beducht om hier naar toe te gaan. Maar het viel heel erg mee!!! Er zijn dit jaar nieuwe beheerders op het park en die hebben er echt wat van gemaakt. Daarnaast is de ligging van het park ideaal. Dicht bij de Mont Ventoux, naast de Thermen (met heerlijke sauna en baden), op loopafstand van het gezellige dorp met z'n prima restaurants. Ok het is niet heel luxe, maar het is ook niet echt duur. Prijs kwaliteit is prima

• 1inge26-07-2009

"Dit nooit meer"

wat hier aan toe te voegen? het lijkt wel een vm oostblok complex. het huisje is werkelijk het enige dat er is (ook van alles op aan te merken) en verder heeft het complex helemaal niets. En ook zomer 2009 nog steeds geen zwembad en geen schaduw (wel 35 graden). Inderdaad zoals een reactie al aangeeft: bedriegerij.

Appartement Le Hameau des Sources info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij