Reviews over Montbrun-les-Bains

Très bon séjour ! Sauf problème de chauffe eau donc douche

Christine
    21-8-2018

Très bon séjour ! Sauf problème de chauffe eau donc douche froide.

Prachtige oud dorp met goed café.

Eugène Kamerbeek
    4-9-2014

Klein, overzichtelijk dorp met goed café met Dominque en kat Titi, en markt, uitstekende bakker, mooie middeleeuwse straten en goed VVV.

Mooi plaatsje in een mooie omgeving

Jose Javier
    23-8-2014

Leuk plaatsje met veel sfeer. In de omgeving zijn genoeg leuke dingen te doen om er een leuke 1-2 weken in door te brengen. Je moet er wel met de auto op uit.

wandeltoch in de rivier Toulourenc, leuke stadjes en dorpjes, lekker wandelen/fietsen/mountainbiken, goed eten, etc

Heerlijk rustig en mooie natuur

Monique
    3-8-2014

Het dorp Montbrun-les-Bains heeft weinig te bieden voor mensen die van vertier houden. Weinig restaurants en terrassen maar wel een prachtige en rustige omgeving. Als je dus echt wilt uitrusten en genieten van de mooie natuur is het zeker aan aanrader!

Montbrun-les-Bains scoort een 8,2 uit 10, op basis van 21 reviews