Camping La Boucoule

Meer camping info

16 reviews over Camping La Boucoule

• 9mylene04-09-2016

fantastisch

ik kan echt geen enkel negatief punt bedenken over deze plek. ligging, sfeer, accomodatie (wij zaten in de stacaravan), alles was top. Een zwembad met een geweldig uitzicht, een buitendouche (je zou je opzettelijk vuil maken om nog eens onder de sterrenhemel te douchen) , kindvriendelijk, veel ruimte en privacy, een kickertafel, brood dat bezorgd werd, een hele hoop boeken die je kon uitlenen. aanrader !

Gereisd met partner in augustus 2016

• 6dabonelle22-08-2016

je moet er van houden

Het is een leuke camping met geweldig zwembad. Wij kwamen hier voor het eerst en voelde ons wel buitenstaanders bij de enclave Nederlanders die hier al jaren komen. Wij hadden de studio gehuurd. Deze is gezellig ingericht met mooie kleuren. Wel jammer was dat er geen goede douche aanwezig was (mogelijk door lage stand grondwater), maar toch, week niet goed kunnen douchen is niet fijn. Ook de ochtend van vertrek schorpioen gevonden die er volgens de eigenaar niet zouden zijn. Met de eigenaren hebben we niet goed contact gekregen en ze leken me wat gelaten, ik miste het enthousiasme, alles kon en mocht, maar niet te veel vragen. Van alles wat ik vooraf had gelezen weinig terug gezien: we miste de dieren (ezel trekking kon niet want ezel ziek en ezel niet betrouwbaar), verder niet veel dieren dan wat bange poezen en een oude hond die trouw achter zijn baasje aanloopt; qua activiteiten was de reactie van de eigenaren dat de mensen zich prima zelf konden amuseren. Al met al hebben we ons vooral vermaakt aan het zwembad en de kinderen hadden wel leuk contact met andere kinderen. Voor ons daarentegen geen tweede keer.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Judithenmichel25-09-2015

sssst. niet verder vertellen!

Geweldige plek met een fantastische sfeer. Deze camping heeft heel veel vaste gasten. En nu ik er geweest ben snap ik waarom. De rust, de natuur, het prachtige zwembad (wel koud), de uitgezette wandelingen (ook goed te doen met de kids),de creativiteit van de eigenaren die je over de hele camping terug ziet, en de sfeer op de camping. De kinderen spelen onderling allerlei leuke spellen (oa weerwolven) en ze hebben daar geen tijd voor hun telefoon of tablet. Heerlijk!! Mooi dorpje met grote supermarkt vlak bij.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Nellie en Martien20-09-2015

Bijzonder gastvrij!

Een verademing! Midden in de natuur met een plek voor onze tent die nog nooit zo groot was en ook hadden we nooit eerder zoveel privacy! Je voelt je hier onderdeel van de natuur. De eigenaren hebben hart voor hun boerderijcamping en de mensen die er verblijven.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2015

• 10Eugène Kamerbeek04-09-2014

Beste vakantie ooit!

In een in alle opzichten aangename omgeving met geweldige gastvrouw en -heer, Nora en Ewald, hadden we met ons achten - opa, oma, kinderen en kleinkinderen - onze beste vakantie ooit, en dat wil wat zeggen.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 10Truus en Pieter Beelen15-09-2013

als een koning in Frankrijk

Rust!! Aarden. Stilte, Genieten midden in een fietsparadijs, 's nachts aardedonker met een sterrenhemel over je heen, nee geen winkel of restaurant, dat moet je even goed organiseren. Wel verse eieren,zelfgemaakte jam, biologisch wijn en truffelboter ik heb niets gemist. Heerlijk!!

Gereisd met partner in januari 2013

• 9nelly de jong04-10-2012

Heerlijk

Heerlijke plek. Lekker ruig gebied. Prachtig groot zwembad met uitzicht over het dal. Gite de Bugebos gehuurd. Overtreft alle verwachtingen en met veel privacy . Naast gelegen stadje heerlijk om even te lunchen of kop koffie te drinken met een krantje op koel terras.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 10Fokkema27-12-2011

Heerlijke vakantieplek

Wij gaan komend jaar voor de 3e keer op rij. Heerlijke vakantieplek. Heerlijk zwembad en prachtig uitzicht. Het is wel een pre als je het spel Kubb kunt spelen :) De eigenaren zijn geweldige mensen en zeer behulpzaam. Met een beetje geluk wordt er veel muziek gemaakt. Mooi e wandelroutes. Je moet zeker het hazenpad een keer hebben genomen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 10K. Duijm18-08-2010

gastvrije camping in de natuur

Gastvrij, hulpvaardig, geestig en vol onverwachte activiteiten. Het sanitair is eenvoudig maar goed. De plaatsen zijn enorm groot en goed van elkaar gescheiden. Je kampeert middenin de natuur, compleet met een bron (potable). Het lijkt wel 'vrij kamperen', maar dan wel met zwembad en 's ochtends vers brood! Van die natuur moet je wel houden en je erop instellen, want ja, de vos komt roven, je kunt een slangenvel vinden en er springen sprinkhanen op je tent. Voor mij is dat juist een van de charmes van het terrein. Er zijn in het hoogseizoen en in de meivakantie altijd kinderen van basisschoolleeftijd, en meestal ook wat oudere kinderen. De jeugd vindt elkaar altijd snel; twee weken geleden zat een kring van 24 kinderen van 5 tot 19 te 'weerwolven'. En dat met maar 9 plaatsen. Vroeg boeken!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 10K. Duijm18-08-2010

Leukste camping ooit!

Wij komen al 8 jaar op camping La Boucoule bij Montbrun-les-Bains en ik vind het de leukste camping waar ik ooit geweest ben (en ik kampeer al meer dan 50 jaar). Gastvrij, hulpvaardig, geestig en vol onverwachte activiteiten. Het sanitair is eenvoudig maar goed. De plaatsen zijn enorm groot en goed van elkaar gescheiden. Je kampeert middenin de natuur, compleet met een bron (potable). Het lijkt wel 'vrij kamperen', maar dan wel met zwembad en 's ochtends vers brood! Van die natuur moet je wel houden en je erop instellen, want ja, de vos komt roven, je kunt een slangenvel vinden en er springen sprinkhanen op je tent. Voor mij is dat juist een van de charmes van het terrein. Er zijn in het hoogseizoen en in de meivakantie altijd kinderen van basisschoolleeftijd, en meestal ook wat oudere kinderen. De jeugd vindt elkaar altijd snel; twee weken geleden zat een kring van 24 kinderen van 5 tot 19 het 'weerwolvenspel' te spelen. En dat terwijl er maar 9 plaatsen zijn. Vroeg boeken!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Camping La Boucoule info