Montbrun-les-Bains

We hebben een aantal aanbieders voor Montbrun-les-Bains voor je op een rij gezet:

Reviews over Montbrun-les-Bains

Heerlijke dorp!

Mariëlle,
    22-8-2018

De Mont Ventoux. De markt in Sault. De lavendelvelden bij Sault zijn prachtige uitstapjes. Het plaatsje zelf is schattig, de supermarkt heeft alles wat je wilt en de bakker / salon de té heeft heerlijke koffie en broodjes. Even naar boven lopen en de oude kerk inlopen is ook een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

wel mooi

dabonelle,
    22-8-2016

Het dorpje en omgeving zijn mooi. Het dorpje is wat doods, maar er is goede supermarkt aanwezig. Qua omgeving is de lavendelvallei mooi en als je van stadjes bezoeken houdt en marktjes is het ook leuk. In de zomer is er weinig water in de rivieren en dat maakt het wat dor allemaal en veel van hetzelfde.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi plaatsje in een mooie omgeving

Jose Javier,
    23-8-2014

Leuk plaatsje met veel sfeer. In de omgeving zijn genoeg leuke dingen te doen om er een leuke 1-2 weken in door te brengen. Je moet er wel met de auto op uit. wandeltoch in de rivier Toulourenc, leuke stadjes en dorpjes, lekker wandelen/fietsen/mountainbiken, goed eten, etc

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Heerlijk rustig en mooie natuur

Monique,
    3-8-2014

Het dorp Montbrun-les-Bains heeft weinig te bieden voor mensen die van vertier houden. Weinig restaurants en terrassen maar wel een prachtige en rustige omgeving. Als je dus echt wilt uitrusten en genieten van de mooie natuur is het zeker aan aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Montbrun: leuk maar ze zijn er leuker...

r_o_fledging,
    10-8-2012

Voor het dorpje -les-Bains zelf, hoef je de reis niet te maken. Wel licht het in een prachtig gebied, met een behoorlijke verscheidenheid aan landschap en veel cultuur. Avignon en Orange liggen op zijn binnen 1,5 uur per auto (via grotendeels mooie wegen) te bereiken en ook dichter bij huis is veel te zien en te doen. Montbrun ligt aan de voet van de Mont Ventoux en temidden van aardige wijngebieden, enorm veel lavendelvelden en vele akkertjes met abrikozen, olijven e.d. (Wil je de lavendel nog in bloei zien, kom dan niet te laat...)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012
Montbrun-les-Bains scoort een 8,1 uit 10, op basis van 21 reviews