Reviews over Montbrun-les-Bains

Fijne plek. We komen hier vaker.

Jorrit,
    20-9-2018

Prachtige omgeving (ook voor wielrenners), royaal zwembad, mooie tuin rondom het chateau, leuk dorp. Kinderen waren erg enthousiast.

Geen balkon maar voldoende gelegenheid om buiten in de grote tuin te eten en borrelen.

Heerlijke vakantie gehad op mooi domein

Cecilia,
    20-9-2018

Al een paar jaar gaan wij met verschillende bevriende gezinnen in de zomer een week naar Chateau des Gipieres en elk jaar is het weer heerlijk! Het domein is ruim en mooi opgezet met een fijn zwembad. Niet verwarmd maar in de zomer is het juist heerlijk om een verkoelende duik te nemen. De kinderen vermaken zich er uren of dwalen rond over het terrein. Het uitzicht op de Mont Ventoux is prachtig en de omliggende dorpjes evenzo. Voor de fietsliefhebbers: er zijn prachtige tochten te maken met flink veel klimmertjes. Het enige dat jammer is, is dat de appartementen in het kasteel geen balkon hebben en het tweepersoonsbed een opklapbed is in de woonkamer. Maar terugkomen doen we zeker!

Heerlijke vakantie in een mooi chateau

Jan,
    20-9-2018

Een prima complex in een mooi deel van de Provence. Mooie dorpjes in de omgeving, rustieke Franse sfeer en het bezoeken waard. Het chateau heeft een groot zwembad (niet verwarmd) op eigen terrein. Wij hebben ons prima vermaakt tijdens ons verblijf. Ik hou zelf van fietsen en dat is fenomenaal in de regio. Korte tochten of lange ritten, daar is het chateau een goede uitvalsbasis voor. Op het terrein ligt een restaurant waar we een avond hebben kunnen genieten van de Franse keuken. De appartementen zijn heerlijk koel, dus de warmte ontvluchten kan ook nog. Als ik iets zou moeten aanwijzen wat beter kan is het dat buiten eten wat logistiek vraagt, ons appartement had namelijk geen terras. De ligging is voor mij doorslaggevend voor het eindoordeel. Wij komen terug.

Fantastisch!

Rob,
    20-9-2018

Een super accommodatie in een fantastische omgeving! We zijn goed ontvangen en hebben er heerlijk genoten. Ook het bijbehorende restaurant is top! Wij komen hier zeker terug!

Heerlijk rustig kind vriendelijk

Brechtje,
    27-8-2017

Heerlijk vertoeven. We zaten in appartement 1 van villa d'aulan. Een complex achter het chateau wat iets rustiger is. Pluspunten: ruimte, rust gezellig, lekker koel. Heerlijk zwembad, wel onverwarmd dus wel koud. Zeer leuk klein dorp met aardige mensen. Supermarkt niet groot maar prima alles te verkrijgen. Prachtige dorpen in omgeving. Heerlijk restaurant op terrein van chateau. Negatief: geen wasmachine, zwembad niet geschikt voor heel kleine kinderen. Tennisbaan is echt bizar slecht onderhouden. : scheuren en beplanting op de ene tennisbaan. Op de andere baan is begroeibg weg gehaald en wat cement in scheuren gegooid.toch hebben we heerlijk getennist. Appartement niet geschikt voor oudere of minder valide mensen. Het is een souterrain. Je kan uit een raam stappen met een klein trapje om bij een Tafel te komen waar je buiten kan lunchen. Niet geschikt voor ouderen of heel jonge kinderen. Al met al komen wij zeker terug!

Montbrun-les-Bains scoort een 8,1 uit 10, op basis van 21 reviews