Géén boekingskosten

La Vallée Bleue

FrankrijkRhône - AlpsMontalieu-Vercieu (Isere)

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Vallée Bleue voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 6 reviews

6.7VoldoendeScore uit 6 reviews
  • 6.2Staat v/h sanitair

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over La Vallée Bleue

• 2Cyril01-08-2016

Sale

Mobilhome sale (photos pour ceux qui veulent) du sol au plafond en passant par la vaisselle le frigo la salle de bain ... les banquettes du coin salon. .... les poussières et autres (chips, pépite. ..) sous les lits . Les photos des mobile home sur le site internet ne correspond pas du tout.. et que dire de la pseudo épicerie snack. .. dès gens saoul tous les soirs pas commerçant du tout.... 20 mn pour faire un sandwich "americain" ils affichent "poulet rôti et glace" poulet pas avant le mardi .... et glace sur les 20 photos du panneau bé ils en ont que 5 ou 6 ... une belle fumisterie .... sinon à part la piscine tout est payant ... les tours de chevaux le mec jettent les crottes dans le Rhône. .... le jeune Alex animateur très sympa qui se débrouille. ... et dans les alentours à part walibi il n'y a rien ..sur et certains je n'y reviendrai pas et je déconseille....

• 1Staat v/h sanitair
  • 6fam vd hoogen27-07-2013

wij gaan hier niet meer terug

wij waren 1 week op de camping tijdens hittegolf in jili 2013.middelgrote camping met groot zwembad op attrctiepark, 10 min. lopen. hoewel de ontvangst supervriendelijk,was, deed men niets om bijv. betaalde wifi bereikbaar te maken. sanitair dames redelijk,hurktoiletten bij de heren kan echt niet meer in 2013.wij gaan hier niet meer terug omdat de omgeving weinig te bieden heeft. als doortrekcamping wel geschikt.reserveer niet langer dan je zeker weet dat je blijft want aan restitutie doet men niet.schaduw halfschaduw zon

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Frits Dijkdrenth03-08-2010

Als onderweg camping richting het zuiden goed

Deze camping voor de 2e keer bezocht. 1e keer wat langer hier gebleven. Toen heeft onze dochter gebruik gemaakt van de mogelijkheid om via allerlei touw- en klim attributen een parkoers af te leggen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Fabienne Renders01-01-2010

Goede basiscamping met leuke stacaravans

Touwenparcours voor kids, Rhône en speeltuintje vlakbij. Kajakpiste op enkele kms. Ordelijke stacaravannetjes, kleine camping. Wij gaan hier tijdens het voorjaar naartoe omdat het in de tent nog te koud is 's nachts voor peuters. Vriendelijke uitbaters.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Veerle25-07-2007

Aardige eigenaar kleine camping maar wel erg gezellig ! klein restaurantje met ijsbar speeltuintje,zwembad rivier met stroomversnelling,activiteiten:disco , modeshow van alles! het ligt in een gezellig dorpje in een vallei(prachtig!)

• 8Staat v/h sanitair
  • 7LHW.Janssen10-02-2007

Erg aardige eigenaar; heeft veel problemen overwonnen, weinig voorzieningen in dorp (geen arts, geen apotheek, geen geldautomaat)

• 8Staat v/h sanitair

Camping La Vallée Bleue info