Appartement Residence Lagrange Classic Les Choucas

Appartement
Appartement Residence Lagrange Classic Les Choucas

• Ligging t.o.v. pistes10,0

1 review over Appartement Residence Lagrange Classic Les Choucas in het Nederlands

Met jonge kinderen

super locatie

EJ
22-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Kleine simpele appartementen,maar de ligging/locatie is super. Alles dichtbij skipiste,centrum,winkels binnen 100 mtr,ski-in en out.Ben er al 2x geweest. Hele aardige mensen behulpzaam en heerlijke kleine restaurantjes.Meeste balkons grenzen aan de piste heel erg leuk!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Lagrange Classic Les Choucas in Montalbert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Lagrange Classic Les Choucas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.