Appartement Château des Gipières

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag16°4°
Appartement Château des Gipières
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Château des Gipières voor je op een rij gezet:

42 reviews over Appartement Château des Gipières in het Nederlands

Fijne plek. We komen hier vaker.

Jorrit
20-9-2018

Prachtige omgeving (ook voor wielrenners), royaal zwembad, mooie tuin rondom het chateau, leuk dorp. Kinderen waren erg enthousiast.

Geen balkon maar voldoende gelegenheid om buiten in de grote tuin te eten en borrelen.

Heerlijke vakantie gehad op mooi domein

Cecilia
20-9-2018

Al een paar jaar gaan wij met verschillende bevriende gezinnen in de zomer een week naar Chateau des Gipieres en elk jaar is het weer heerlijk! Het domein is ruim en mooi opgezet met een fijn zwembad. Niet verwarmd maar in de zomer is het juist heerlijk om een verkoelende duik te nemen. De kinderen vermaken zich er uren of dwalen rond over het terrein. Het uitzicht op de Mont Ventoux is prachtig en de omliggende dorpjes evenzo. Voor de fietsliefhebbers: er zijn prachtige tochten te maken met flink veel klimmertjes. Het enige dat jammer is, is dat de appartementen in het kasteel geen balkon hebben en het tweepersoonsbed een opklapbed is in de woonkamer. Maar terugkomen doen we zeker!

Heerlijke vakantie in een mooi chateau

Jan
20-9-2018

Een prima complex in een mooi deel van de Provence. Mooie dorpjes in de omgeving, rustieke Franse sfeer en het bezoeken waard. Het chateau heeft een groot zwembad (niet verwarmd) op eigen terrein. Wij hebben ons prima vermaakt tijdens ons verblijf. Ik hou zelf van fietsen en dat is fenomenaal in de regio. Korte tochten of lange ritten, daar is het chateau een goede uitvalsbasis voor. Op het terrein ligt een restaurant waar we een avond hebben kunnen genieten van de Franse keuken. De appartementen zijn heerlijk koel, dus de warmte ontvluchten kan ook nog. Als ik iets zou moeten aanwijzen wat beter kan is het dat buiten eten wat logistiek vraagt, ons appartement had namelijk geen terras. De ligging is voor mij doorslaggevend voor het eindoordeel. Wij komen terug.

Fantastisch!

Rob
20-9-2018

Een super accommodatie in een fantastische omgeving! We zijn goed ontvangen en hebben er heerlijk genoten. Ook het bijbehorende restaurant is top! Wij komen hier zeker terug!

Nooit weer in zo'n vochtig/donker/muf gat slapen

Mariëlle
22-8-2018

De satelliet tv en wifi werkten goed. Servies voor 8 personen. AULAN 2 heeft als enige een balkon! Lekker koel appartement betekent vochtig binnen en dus muffe lucht die je niet uit de stoffen banken, gordijnen en bedden krijgt. Het zwembad deel je met meer dan 60 appartementen. Wij zijn zeer teleurgesteld dat we geen balkon hadden maar in de kelder weggestopt zaten. De eigenaar gaf en geeft geen krimp toe dat de reclametekst misleidend is. 1)geen balkon 2) in een kelder 3)geen horren dus ramen moeten 's avonds dicht 4) toegang naar een tweede terras via een ttapje oké, maar hier betekent dat via het raam(?!?) 5) dus géén terras met een tafel vanuit de woonkamer of keuken 6) geen uitzicht 7)afzuigkap zit erwel, maar niet aangesloten, gek 8)de andere 6 appartementen hebben de ingang naast het tweede terras

dus hoezo lekker rustig. 9) Nederlands is de voertaal ik heb er geen Frans gehoord 10)de plantenbakken waren leeg en vaak stuk.

Heerlijk rustig kind vriendelijk

Brechtje
27-8-2017

Heerlijk vertoeven. We zaten in appartement 1 van villa d'aulan. Een complex achter het chateau wat iets rustiger is. Pluspunten: ruimte, rust gezellig, lekker koel. Heerlijk zwembad, wel onverwarmd dus wel koud. Zeer leuk klein dorp met aardige mensen. Supermarkt niet groot maar prima alles te verkrijgen. Prachtige dorpen in omgeving. Heerlijk restaurant op terrein van chateau. Negatief: geen wasmachine, zwembad niet geschikt voor heel kleine kinderen. Tennisbaan is echt bizar slecht onderhouden. : scheuren en beplanting op de ene tennisbaan. Op de andere baan is begroeibg weg gehaald en wat cement in scheuren gegooid.toch hebben we heerlijk getennist. Appartement niet geschikt voor oudere of minder valide mensen. Het is een souterrain. Je kan uit een raam stappen met een klein trapje om bij een Tafel te komen waar je buiten kan lunchen. Niet geschikt voor ouderen of heel jonge kinderen. Al met al komen wij zeker terug!

