Vakantiehuis Les Volets Bleus

1 review over Vakantiehuis Les Volets Bleus in het Nederlands

prachtig uitzicht

Karin
21-9-2012

Dit is een prachtig sfeervol huis in een middeleeuws dorpje, gelegen op een berg. De inrichting is leuk. Marokkaans tegelwerk in keuken en badkamer. Het is een nogal donker huis. De slaapkamer boven is wel weer heel licht met super uitzicht.. Voor het huis is een terrasje wat op een groter terras ( mooi uitzicht) uitkomt dat je deelt met de Franse buren. Vriendelijke mensen, zij gebruiken het terras alleen om naar hun huis te komen. Het is er super stil met een prachtige sterrenhemel. Wij misten een open haard, er is wel een elektrische radiator.

Weg omhoog naar het dorp erg bochtig, wel mooi. Auto op het plein bij de kerk. (vlakbij het huis paar treden trap op naar terras)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Volets Bleus in Montaulieu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Volets Bleus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.