Hotel L'Aigle Rouge

Fantastische uitbaters

Elke V.
25-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Uitbaters waren fantastisch, het volledige team werkt met hart en ziel om alles naar wens te doen voor de gasten en ze een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Het eten was zeer goed. Hotel ligt dicht bij de piste. Kamers zijn basic maar proper, goed en warm. Kwaliteit - prijs zeer goed, een echte aanrader.

Bedankt Leen, Rudi, Jennifer en Raf voor de fantastische vakantie.

De Daltons

Fantastische vakantie gehad !

EGIDE VAN VELTHOVEN
28-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leen, David en hun staf hebben ons een leuke vakantie bezorgd. De kok heeft zeer goed gekookt en het bete van hem gegeven !! Prijs / kwaliteit een zeer goede keuze.... wij komen zeker nog terug !!!

Slechter dan slecht!

Marinus
24-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een aan elkaar gebonden hotel welke absoluut niet fris en schoon is. De Belgische bedrijfsleidster is ook niet echt geïnteresseerd. Wij waren hier februari 2014. Hebben direct alles gecanceld en hebben een andere onderkomen geboekt. Misschien leuk voor jongelui die een weekend weg zijn. Een olifant kan hier geen schade aanrichten.

Absolute horror

Kris
    22-9-2014
    • Ligging t.o.v. pistes2

De staat van de chalet is sowieso beneden alle peil...niet waar?! Recent nog geweest?! Ramen van de kamers sluiten niet af (oh wee wintergasten!) wat maakt dat via het terras kamers makkelijk toegankelijk zijn (veiligheid?), 'eetruimte' is ronduit vuil, traphal en gangen werkelijk walgelijk, kamers...basic, het 'skikot' brrr, desondanks de ruimten dagelijks/wekelijks schoongemaakt werden.

Een heuse investering van touroperator lijkt ons zeer welkom!

mooi en rustig

elodie
    7-8-2014

aigle rouge is leuk hotelletje met schitterende ontvangst door Ria.

echt aangename vakantie

leuk

bea p
    24-5-2014
    • Ligging t.o.v. pistes10

klein hotelletje met jong personeel

vlakbij de liften

leuk omwille van Nederlands gezelschap.

personeel is trouwens ook Nederlandstalig.

Niet voor herhaling vatbaar!

Liza
    8-2-2014
    • Ligging t.o.v. pistes7

De foto's in de brochure lijken in het niets op hoe het echt is. Inrichting is zeer ouderwets, kamers zijn echt niet proper. Er zaten gaten in het douchegordijn die werden dichtgeplakt met plakband, waar dan weer haren van vorige klanten in hingen. Ik durfde het douchegordijn zelfs niet aanraken, gewoon vies.

Het eten is simpel, vaak smaakloos.

Over de manager zijn we al helemaal niet te spreken. Een goeiedag kon er niet van af, altijd met een boos gezicht, helemaal niet vriendelijk,... Geen persoon om een hotel te representeren. Gelukkig maakt het jonge team nog iéts goed, maar de algemene indruk blijft toch beneden alle peil. Geen aanrader.

mooi hotelletje

dora
    22-9-2013
    • Ligging t.o.v. pistes10

Aigle rouge viel ons heel goed mee.

Kleinschalig, gezellig, vriendelijk onthaal,...

Het hotel is niet nieuw, maar goed onderhouden.

Goede kok en gezellige sfeer met heel veel Nederlandssprekende mensen

gezellig pension

caroline
    21-9-2013
    • Ligging t.o.v. pistes10

kleinschalig, goede uitbaters, lekker eten en prachtige ligging, zowel in de winter als de zomer.

we komen terug

Top voor lage prijs

neven
    6-9-2013
    • Ligging t.o.v. pistes9

Gezellig hotelletje met vriendelijk personeel en uitstekende keuken.

We hebben een aantal aanbieders voor L'Aigle Rouge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L'Aigle Rouge in Montalbert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L'Aigle Rouge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel L'Aigle Rouge scoort een 7.35 uit 10 op basis van 118 reviews.