Montbrison

Reviews over Montbrison

Aardige camping

nelemans_2,
    20-6-2017

Vriendelijke ontvangst. Grote plekken. Sanitair gedateerd. Wifi heel goed. Camping is goedkoop. Doordat het een gemeentecamping is, vind je op de tweede helft wel zigeuners, waar we overigens geen last van hebben gehad. De omgeving is heel mooi. We zijn hier drie nachten gebleven. Als we nog eens in dit gebied komen, zullen we voor opnieuw voor deze camping kiezen.

Gereisd met partner in juni 2017

2006, en 2011 op herhaling, een aanrader!

Kip,
    6-8-2011

Gastvrij en servicegericht beheerd door een behulpzaam en zeer beleefd echtpaar, die er alles aan doen om je verblijf te veraangenamen. Zeer schoon sanitair en zwembad, doet on-Frans aan met respect gezegd. Mooie camping met allerlei prachtige bomen en struiken, de eigenaar is hovenier. Diverse speeltoestellen en tafeltennis en -voetbal ontbreken niet. Voor ons tweede keer na 6 jaar, nog steeds onveranderd proper en aangenaam. Zonde dat er vrij veel passanten waren toen wij er in 2011 waren. Deze camping verdient meer bezoekers. Voor kinderen genoeg te doen en een vrij rustige omgeving. Na 22:00 is het stil. En...betaalbaar. Op c.a 900 km van de randstad qua afstand goed te doen. Je betaalt € 28 tol voor een enkele reis via Breda-Luxemburg-Metz-Nancy

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Nette camping!

K&N,
    18-7-2009

Zeer nette en mooi gelegen camping. Vriendelijk en hartelijk welkom!

Geen puberoverlast.

Onze jaarlijkse doorreisplek