Werkelijk een heerlijke vakantiebestemming!!

Annet Starreveld
28-7-2016

Prachtig gelegen, geen commerciële toestanden met animatie, maar echt mooi!

De kinderen vermaken zich met zwemmen, beestjes zoeken, voetballen op het grote veld, verstoppertje in het donker etc wat wil je nog meer!

De appartementen zijn van alle gemakken voorzien!

En het uitzicht op de Mont Ventoux is geweldig!

Wij komen hier al ruim 10 jaar met onze jonge kinderen en zij (en wij ook!) willen niets liever!

Ontzettend veel mooie dorpjes in de buurt, waar je heerlijk kan struinen op marktjes en genieten van een plat du jour!

Echt een aanrader!

Super mooie plek

CH Schone
11-7-2016

Samen met m'n dochtertje een fantastische vakantie gehad. Mooi complex, fantastisch zwembad. Zeker voor herhaling vatbaar.

roversnest

rense veenstra
21-6-2016

Je wordt hier continu bespied door criminelen. De eerste nacht zijn de banden van de auto lek gestoken. De derde nacht zijn de auto's vernield en leeggeroofd. De bewaking is fake, de camera's doen het niet, de hekken gaan niet dicht en er is geen conciërge aanwezig op het complex. Er wordt op deze incidenten niet gereageerd door de verhuurders.

De buitenkant van complex is prachtig, de binnenkant is een uitdragerij en het stikt van de vleermuizen overdag in de gangen

Peter Berends, verhuurbemiddelaar sinds 2004, Eigenaar/Verhuurbemiddelaar, 28-6-2016
De situatie dat onverlaten de banden van de auto van de heer Veenstra hebben lek gestoken betreur ik ten zeerste. Gelukkig is dat (met ruim 12 jaar verhuurervaring) op Domaine Chateau des Gipieres niet eerder voorgekomen. Het woord "Roversnest" is een overtrokken kwalificatie voor dit incident. Het bevreemd mij dat de heer Veenstra nadien niet maatregelen heeft getroffen door de fietsen uit de auto te halen en te stallen in de daartoe bestemde ruimte in het Kasteel. Een conciërge is een groot deel van de dag aanwezig, maar niet 24 uur. De conciërge heeft een flink deel van de zondag besteed aan de opvang van de gedupeerden en op het politiebureau voor hen als tolk gefungeerd. Dat de heer Veenstra daarbij zijn ongenoegen wil benadrukken met negatieve reacties over het interieur en dat hij ‘overdag’ vleermuizen in het kasteel ziet vliegen wordt vanzelfsprekend niet gedeeld in andere recensies.Die vermeende ervaring en de opmerkingen laat ik graag voor rekening van de heer Veenstra zelf.

Heerlijk voor een gezinsvakantie in de Provence

Jose Javier
23-8-2014

We hebben er net 1,5 week in Chateu de Gipieres opzitten en het was heerlijk. Wij zaten niet in het kasteel zelf, maar in Villa Aulan op het landgoed (50 m van het kasteel).

Het landgoed is prachtig en heerlijk rustig. In de Villa heb je nog een beetje extra rust. Wij zaten in appartement 5 in de villa en dat is ruim, licht en fantastisch ingericht. Ik denk dat je daar wat extra rust hebt tov het kasteel.

Het gezamenlijke zwembad is prachtig, ruim en een heerlijke plek om rustig aan te liggen. De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt met de fonteinen en de andere kinderen.

Het publiek dat er komt is fijn en netjes. Hier geen schreeuwende aso's of 'handdoekje leggen bij het zwembad'.

Het dorpje Montbrun is niet overdreven groot, maar wel erg mooi en je hebt er alles (w.o. een supermarkt en leuke restaurants) en in de omgeving is veel leuks te doen: Sault, de Mont Ventoux, en legio leuke dorpjes.

En te gek om op de racefiets of mountainbike te ontdekken (je moet wel aan de bak!)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Château des Gipières in Montbrun-les-Bains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Château des Gipières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.