Tijdelijk €25 aanbetaling

L'Aigle Rouge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel L'Aigle Rouge voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 114 reviews
+66

7.4GoedScore uit 114 reviews
  • 8.3Ligging t.o.v. pistes

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

114 Reviews over L'Aigle Rouge

• 8Elke V.25-01-2015

Fantastische uitbaters

Uitbaters waren fantastisch, het volledige team werkt met hart en ziel om alles naar wens te doen voor de gasten en ze een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Het eten was zeer goed. Hotel ligt dicht bij de piste. Kamers zijn basic maar proper, goed en warm. Kwaliteit - prijs zeer goed, een echte aanrader.

Bedankt Leen, Rudi, Jennifer en Raf voor de fantastische vakantie.

De Daltons

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8EGIDE VAN VELTHOVEN28-12-2014

Fantastische vakantie gehad !

Leen, David en hun staf hebben ons een leuke vakantie bezorgd. De kok heeft zeer goed gekookt en het bete van hem gegeven !! Prijs / kwaliteit een zeer goede keuze.... wij komen zeker nog terug !!!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 2Marinus24-09-2014

Slechter dan slecht!

Een aan elkaar gebonden hotel welke absoluut niet fris en schoon is. De Belgische bedrijfsleidster is ook niet echt geïnteresseerd. Wij waren hier februari 2014. Hebben direct alles gecanceld en hebben een andere onderkomen geboekt. Misschien leuk voor jongelui die een weekend weg zijn. Een olifant kan hier geen schade aanrichten.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 1Kris22-09-2014

Absolute horror

De staat van de chalet is sowieso beneden alle peil...niet waar?! Recent nog geweest?! Ramen van de kamers sluiten niet af (oh wee wintergasten!) wat maakt dat via het terras kamers makkelijk toegankelijk zijn (veiligheid?), 'eetruimte' is ronduit vuil, traphal en gangen werkelijk walgelijk, kamers...basic, het 'skikot' brrr, desondanks de ruimten dagelijks/wekelijks schoongemaakt werden. Een heuse investering van touroperator lijkt ons zeer welkom!

• 2Ligging t.o.v. pistes
  • 10elodie07-08-2014

mooi en rustig

aigle rouge is leuk hotelletje met schitterende ontvangst door Ria. echt aangename vakantie

• 10bea p24-05-2014

leuk

klein hotelletje met jong personeel vlakbij de liften leuk omwille van Nederlands gezelschap. personeel is trouwens ook Nederlandstalig.

• 3Liza08-02-2014

Niet voor herhaling vatbaar!

De foto's in de brochure lijken in het niets op hoe het echt is. Inrichting is zeer ouderwets, kamers zijn echt niet proper. Er zaten gaten in het douchegordijn die werden dichtgeplakt met plakband, waar dan weer haren van vorige klanten in hingen. Ik durfde het douchegordijn zelfs niet aanraken, gewoon vies.

Het eten is simpel, vaak smaakloos.

Over de manager zijn we al helemaal niet te spreken. Een goeiedag kon er niet van af, altijd met een boos gezicht, helemaal niet vriendelijk,... Geen persoon om een hotel te representeren. Gelukkig maakt het jonge team nog iéts goed, maar de algemene indruk blijft toch beneden alle peil. Geen aanrader.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 10dora22-09-2013

mooi hotelletje

Aigle rouge viel ons heel goed mee. Kleinschalig, gezellig, vriendelijk onthaal,... Het hotel is niet nieuw, maar goed onderhouden. Goede kok en gezellige sfeer met heel veel Nederlandssprekende mensen

• 10caroline21-09-2013

gezellig pension

kleinschalig, goede uitbaters, lekker eten en prachtige ligging, zowel in de winter als de zomer. we komen terug

• 10neven06-09-2013

Top voor lage prijs

Gezellig hotelletje met vriendelijk personeel en uitstekende keuken.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Hotel L'Aigle Rouge info